Maar waar kan ik dit hulpprogramma vinden?? Staat dit ergens bij configuratiescherm ofzo?
Dank je Tijn!
Edit: en -_Tommy_- !
quote:Chkdsk is voor als er bestanden beschadigd zijn door een diskfout, niet voor moedwillig weggegooide bestanden. Kijk eens in de prullenbak. (als je die al niet leeggegooid hebt
Op maandag 2 december 2002 10:02 schreef Troel het volgende:
Hmmm... Heb dat hulpprogramma nu uitgevoerd, maar hij geeft nog steeds die foutmelding. Enig idee wat ik nog kan doen?
quote:Tja, daar heb ik dus ook al gekeken. Maar over het algemeen gooi ik die map leeg als er zoveel troep inzit dat er meteen gevraagd wordt of ik alles definitef wil verwijderen.
Op maandag 2 december 2002 10:04 schreef qltel het volgende:[..]
Chkdsk is voor als er bestanden beschadigd zijn door een diskfout, niet voor moedwillig weggegooide bestanden. Kijk eens in de prullenbak. (als je die al niet leeggegooid hebt
)
Dus dan is het weg...
Er zit echter wel 1 maar aan vast. Ik hoop niet dat je in de tussentijd gedefragmeteerd hebt of dat je nieuwe software geinstalleerd hebt.
Het is namelijk zo dat de weggegooide data nog wel op je schijf staat. Maar zodra men een nieuw programma gaat intalleren dan instaleerd hij het daar overheen.
Ik heb het proggie voor je als je het nodig hebt dan hoor ik het wel.
Mail maar even naar judge@chello.nl
Ik kan niet met zekerheid zeggen of het lukt maar niet geschoten is altijd mis toch ???
Grtzzz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |