Wanneer stapt hij in het huwelijksbootje?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Inso heeft #viesdruk met alles voor trouwen
Truequote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet dat het mij moeite kost want ik ben nog lang niet moe nie.
[..]
OS topics zijn nog wel leuk
Begin septemberquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer stapt hij in het huwelijksbootje?
Saai hè, volwassen wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:04 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb ook niet meer de behoefte om te trollen. Dat maakt het saai denk ik.
Hopelijk trekt dat weer bij want FOK! is wel mijn sociale levenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Begin september
Maar fok is ook saai geworden, klopt wel
Nog minder interessant voor vrouwelijk schoon. Al heb ik donderdag wel een date. Ze blijven er ook maar intrappen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Saai hè, volwassen worden
[..]
Hopelijk trekt dat weer bij want FOK! is wel mijn sociale leven
Misschien eens buiten komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk tjackie. Via tinder?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nog minder interessant voor vrouwelijk schoon. Al heb ik donderdag wel een date. Ze blijven er ook maar intrappen.
Wow echtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nog minder interessant voor vrouwelijk schoon. Al heb ik donderdag wel een date. Ze blijven er ook maar intrappen.
Dat had ik wel in mijn hoofd ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow echtdoe je goed
weer glowgolfen en daarna seks?
Wat sneuquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker over elkaar heen kotsenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat had ik wel in mijn hoofd ja.![]()
Maar dacht misschien Walibi ofzo. Ook best leuk.
wel duur Walibiquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat had ik wel in mijn hoofd ja.![]()
Maar dacht misschien Walibi ofzo. Ook best leuk.
JR zou schijt moeten hebben aan de wereldquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is geen goed idee voor de wereld
Heb ik tenminste een leuke dag gehadquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker over elkaar heen kotsen![]()
Maar nee kan best een leuke date zijn
Oh waarom?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan wel lang duren met mij
Vraag maar aan Tjacka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |