ja je kan ook pathetisch eigen naam topics makenquote:
volgens mij verwar je mij met haagsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja je kan ook pathetisch eigen naam topics maken
want dat is een exclusief recht dat haags heeft?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
volgens mij verwar je mij met haags
Heeft dit met The Pits of Kaon te maken?quote:
neequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
want dat is een exclusief recht dat haags heeft?
Kaon is een stad op Cybertronquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heeft dit met The Pits of Kaon te maken?
Een hoofdstad, gelegen in het zuidelijk halfrond, bestuurt door de Deceptidinges. Geen flauw idee waarom ik het onthouden heb eigenlijkquote:
Wil je eens kijken of ik ook ooit eigen naam topics heb gemaakt? ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt
ONZ / [ONZ-SC #1072] koning wietparkiet beste parkiet
ONZ / [ONZ-SC #1073] wietparkiet
van wp wist ik het nog dus dat was makkelijk zoekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil je eens kijken of ik ook ooit eigen naam topics heb gemaakt? ben ik wel benieuwd naar.
wow shit van bijna een jaar geledenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt
ONZ / [ONZ-SC #1072] koning wietparkiet beste parkiet
ONZ / [ONZ-SC #1073] wietparkiet
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:07 schreef Trollscience het volgende:
wietparkiet heeft seks met honden jalala
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
van wp wist ik het nog dus dat was makkelijk zoeken
maar ik zal eens kijken
ja en jij ook gefeliciteerd met je mening over dit topicquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wow shit van bijna een jaar geleden
chapeau
bedankt manquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en jij ook gefeliciteerd met je mening over dit topic
ja ok doeiquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:44 schreef kdricklamar het volgende:
Jaloers op m'n zusje haar billen![]()
Beetje maar ofcourse
ja dat stond ook echt ter discussie ja, of je het mocht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bedankt man
gelukkig is dit een vrij land en mag ik een mening hebben
bips picsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:44 schreef kdricklamar het volgende:
Beetje maar ofcourse
niet echt hequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat stond ook echt ter discussie ja, of je het mocht.
Voor het mooie had 'ie eigenlijk een masker op moeten doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)elletje_trekken.html
waarom vraag je mij dat, je blijft toch zelf ook nutteloos reagerenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet echt he
maar weet niet wat je probeert te bereiken verder?
ik weet dat jij 16 bent en ik weet dat de aivd meeleest dus ga ik maar niet om pics vragenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:44 schreef kdricklamar het volgende:
Beetje maar ofcourse
heb verder niet zo heel veel beters te doen op het moment moet toch watquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom vraag je mij dat, je blijft toch zelf ook nutteloos reageren
Sinds wanneer houdt dat je tegen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik weet dat jij 16 bent en ik weet dat de aivd meeleest dus ga ik maar niet om pics vragen
Heb al meerdere waarschuwingen gekregenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sinds wanneer houdt dat je tegen?
et voila daar vind je je antwoordquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb verder niet zo heel veel beters te doen op het moment moet toch wat
Kom gewoon uit de Drunense duinenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Heb al meerdere waarschuwingen gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |