SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Ik vind dit potje toch verdomd veel lijken op de eerste wedstrijd tegen PAOKMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
We spelen nu echt veel beter anders, doelpuntje moet nog wel vallenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:06 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind dit potje toch verdomd veel lijken op de eerste wedstrijd tegen PAOK![]()
Ja enorm goed. En sterk aan de bal. Iets scherper vol de goal en hij maakt je kampioenquote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
BazoerNiet teruglopen ook. Minpunten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Rostov kan er ook geen kolere van, maar ja Cilgod moet het weer spannend makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:06 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind dit potje toch verdomd veel lijken op de eerste wedstrijd tegen PAOK![]()
Eens wel, maar qua wedstrijdbeeld en hoe die 0-1 valt zie ik de gelijkenis wel. Hopelijk met eenzelfde afloopquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
We spelen nu echt veel beter anders, doelpuntje moet nog wel vallen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Zie het ook wel zo gebeuren dat we er een tegen krijgen, maar laten we positief blijvenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens wel, maar qua wedstrijdbeeld en hoe die 0-1 valt zie ik de gelijkenis wel. Hopelijk met eenzelfde afloop![]()
Liever Cassierra erachter danquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:08 schreef bombmannl het volgende:
Klaassen eruit, Cassiera Spits, traoré achter de spitsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik had het bij die corner vlak na de goal ook al. Man man manquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: