Goh wat een aardig presentje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:03 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik geef mijn ziel aan SpecialK, want die heeft geen ziel meer en dat is zielig.
Ik denk dat je em pas terug krijgt als Tailfox em flink heeft uitgewoond. Is een andermans ziel ook prima?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:22 schreef LompeHork het volgende:
Godverdomme, kan ik mijn ziel nu ook nog terugkrijgen van Tailfox of is dit zeg maar "fixed" meteen?
Tailfox heeft de ziel van LurkJeRot al. Je mag mijn ziel wel. Per slot van rekening werd jij al Homijn genoemd voordat ik er was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:22 schreef LompeHork het volgende:
Godverdomme, kan ik mijn ziel nu ook nog terugkrijgen van Tailfox of is dit zeg maar "fixed" meteen?
Ligt er aan wie, ik zit niet graag vast aan de ziel van Monopoly bijvoorbeeld, dan had ik die van mijzelf wel kunnen houden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk dat je em pas terug krijgt als Tailfox em flink heeft uitgewoond. Is een andermans ziel ook prima?
Dealquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:28 schreef Homijn het volgende:
[..]
Tailfox heeft de ziel van LurkJeRot al. Je mag mijn ziel wel. Per slot van rekening werd jij al Homijn genoemd voordat ik er was.
Daar zal ze blij mee zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Goh wat een aardig presentje.
Ok.
Ik re-gift LurkJeRot's ziel vervolgens aan yvonne. Want ik weet dat die kruidenvrouwtjes altijd een tekort aan zielen hebben om in de ketel te smijten.ghihihi
Je mag mijn ziel overkopen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:24 schreef Homijn het volgende:
[..]
Oké, maar ik ben nu dan wel zielloos. Iemand medelijden met mij?
50 cent.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:26 schreef Homijn het volgende:
[..]
Overkopen? Wat lomp zeg...
Wat moet zoiets kosten?
2 geiten, 3 kippen, een regendans en een gebroken been.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:26 schreef Homijn het volgende:
[..]
Overkopen? Wat lomp zeg...
Wat moet zoiets kosten?
Hij heet niet voor niets ''LompeHork''quote:
Ik heb niks met geiten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
2 geiten, 3 kippen, een regendans en een gebroken been.
Ja, maar hij had mijn ziel overgenomen. En ik zou zoiets als zachtaardig konijn nooit doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:32 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Hij heet niet voor niets ''LompeHork''![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |