;s ben je afval aan het eten ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb net lekker gekookt met kipschnitzel en witte bonen in tomatensaus met een lekker slaatje. Samen nog geen euro.
Afvalvlees dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
Beetje op de centen letten, en aanbiedingen enzo. Zo heb ik 4 schnitzels voor 2 euro, kan ik 4 dagen mee doen.
Oke Crip.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Afvalvlees dus
Vlees van de supermarkt vertrouw ik dus echt niet.
schnitzel met appelmoes mmmmmmmmmquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:05 schreef JimmyDean het volgende:
Beetje op de centen letten, en aanbiedingen enzo. Zo heb ik 4 schnitzels voor 2 euro, kan ik 4 dagen mee doen.
Geniet jij ook zo van hahahahajax?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
schnitzel met appelmoes mmmmmmmmm
Boeit mij dat nou ik ga het toch niet etenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:08 schreef JimmyDean het volgende:
9 euro voor twee kutsalades betalen en dan gaan zeiken op iemand die voor een klein prijsje een heerlijk maal heeft kunnen maken.
Wie wel dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Boeit mij dat nou ik ga het toch niet eten
Had je moeten eten, man wat was het lekker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:09 schreef Crip het volgende:
En ik noem je jumbo shitzels geen smakelijk maal hoor
tollie staat fier overeindquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geniet jij ook zo van hahahahajax?
bestel je ook patat als je naar de chinees gaat ofzo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:09 schreef Crip het volgende:
En ik noem je jumbo shitzels geen smakelijk maal hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |