Je lichaam breekt het inderdaad te snel af, waardoor je suikerdipjes krijgt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
http://www.glycemische-index.com/
Heeft van alles met je suikerspiegel te maken, het is een moeilijk verhaal wat ik zelf niet al te best uit kan leggen omdat ik daar geen achtergrond in heb, maar het komt er op neer dat door "snelle"koolhydraten (witte deegproducten bijv) je suikerspiegel kort gaat pieken en dan direct daalt.
Daar krijg je honger door, en ikzelf word daar slaperig/lui van.
done!quote:Op vrijdag 2 september 2016 11:06 schreef IDkaart het volgende:
[..]
Haal pizzadeeg bij de Aldi, die is echt lekker.
Daarom heb ik een navel piercing. Als je dan het sieraad eruit haalt heb je een heel klein gaatje. Als ik dan een opgeblazen buik heb na de lunch door brood. Ga ik even buiten een sigaret roken en haal ik het sieraad eruit. Wel buiten doen want het kan behoorlijk stinken!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 18:08 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ja ik ook, en ook bij noedels
Waarom werkt je navel eigenlijk niet als ventiel
Onzin. Reactieve hypoglycemie bij mensen zonder diabetes is een sprookje.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je lichaam breekt het inderdaad te snel af, waardoor je suikerdipjes krijgt.
De waarde van de glycemische index is totaal niet betrouwbaar, aangezien de waarde steeds verschilt bij inname van hetzelfde product. Een product dat als laag-glycemisch beschreven wordt, kan op een ander willekeurig moment weer een hoog-glycemisch effect hebben op het lichaam, terwijl je zou verwachten dat de bloedsuikerspiegel hetzelfde zou reageren als je op willekeurige momenten hetzelfde product eet. De slaperigheid/luiheid is ook niet gerelateerd aan een bepaald product met een bepaalde glycemische index.quote:Op maandag 29 augustus 2016 09:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
http://www.glycemische-index.com/
Heeft van alles met je suikerspiegel te maken, het is een moeilijk verhaal wat ik zelf niet al te best uit kan leggen omdat ik daar geen achtergrond in heb, maar het komt er op neer dat door "snelle"koolhydraten (witte deegproducten bijv) je suikerspiegel kort gaat pieken en dan direct daalt.
Daar krijg je honger door, en ikzelf word daar slaperig/lui van.
Je kan relatief makkelijk via een genentest kijken of je tot de risicogroep hoort...quote:Op maandag 12 september 2016 03:43 schreef Puntenjager het volgende:
Broodje-aap-gelovers-verzameltopic![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |