Dekking staat sowieso vele malen beter, minder gechoke en eindelijk laat de coach Polman staan.quote:
Gelukkig heb ik niet zo lang nodigquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat achter elkaar door hoor.
Nederland werd 2e WK chef. Een wereldranglijst zegt mij niets. Win je wat oefenpotjes sta je 1ste of 2de, zelfde als bij de FIFA ranking.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
check je bronnen, daar gaat iets mis zo te merken!!
Ik snap mensen ook niet die daar een halfuur voor nodig hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet zo lang nodig
Idd gewoon schijten en broek omhoog. Afvegen doe ik nooit, washand onder de douche genotquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet zo lang nodig
Ik ben zelfs nog even wat gaan drinken, een halfuur is zonde van je tijd johquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap mensen ook niet die daar een halfuur voor nodig hebben.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Idd gewoon schijten en broek omhoog. Afvegen doe ik nooit, washand onder de douche genot
11-9 voorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:31 schreef edraket31 het volgende:
Iemand tussenstand?
Lig op een standbedje in Turkije, brakke WiFi opent geen enkele livescore site
Tamzak NOS.nl en dan LIVEBLOG kun je alles lezen live succesquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:31 schreef the_ring het volgende:
Jongens jongens ik volg alles half maar NL staat voor spelen ze goed ja hè ?
Ik kijk misschien de andere helft maar ik vind het niet super.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:31 schreef the_ring het volgende:
Jongens jongens ik volg alles half maar NL staat voor spelen ze goed ja hè ?
Aanslaggenot incomingquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:31 schreef edraket31 het volgende:
Iemand tussenstand?
Mijn moeder zat met iemand te praten in de keuken dus ik kon geen eens ontbijt makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben zelfs nog even wat gaan drinken, een halfuur is zonde van je tijd joh
Was leuk je gekend te hebben. RIP.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:31 schreef edraket31 het volgende:
Iemand tussenstand?
Gaat natuurlijk een keer fout.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel een gave om telkens als het echt een gat kan worden met je tegenstander om het dan weer helemaal weg te geven
RipCityquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Was leuk je gekend te hebben. RIP.
Je daardoor laten leidenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn moeder zat met iemand te praten in de keuken dus ik kon geen eens ontbijt maken
Zeker maar nu spelen ze veel beter en laten ze het gat het gat zeg maar. Tegenstander komt niet zo eenvoudig terug als in die andere wedstrijden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:32 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk een keer fout.
thanks doe ik ook super lief van jequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tamzak NOS.nl en dan LIVEBLOG kun je alles lezen live succes
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:32 schreef the_ring het volgende:
[..]
thanks doe ik ook super lief van je
Hier zitten ze dan in de wegquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je daardoor laten leiden
Gewoon met je brakke hoofd je ontbijt maken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |