Ja, was een flauwe grap dat ze in elk geval 2e in deze heat was...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je weet dat dit de halve finale is?
Maar ze hebben nu wel andere wielen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die twee Britten waren ook echt nobuddies tot de Spelen.
Maar die is helemaal gedieillisioneerd omdat haar wielen toch niet rond blijken te zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:08 schreef kilon het volgende:
Ja hoor, komt ze straks weer een Brit tegen voor brons
hard.fietsen.rondjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:09 schreef Razor21 het volgende:
Wat een geweldig sport is dit toch! Ben het pas eigenlijk sinds dit OS echt actief gaan volgen en mij gaan verdiepen in de spelregels / onderdelen.
Ik vermoed na dit onderdeel van het omnium. Maar de 2e heat staat op de een of andere manier nooit in het schemaquote:
Nieuwe kussens en eten geen Nutella meer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die twee Britten waren ook echt nobuddies tot de Spelen.
Dat dacht ik al wel, zeker van jou, maar met de keirin waren er nogal wat die dachten dat de troostfinale om de 7e plek de echte finale was, en een bronzen medaille van Ligtlee gingen vieren, omdat ze dachten dat de 9e plek van Van Riessen dus brons was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, was een flauwe grap dat ze in elk geval 2e in deze heat was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |