VB ook zeker, heb hem een paar keer geTRd. Sukkeltje is dat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Weet het niet precies, genoeg in ieder geval.
nice.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Ja niks nuttigs hier. Ga zo even The Witcher spelen denk ik.
Vraag dima hij weet altijd goede streamsquote:
Kom je mij hard jennen straks?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Trump hoor. Gewoon leuk, beetje mensen jennen door dat ding op te doen.
Is dat met vingermeisje?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vraag dima hij weet altijd goede streams
Zo gaan we niet met elkaar om in dit topic.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
VB ook zeker, heb hem een paar keer geTRd. Sukkeltje is dat.
Maar hij zat niet in dit topicquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo gaan we niet met elkaar om in dit topic.
Dat is toch het enige soort stream wat elke echte man zoekt?quote:
Niet mee bemoeien.quote:
Gewoon op de muil stoempen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:09 schreef HPLC het volgende:
Zometeen krijgt capuchon_lummel nog praatjes
Die komt vast met een plan van aanpak hoe het anders zou moeten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:09 schreef HPLC het volgende:
Zometeen krijgt capuchon_lummel nog praatjes
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die komt vast met een plan van aanpak hoe het anders zou moeten.
Misschien heeft hij een leven gevondenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb hem al tijdje niet op fok gezien trouwens.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
Waar zijn alle vrouwen, ik wil graag discussieren over mijn ovulatie.
of hij werkt nu bij de fifaquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een leven gevonden
Ach, hij kan het onmogelijk slechter doen, hooguit eerlijkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
of hij werkt nu bij de fifa
inderdaadquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ach, hij kan het onmogelijk slechter doen, hooguit eerlijker
Ha. Ben nu al weer bijna bij het einde van Hearts of Stone. Daarna op naar Toussaint.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
[..]
Ja niks nuttigs hier. Ga zo even The Witcher spelen denk ik.
Nu durf je wel. Bange wezel ben je.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
VB ook zeker, heb hem een paar keer geTRd. Sukkeltje is dat.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nu durf je wel. Bange wezel ben je.
Uhquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Word jij ook zo ontiegelijk fucking horny as fuck als je ovuleert?
Ik ben vorige week pas echt begonnen, ben nu lvl 10 en zit nog in Velen te kutten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ha. Ben nu al weer bijna bij het einde van Hearts of Stone. Daarna op naar Toussaint.
Ik weet het, ben maar weer baanwielrenner gaan kijken, net geen brons voor Nederlandquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is toch al gespeeld. Maakt niet veel meer uit.
zohoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
UhGeen idee. Denk het niet. Ben sowieso nooit meer ongesteld.
Haha baas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:19 schreef Catkiller het volgende:
Ben net gaan lopen om naar de spawnplek van een Squirtle te gaan. Kill me pls.
pil?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
UhGeen idee. Denk het niet. Ben sowieso nooit meer ongesteld.
Het is gelukkig maar een meter of 50, dus kan er nog net vanaf. Eerder vandaag ook al voor een Nidorina gedaan.quote:
Sowieso slim alle boeken ingame te lezen en zoveel mogelijk vragen te stellen tijdens quests. Als je het spel rushed dan mis je veel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:19 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben vorige week pas echt begonnen, ben nu lvl 10 en zit nog in Velen te kutten.
Dit is een behoorlijke faal avond geworden voor nld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet het, ben maar weer baanwielrenner gaan kijken, net geen brons voor Nederland
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:21 schreef HPLC het volgende:
Haags, die Duitse is haar zadel kwijtgeraakt tijdens de sprint
Ja ripquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is een behoorlijke faal avond geworden voor nld.
Ja merk ik, doe ik ook gelukkig. Vorige keer was ik lvl 3 of zo toen ik in Velen tegen die weerwolf op gingquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Sowieso slim alle boeken ingame te lezen en zoveel mogelijk vragen te stellen tijdens quests. Als je het spel rushed dan mis je veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu was ik dus lvl 10, ging iets soepeler.![]()
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Hoezo bang eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bang kneusje ben je, maar dat wist je diep van binnen zelf ook wel.
Doei.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:23 schreef Catkiller het volgende:
Ja merk ik, doe ik ook gelukkig. Vorige keer was ik lvl 3 of zo toen ik in Velen tegen die weerwolf op gingNogal een kuthoer inderdaad. Heb je nog die simulatie van savegame gedaan in Vizima?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu was ik dus lvl 10, ging iets soepeler.![]()
Dit zegt mij niks dus ik ga uit van niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nogal een kuthoer inderdaad. Heb je nog die simulatie van savegame gedaan in Vizima?
Witcher universum is consistent en oogt plausibel omdat het 15-16e eeuws Polen en omstreken weerspiegelt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:25 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso als je een RPG speelt doe het dan goed en neem de tijd toch. Speel ze normaal niet maar het middeleeuwse ben ik sowieso wel fan van.
Heb je soms water in je oor gekregen? Het zaagsel in je hoofd zal wel uitzettenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:31 schreef Opsonisatie het volgende:
Mag ik medelijden achter mijn linkeroog bonkt hetgwn ;s
Innovatieve burnquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je soms water in je oor gekregen? Het zaagsel in je hoofd zal wel uitzetten
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee ik ging chemie leren en waarschijnlijk zetten m'n hersenen uit wegens informatieoverloadquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
You're too smart for your own good.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee ik ging chemie leren en waarschijnlijk zetten m'n hersenen uit wegens informatieoverload
Als ik je moet helpen, dan hoor ik het welquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee ik ging chemie leren en waarschijnlijk zetten m'n hersenen uit wegens informatieoverload
Straks gebeurt er dit met je hoofdquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're trying to ruin my day, you're gonna have to try harder.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:38 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Straks gebeurt er dit met je hoofdZo doet mijn hoofd altijd als ik van dat ambtelijke taal in testamenten of koopcontracten lees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mmmmkayquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
You're too smart for your own good.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:38 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Straks gebeurt er dit met je hoofdTeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is belangrijke vak voor als ik master wil gaan doen dus moet 7,5+ halen. Soort van hertentamenquote:
Nog nooit gehoord dat iemand dood is gegaan aan verveling dus denk het nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
Kan iemand zich dood vervelen? Letterlijk dus.
Oké, succes. Je kunt hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mmmmkay
[..]
Tering
[..]
Is belangrijke vak voor als ik master wil gaan doen dus moet 7,5+ halen. Soort van hertentamen
Ik ga zo dood.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:42 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord dat iemand dood is gegaan aan verveling dus denk het niet
wow relaxquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
In het volgende topic volgt even een banwaardig bericht, want dit pik ik van niemand.
Goed zo Brad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
In het volgende topic volgt even een banwaardig bericht, want dit pik ik van niemand.
Watskebeurt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee... Dit is het laagste van het laagste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |