-'per ongeluk' zwanger worden van kind nr zoveel en in de schuldsanering.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:34 schreef HulkHeld het volgende:
Met TS als mooi voorbeeld die met ons alle ins en outs van VIVA deelt.
Ja, dat vaste groepje idd..Zij bepalen. Vreselijke types.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:36 schreef Oberkullie het volgende:
Klopt. Zit daar ook een vast groepje Ria's echt 24/7 iedereen af te zeiken en doen alsof ze een fantastisch leven hebben buiten het forum.
Deze punten sluiten volgens mij prima aan bij jou.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:38 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
-'per ongeluk' zwanger worden van kind nr zoveel en in de schuldsanering.
- 'per ongeluk' in partners mobiel of laptop kijken
- verliefd op collega/buurman/slager etc.
Dan heb je het in grote lijnen wel uitgelegd.
Welnee, ik voldoe aan alle punten nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Deze punten sluiten volgens mij prima aan bij jou.
Houd je wel van punten?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:42 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Welnee, ik voldoe aan alle punten niet
Wat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:40 schreef Bieberrr het volgende:
Post weer eens op je andere kloon Britneycheers
Jajajaja, kijk daar hebben we het al. Welke kleur?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:44 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Niks mis met sommige punten..
vleeskleurquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:44 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jajajaja, kijk daar hebben we het al. Welke kleur?
Haha je bent niet de eerste.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:32 schreef Kim-Holland het volgende:
Die allemaal gaan janken en klikken[staffen] als je een andere mening hebt dan de doorsnee broedmachines die daar hele dagen zitten te wachten tot hun vreemdgaande vent weer eens van zijn 'werk' komt.
En allemaal dezelfde schapen die zelf nooit een mening kunnen vormen maar elkaar na-mekkeren als een fossiel-overste het 'foei' vindt wat jouw mening is.
Het zijn ook altijd dezelfde wijven die denken dat ze ertoe doen, en meer rechten hebben omdat ze verder geen leven hebben dan op Viva te zitten, met hun serieuze diarree reacties terwijl een blinde nog kan zien dat het een troll-topic is.
En dan die sneue kerels die daar rondhangen.Hengelend naar een beetje aandacht, terwijl ze een wijf op de bank hebben zitten thuis.
![]()
Klacht is duidelijk; pittige kortharige rode schijtwijven op Viva die menen dat ze meer rechten op een mening hebben omdat ze geen leven hebben dan het forum.![]()
Zo, dat lucht op!
Oh cool! Ga ik daar even lezenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:45 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Haha je bent niet de eerste.KLB / Viva vrouwen
User Moirai.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:36 schreef Oberkullie het volgende:
Klopt. Zit daar ook een vast groepje Ria's echt 24/7 iedereen af te zeiken en doen alsof ze een fantastisch leven hebben buiten het forum.
Je eigen topics linkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:45 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Haha je bent niet de eerste.KLB / Viva vrouwen
Kan niet. Ben gebannedquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:49 schreef Wimperkruller het volgende:
Plaats dit daar dan, kijken wat ze vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |