Dat is niet waar en elke keer hetzelfde liedje dat pepernoten steeds vroeger in de winkel liggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:17 schreef polderturk het volgende:
Ze beginnen elk jaar vroeger en vroeger.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is niet waar en elke keer hetzelfde liedje dat pepernoten steeds vroeger in de winkel liggen.
Pepernoten liggen ieder jaar gewoon begin augustus in de winkel.
En ik ben er blij om
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:59 schreef Funkel het volgende:
Waar blijven de autisten die er niet tegenkunnen dat kruidnoten pepernoten worden genoemd?
Nee, "om."quote:
Sorryquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]![]()
Bedankt he nu wil ik ze maar ze zijn er nog niet
"Ja, nee oké."quote:
Ik ben niet diegene die over grammaticale fouten valt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 17:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Politie gaat je geen beurt geven hoor.
Google stuk?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 16:07 schreef crystal_meth het volgende:
Geen idee wat pepernoten zijn, eerlijk gezegd.
Ik zie google images, google maps, google news, maar geen google taste. Waar zit die tab?quote:
Maar dan moet je niet bij de politie wezen als je een beurt wilt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:25 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Ik ben niet diegene die over grammaticale fouten valt.Dat moet je toch zelf regelen.
In herhaling vallen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:54 schreef Atak het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet bij de politie wezen als je een beurt wilt.
Nou, wachten.......quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:26 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Het is nu nog wachten op de Pietendiscussie.
Als je je eigen (grammaticale) fouten niet kan accepteren is dat niet mijn schuld. In ieder geval moet je niet bij de politie zijn voor een volle mond.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:36 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
In herhaling vallen.Geen internetpunten voor jou vandaag knul.
Ik snap dat je graag wilt dat ik niks meer terug te zeggen heb tegen je 'gevatte' opmerkingen, maar geforceerd dezelfde grap voor een derde keer maken gaat je op die manier niet lukken. Bespaar je dan ook de moeite om het nog eens een vierde keer te proberen, want daar ga ik niet meer op in.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 21:56 schreef Atak het volgende:
[..]
Als je je eigen (grammaticale) fouten niet kan accepteren is dat niet mijn schuld. In ieder geval moet je niet bij de politie zijn voor een volle mond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |