quote:Was het maar zo dan sloeg het nog ergens op
Op maandag 2 december 2002 14:22 schreef Staanplaats het volgende:[..]
Dat helemaal niet sloeg toch juist op het spel van Feijenoord?
quote:Exact....Het enige nieuwe stadion dat nog staanplaatsen heeft is de Schalke Auf Arena, en daar helpt het behoorlijk.
Op maandag 2 december 2002 10:00 schreef planethugo het volgende:
de sfeer in stadions is zowiezo met het afschaffen van staanplaatsen () dramatisch gedaald
quote:Het nieuwe stadion van Monchengladbach krijgt ook een zooi staanplaatsen...
Op maandag 2 december 2002 14:57 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Exact....Het enige nieuwe stadion dat nog staanplaatsen heeft is de Schalke Auf Arena, en daar helpt het behoorlijk.
Kaalhei North-Side en 90 minuten een kankerende pijprokende opa achter je...dat waren pas tijden.
quote:Nederlands Eftalsfeer is wel het ultieme voorbeeld van hoe het in mijn ogen NIET moet....zo'n dweilorkest en liedjes uit het jaar nul.
Op maandag 2 december 2002 16:02 schreef ultra het volgende:
Een beetje Nederlands elftal sfeertje bij de meeste clubs....Alleen FC Twente en FC Utrecht maken nog wel een positieve indruk in de Eredivisie wat sfeer betreft.
Vooral die kei-harde house en trance toelie die je iedere keer door je strot geduwd wordt...
quote:Maar ook Groningen moet naar een nieuw stadion. Ik vrees dat het plezier dat ik 20 jaar in het Oosterpark heb gehad niet terugkomt in een nieuw stadion. Ik vind het echt verschrikkelijk, ik wil er eigenlijk niet aan denken.
Op maandag 2 december 2002 13:31 schreef Gerrit_Knol het volgende:
Gisteren: Nostalgie in het Oosterpark metPe&Rinus
![]()
--> local heroes. Jammer dat het geluid kut was.
quote:
Op maandag 2 december 2002 14:57 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Exact....Het enige nieuwe stadion dat nog staanplaatsen heeft is de Schalke Auf Arena, en daar helpt het behoorlijk.
Kaalhei North-Side en 90 minuten een kankerende pijprokende opa achter je...dat waren pas tijden.
en dan heb je nu zo een 'west side ultra's () die het nog wel proberen maar dat wil ook niet lukken, soms dan lijkt het wel alsof iedereen meeschreeuwt en zingt maar dat is dan maar voor 5 min. ofzo.
maar.... op kaalhei was het ook vaak geen sfeer maar de staanplaatsten etc geeft toch een sfeervoller gevoel.
quote:Ik ben er ook bang voor, alhoewel als je het objectief bekijkt de faciliteiten zwaar kut zijn. Maar heb hoop, want de plannen staan alweer op losse schroeven. Een nieuw stadion is opzich wel nodig, maar ze zouden het nieuwe stadion gewoon aan de Zaagmuldersweg moeten zetten. Grunn is nog een van de weinige clubs die een stadion heeft in een volksbuurt, zoals het hoort, en dat moeten worden behouden. Niet naar een oud-industrieterrein buiten de stad. Gewoon bij het volk zoals het hoort. Dan heb je ook een grotere kans dat de sfeer blijft. De laatste tijd wordt er wel wat aan gedaan. Vlaggen e.d. en ook de vlag van 15 bij 20 meter was een fantastisch gezicht.
Op maandag 2 december 2002 16:22 schreef Puur het volgende:[..]
Maar ook Groningen moet naar een nieuw stadion. Ik vrees dat het plezier dat ik 20 jaar in het Oosterpark heb gehad niet terugkomt in een nieuw stadion. Ik vind het echt verschrikkelijk, ik wil er eigenlijk niet aan denken.
quote:Het kan dus toch wel.... Bij Twente is de sfeer wel goed inderdaad
Op maandag 2 december 2002 16:36 schreef CAZZO het volgende:
Ik snap niet waar ze het hier over hebben
Bij Twente is de sfeer ondanks de slechte prestaties van het vlaggenschip de laatste jaren alleen maar beter geworden
Komt ook omdat we na 33 jaar eindelijk verlost zijn van die geile sintelbaan
quote:d'r was een mooie bengaalse show toen tegen Heerenveen
Op maandag 2 december 2002 16:36 schreef CAZZO het volgende:
Ik snap niet waar ze het hier over hebben
Bij Twente is de sfeer ondanks de slechte prestaties van het vlaggenschip de laatste jaren alleen maar beter geworden
Komt ook omdat we na 33 jaar eindelijk verlost zijn van die geile sintelbaan
[Dit bericht is gewijzigd door Staanplaats op 02-12-2002 18:27]
quote:Zeg, rechts onderin je toetsenbord, tussen de komma en het vraagteken, zit zo'n knopje die men 'punt' noemt. Kijk, zo : .
Op maandag 2 december 2002 18:14 schreef chelloboy het volgende:
Heb al 12 jaar seizoenkaart van PSV en was vroeger veel gezelliger toen die lange staan tribune er nog was met daarnaast het uitvak en aan de andere kant de Oosttribune toen kon je nog wel eens wat doen maar nu is het uitvak helemaal verplaatst naar de overkant bovenin een hoek en daardoor is de sfeer een eind weg plus nu vele regels waar je je aan moet houden zoals niet staan,geen vuurwerk, trappen vrijhouden niet in hek hangen bij doelpunt en nog een zooi van die regels,staan nu ook stewards met de rug naar het veld alleen naar ons te kijken maarja we kunnen er zelf weinig tegendoen af en toe is een protestactie maar dat help ook niet echt.
quote:. . . . ja verrek je heb gelijk
Op maandag 2 december 2002 18:23 schreef LoekB het volgende:[..]
Zeg, rechts onderin je toetsenbord, tussen de komma en het vraagteken, zit zo'n knopje die men 'punt' noemt. Kijk, zo : .
quote:Dat bedoel ik....Maar veel clubs gaan wel die kant op.
Op maandag 2 december 2002 16:15 schreef BOT het volgende:[..]
Nederlands Eftalsfeer is wel het ultieme voorbeeld van hoe het in mijn ogen NIET moet....zo'n dweilorkest en liedjes uit het jaar nul.
quote:helemaat niets vond ik nog wel meevalle.
Op maandag 2 december 2002 09:58 schreef Cart_man het volgende:
Dat is overal zo...in de Kuip is het helemaal een ramp...Hoe krijgen ze het uit hun strot om gisteren: "Helemaal niets" te gaan zingen tegen de Utreg-aanhang, terwijl het spel en het legioen allebei zwaar kut was...
clubs die een zangeres inhuren om de sfeer te verhogen is echt triest.
quote:waar ik me dan vooral aan erger in ons Philips stadion is die belachelijke verwarming die aan t dak hangt!! Tis toch geen bioscoop
Op maandag 2 december 2002 17:58 schreef Staanplaats het volgende:Ook de nieuwe stadions werken er aan mee, die zijn alleen maar ingericht op comfort. Geef mij maar een lekker ouderwets stadion met hekken, staanplaatsen, geen dak, en zonder videoschermen.
En waar ik ook een hekel aan heb zijn die malloten met een trommel, brrrrrrrr om helemaal gek van te worden, zat laatst op west en daar zitten een par van die gekken !!!!!
en by the way hekken zijn niet ouderwets, vroeger stonden er niet eens hekken!!!
quote:Ik kan me beelden herinneren van een Europacup wedstrijd van Feyenoord dat de mensen tot aan de zij-lijn stonden.
Op dinsdag 3 december 2002 10:48 schreef rubbereend het volgende:
en by the way hekken zijn niet ouderwets, vroeger stonden er niet eens hekken!!!
quote:Dat is het wel.
Op dinsdag 3 december 2002 10:48 schreef rubbereend het volgende:[..]
waar ik me dan vooral aan erger in ons Philips stadion is die belachelijke verwarming die aan t dak hangt!! Tis toch geen bioscoop
ofzo!!!!!!
quote:Huur lekker een skybox, dan heb je daar allemaal geen last van.
En waar ik ook een hekel aan heb zijn die malloten met een trommel, brrrrrrrr om helemaal gek van te worden, zat laatst op west en daar zitten een par van die gekken!!!!!
quote:Nou nee, dat zijn nu juist dingen (met name de verwarming) waar ik me NIET aan stoor...
Op dinsdag 3 december 2002 10:48 schreef rubbereend het volgende:[..]
waar ik me dan vooral aan erger in ons Philips stadion is die belachelijke verwarming die aan t dak hangt!! Tis toch geen bioscoop
ofzo!!!!!!
En waar ik ook een hekel aan heb zijn die malloten met een trommel, brrrrrrrr om helemaal gek van te worden, zat laatst op west en daar zitten een par van die gekken
!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |