quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef Harvest89 het volgende:
Viva!
Heb een permaban op dat forum (is ook niet veel voor nodig om dat voor elkaar te krijgen).
Zogenaamd voor onafhankelijke vrouwen. Maar het enige wat ze kunnen doen is opscheppen hoe goed ze het allemaal in hun gezin voor elkaar hebben, en hoe perfect hun kinderen zijn enzo.
Haha, ik ook dus.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:55 schreef Harvest89 het volgende:
Viva!
Heb een permaban op dat forum (is ook niet veel voor nodig om dat voor elkaar te krijgen).
Schitterendquote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Ik zocht een beetje een leuke en gezellige kwebbelsite met algemene onderwerpen, leek me wel wat.
Alleen maar ruziemakers daar en die moderatie zure pruimen doet er net zo hard aan mee, toen was ik het zat dat ze me via PB lastig bleven vallen en heb ze keihard de huid vol gescholden.
Worden ze hoogstwaarschijnlijk wel niks wijzer van en doen ze hoogstwaarschijnlijk ook geen bal mee, maar het lucht zo heerlijk op!![]()
Ja niet normaal hè. Je hebt ook gebruikers met een grote mond die in elk topic reageren en die mods doen niets.quote:Op zondag 12 juni 2016 21:11 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Haha, ik ook dus.![]()
Ik zocht een beetje een leuke en gezellige kwebbelsite met algemene onderwerpen, leek me wel wat.
Alleen maar ruziemakers daar en die moderatie zure pruimen doet er net zo hard aan mee, toen was ik het zat dat ze me via PB lastig bleven vallen en heb ze keihard de huid vol gescholden.
Worden ze hoogstwaarschijnlijk wel niks wijzer van en doen ze hoogstwaarschijnlijk ook geen bal mee, maar het lucht zo heerlijk op!![]()
gewoon wat mannen ertussen zetten om ze rustig te houdenquote:Op zondag 12 juni 2016 21:41 schreef female81 het volgende:
Vrouwen zíjn nou eenmaal nogal kritisch ten opzichte van elkaar, in real life is het niet anders. Probeer ermee te leven.
Werkt niet, worden weggepest en met name door die moderators zelf daar, daarom grijpen die moderators daar ook nooit in als er weer eens bonje is, alleen dat domme gezeik via PB of E-mail zelfs, ook al hebben ze geen gegronde reden, ik hoef dat forum niet meer iig, mij te benauwend allemaal!quote:Op zondag 12 juni 2016 21:47 schreef PaarseStabilo het volgende:
[..]
gewoon wat mannen ertussen zetten om ze rustig te houden
Er zijn er ook zat die dat doen denk ik, maar dat vertik ik echt, toen ik daar toentertijd een account aan maakte werd me duidelijk gezegd dat mannen ook van harte welkom waren, werd alleen niet bij gezegd dat je wel 200% homo moet zijn anders kun je weer gaan, dus nahhh, laat maar.quote:Op zondag 12 juni 2016 22:07 schreef pinman het volgende:
Dan moet je je voordoen als een vrouw op dat soort forums![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |