komt omdat je een tyfuswijf bentquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:07 schreef Crip het volgende:
Nou zeg iedereen misgunt mijn goede daad
"Zure reactie"quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
komt omdat je een tyfuswijf bent
Het is even de uitkomst afwachtenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:07 schreef Crip het volgende:
Hou je bek het was gewoon grappig en een onschuldige manier om hem te kennen te geven wat er aan de hand is. Hij heeft er niet voor hoeven betalen, geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
komt omdat je een tyfuswijf bent
kut polies ben jij dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan de orde niet alleen bewaren.
Ja wss ban, worth it thoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is even de uitkomst afwachten
ik had je opgezocht en je ademsappel eruit getrokken als ik erachter kwam dat je zoiets bij mij zou doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hou je bek het was gewoon grappig en een onschuldige manier om hem te kennen te geven wat er aan de hand is. Hij heeft er niet voor hoeven betalen, geen enkel probleem.
moslim hequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:07 schreef Crip het volgende:
Magnifiquequote:Tijdens zijn oefening eerder vanavond introduceerde turner Epke Zonderland een nieuw element op de rekstok: de ‘Yuri’. Hier imiteert hij in volle vlucht een ietwat aangeschoten atleet, om vervolgens laveloos op de grond te liggen. De jury vond het echter geen extra punten waard.
mo(slim)quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
de meeste dan, want drug mag ik wel heel erg
Gezellige jongen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik had je opgezocht en je ademsappel eruit getrokken als ik erachter kwam dat je zoiets bij mij zou doen.
Jammer ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
de meeste dan, want drug mag ik wel heel erg
lul nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
deze week nog niet geblowd, zo trots al hey pfoee
Jij gaat nooitquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vraag je nooit aan mij als ik ga...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |