Klinkt als een aanrader. Kost wel wat meer tijd zeker als elektrisch zeker?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Yes, altijd eigenlijk, maar laatste tijd veel ingegroeide haartjes. Ik dus die mesjes checken, zo bot als m'n reet.Toen maar eens gewoon scheermesjes gekocht.
[..]
Stuk gladder dan ik het ooit kreeg met een elektrisch scheerapparaat, ook een stuk minder irritatie.
[..]
Gezicht ja.
Ja, daarom ga ik ook nog gewoon nieuwe messen voor mijn scheerapparaat kopen. Geen zin om 's ochtends met haast te scheren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:35 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Klinkt als een aanrader. Kost wel wat meer tijd zeker als elektrisch zeker?
Ah. Ik zit er ook even over te denken maar ik ben zo bang mij te verwonden. En scheren schiet er bij eigenlijk altijd bijin.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, daarom ga ik ook nog gewoon nieuwe messen voor mijn scheerapparaat kopen. Geen zin om 's ochtends met haast te scheren.
Jep. Bijwerken met nat idd. En voor het echte werk beetje schuimquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die ogen.![]()
Luxeproblemen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:51 schreef Rezania het volgende:
Ik kan niet slapen.Heet en ik mis mijn vriend.
Ooohquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:51 schreef Rezania het volgende:
Ik kan niet slapen.Heet en ik mis mijn vriend.
Ik slaap nou eenmaal beter kont tegen kont.quote:
http://www.bootypillows.com/quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik slaap nou eenmaal beter kont tegen kont.
Dan heb ik 's ochtends weer stoppelsquote:
Ooh jij bent zo'n nachtelijke plakker? HELP!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik slaap nou eenmaal beter kont tegen kont.
Ik wil vrijheid en geen lijf tegen me aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ooh jij bent zo'n nachtelijke plakker? HELP!
Wauw een hetero in bed? Ang3l is vast trots op je.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:52 schreef Kaas- het volgende:
Sliep ik maar alleen. Heb elke nacht een stinkende snurkende ruftende heterovriend bij me in bed deze vakantie.
Verder 10/10 hier.
Je hebt toch een baard?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan heb ik 's ochtends weer stoppels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |