zeker...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, dan zal hij nu ook wel een goeie coach zijn
Ik bedoelde dit seizoen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oke. Luuk, Propper, Guardado, allemaal slechte aankopen.
Dat snap ik ja, wat je nu hebt staan is helemaal kut.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb biologie nooit gehaald, goed hé.
[..]
Zou hem graag weer hebben.
Walgelijke man met verschrikkelijk kutvoetbalquote:
Die won elk kopduel als stormram. Jammer dat hij voor de rest niks kon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:10 schreef Caland het volgende:
Die kans van Younes mocht er best in. Ik stel voor dat we hem wisselen voor vd Hoorn. Iedereen eens?
Zodat Ajax meer tegengoals krijgtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:10 schreef Coco98 het volgende:
Waarom wordt iedereen door Dijks steeds naar voren gestuurd?
Dacht hij al voordat hij verplicht naar Ajax gingquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Traore denkt ook, waar ben ik aan begonnen.
Zaterdag was het hele team ruk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat snap ik ja, wat je nu hebt staan is helemaal kut.
Maar geen paniek, vanaf de winter is Hahn weer beschikbaar. Of Bijlow.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Walgelijke man met verschrikkelijk kutvoetbal
Geen idee waarom ik een UI van hem heb trouwens
Halfjaartje Hahn, daarna Bijlow. Geef het maar door.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zaterdag was het hele team ruk.Zou Hahn graag bij PEC hebben maar dan moet je weer huren en zit je daarna weer met rukkeepers.
Wat valt nu de verdediging te verwijten?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:10 schreef badschaap het volgende:
Waarom eens 20 mil investeren in een verdediger die wat kan als je ook het E-garnituur van real betis voor nop kan halen he netto
Je valt in herhaling.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
Iedereen wordt doorDijks steeds naar voren gestuurd.
Waarom?
Ik denk om de 1-1 te maken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
Waarom?
Je zou toch denken dat het niet slechter kan dan Cillessen de laatste paar wedstrijden laat zien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Omdat die er ook niks van kan. Als we nou Vermeer nog op de bank hadden oké maar dat ie de Cil laat staan snap ik dan weer wel.
Goed om te horen, een warm welkom dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eindelijk. We hebben allemaal op je gewacht.
Prima, zal Ron zo eens even bellen. Onze dank.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Halfjaartje Hahn, daarna Bijlow. Geef het maar door.
Zet de repeat uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:12 schreef GGMM het volgende:
Waarom?
Nee ze staan over het algemeen echt zo goed te verdedigenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:12 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Wat valt nu de verdediging te verwijten?
Die goal kwam uit een vrijetrap door domme overtreding van klaassen
Geen dank.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Prima, zal Ron zo eens even bellen. Onze dank.
Ok.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:13 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nee ze staan over het algemeen echt zo goed te verdedigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |