Dat zeg je dus wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Neehee, asjeblieft zeg![]()
Zo ging de discussie:
1. Ajax-fans deden min over klein ploegje Twente
2. Ik kwam er bij en zei dat klein ploegje Twente weldegelijk charmes had (o.a. op sfeergebied)
3. Ajax-fans wilden ons wijs maken dat de Arena super-sfeervol is en ze bij de top van Europa qua sfeer horen.
Dus ik zeg niet dat Twente superieur is of Ajax inferieur. Ik zeg gewoon dat beide clubs op sfeergebied niet te vergelijken zijn. Ajax moet het gewoon meer hebben van zijn jeugdopleiding, indrukwekkende historie en aanvallend voetbal.
Letterlijk dus.quote:Ik vergelijk Twente met Ajax en zeg dat Twente (en alle andere volksclubs) er met kop en schouders bovenuit steekt.
Ik nodig je zelfs uit om over sfeer te praten, wat krijgen we nou zegquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:38 schreef Moody het volgende:
Maar geef me eens ongelijk dan
Als jij mijn woorden mag verdraaien, mag ik toch zeker wel mijn eigen woorden verdraaien??
Helaas draait de discussie nu weer 180 graden om, alleen maar omdat Ajacieden bang zijn om over sfeer te praten.
Zo staat het misschien op f-side.nlquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind 90 minuten tweeeeente twente enschede niet zo sfeervol eigenlijk.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Zo staat het misschien op f-side.nl
Stel dat we het zo doen, dan hebben we van de 2 wel de supporters die 90 minuten achter onze club staan i.p.v. 2x 1 minuut. ("Joden Joden" "Ajax Ajax")
Ben ik sterk met je oneens, want ik heb altijd kippevel van trotsheid hierbijquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dat je 90 minuten lang hetzelfde zingt is eerder hoogst irritant dan sfeerverhogend.
90 minuten lang hetzelfde? Dat is vreselijkquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:47 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Ben ik sterk met je oneens, want ik heb altijd kippevel van trotsheid hierbij
Nja, het klinkt in het begin inderdaad even mooi. Net zoals ik, hoe erg het dan ook mag zijn, het "niets is sterker dan dat ene woord" imposant vind. Maar ook maar even. Hoe langer het wordt, hoe monotoner en hoe irritanter..quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:47 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Ben ik sterk met je oneens, want ik heb altijd kippevel van trotsheid hierbij
Dat vind jij, ik vind het juist geweldig. Maar verschil in mening kan en mag er natuurlijk zijn (zonder dat zou het saai worden hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
90 minuten lang hetzelfde? Dat is vreselijk. Alsof je continu naar een bandje luistert
Ik blijf mezelf herhalenquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:56 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Dat vind jij, ik vind het juist geweldig. Maar verschil in mening kan en mag er natuurlijk zijn (zonder dat zou het saai worden hier)
je weet duidelijk niet waar je over praat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:41 schreef tukkeronline het volgende:
Ik ben het met je eens hoor!
Bij Ajax zie/hoor je nooit wat en(alleen) met de CLwedstrijden zie je ze met die maffe (gesponsorde) vlaggetjes zwaaien. Zingen doen ze niet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |