Lekker als een baksteen in slaap vallen. Hoe werd je dan wakker?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat ik echt super fijn vond bij mijn vorige relatie was dat ik dan vroeger naar bed moest en hij ging dan lief mee. Hij lag op bed metr laptop en koptelefoon serie te kijken en dan ging ik op zijn borst liggen en in slaap vallen. Iedere dag
Zo is het op de een of andere manier zo gegroeid dat ik m'n vriend moet instoppen. Als hij eerder naar bed gaat roept 'ie me, want hij wil dat ik de dekens over hem heen trek. Zo schattig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wat ik echt super fijn vond bij mijn vorige relatie was dat ik dan vroeger naar bed moest en hij ging dan lief mee. Hij lag op bed metr laptop en koptelefoon serie te kijken en dan ging ik op zijn borst liggen en in slaap vallen. Iedere dag
Gewoon aan mijn kant van het bed. Nooit doorgehad dat ik van hem af rolde oid.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:29 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Lekker als een baksteen in slaap vallen. Hoe werd je dan wakker?
Wauw. Dat is ergens heel lief, maar klinkt echt super disfunctioneel. #daddyissuesquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo is het op de een of andere manier zo gegroeid dat ik m'n vriend moet instoppen. Als hij eerder naar bed gaat roept 'ie me, want hij wil dat ik de dekens over hem heen trek. Zo schattig.
Geen idee. Ik heb geen bedpartners en mezelf hoor ik niet. Ik schijn zo rustig te slapen dat men wel eens denkt dat ik dood ben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:07 schreef G-Pier het volgende:
Zijn jullie (bed)partners grote snurkers of snurken jullie zelf er groots op los? Ik heb mijzelf ooit opgenomen 's nachts en persoonlijk kan ik er zelf wat van. :$
Schijnt erg te verschillen. Geen harde snurker volgens mijn vriendje(s).quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:07 schreef G-Pier het volgende:
Zijn jullie (bed)partners grote snurkers of snurken jullie zelf er groots op los? Ik heb mijzelf ooit opgenomen 's nachts en persoonlijk kan ik er zelf wat van. :$
Dat is minder variabel van dag tot dag.quote:
Hij speelde met je snorkel?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wel eens iemand in bed gehad die klonk als een aquarium.
Dat ook. Waarom zou iemand anders in mijn bed liggen?quote:
Hij verdronk in je ogen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wel eens iemand in bed gehad die klonk als een aquarium.
Zoende als een vis?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat soort ogen heb.
Vriendje(s)quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:26 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Schijnt erg te verschillen. Geen harde snurker volgens mijn vriendje(s).
Ja als je jong bent kun je snel wisselen door een ruim aanbod aan jongens.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja als je jong homo bent kun je snel wisselen door een ruim aanbod aan jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |