Derde van alle heats bij elkaar, dus een medaille zit er wel in.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:25 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd naar Tim Ole, blijft jammer dat hij geblesseerd was tijdens de finale van de Duitse selectiewedstrijden en ze voor Syring kozen die zich niet voor Rio kon plaatsen.
Leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:50 schreef Nattekat het volgende:
FOK!sport bezoekt het WK Roeien in Rotterdam
Verslagje met foto's
Kijk, topquote:
Morgen gaan wij juichen voor de U23 lichte twee zonderquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:49 schreef TheArt het volgende:
Ik kijk vooral naar het junioren en U23 WK. Veel interessanter in mijn ogen. Met vooral veel vrouwelijk talent. Toch wel weer triest om te zien hoe weinig mannelijk talent er is.
Roeien de junioren wel op Olympische nummers hier?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:25 schreef TheArt het volgende:
Goud voor Marieke Keijser op het WK onder 23. 11 seconden voor de nummer 2Geweldig groot talent
Dat doen ze wel ja, maar dit was de lichte skiff. Keijser is ook iemand die in de toekomst samen met Ilse Paulis de lichte dubbeltwee wel eens helemaal zou kunnen domineren, mocht die boot ooit samengesteld worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Roeien de junioren wel op Olympische nummers hier?
Helaas, 4e in de finale.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 15:36 schreef Nattekat het volgende:
Lukkes start morgen pas zie ik nu
Braas en Steenman door naar de A-finale
Vierde overall, dus hopelijk kunnen ze nog wat vinden in de finale.
Bij de lichte vrouwen is het sowieso echt een topshow op het moment.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat doen ze wel ja, maar dit was de lichte skiff. Keijser is ook iemand die in de toekomst samen met Ilse Paulis de lichte dubbeltwee wel eens helemaal zou kunnen domineren, mocht die boot ooit samengesteld worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |