Wie zijn hier de kwaliteitsusers en wie zijn de kutusers?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:58 schreef Drug het volgende:
verhouding kwaliteitsusers/kutusers is momenteel niet zo mooi
Neemt niet weg dat het spel beter kan maar aan de andere kant heb je al 2 redelijk lastige wedstrijden gewonnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staan wel al 2 punten boven Ajax.
Pics van datmeisjequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:59 schreef BozeHaas het volgende:
net een 19 jarige vluchtelingchick uit groningen weggeswiped
Daarom. Jullie worden toch wel kampioen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het spel beter kan maar aan de andere kant heb je al 2 redelijk lastige wedstrijden gewonnen
Daaromquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom. Jullie worden toch wel kampioen.
Dat is ook maar net hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:00 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Wie zijn hier de kwaliteitsusers en wie zijn de kutusers?
ik neem je mee naar een paradijs voor jouquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik neem je mee ik neem je mee op reis
alleen ng en opsoquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:00 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Wie zijn hier de kwaliteitsusers en wie zijn de kutusers?
oh dacht dat wij vrienden warenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:04 schreef Drug het volgende:
[..]
ik neem je mee naar een paradijs voor jou
[..]
alleen ng en opso
Kkdom je had haar je bitch kunnen maken en money verdienenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:59 schreef BozeHaas het volgende:
net een 19 jarige vluchtelingchick uit groningen weggeswiped
moet ik eerst haar 50 neven en broers gaan klappen en ik kan er maar 49 aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:05 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Kkdom je had haar je bitch kunnen maken en money verdienen
Boks vriendquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:04 schreef Drug het volgende:
[..]
ik neem je mee naar een paradijs voor jou
[..]
alleen ng en opso
Goedenavond Wheeljackquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |