Hier ook maar even; gefeliciteerd met je verjaardag!quote:
3FM pleegt gewoon rituele zelfmoord zo, met die 3 scheitnummers als MH achter elkaar. En het ergste is nog dat er weer zo'n 4de achteraan komt, ik voorspel Kensington...quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:46 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zit even te luisteren naar de nieuwe Megahit, van Jett Rebel.Wat een bagger-keuze weer, voor de zoveelste keer. De klad zit er echt in, geloof ik. Dit is typisch weer zo'n voorbeeld van een plaat die Megahit wordt omdat de artiest Nederlander is en gepusht moet worden, niet omdat het nummer goed is.
Originaliteit nul, productie ronduit matig. Droevig dat zoiets Megahit wordt.
Lekkah!quote:Op maandag 22 augustus 2016 10:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jawel. Weer volgas aan de gang.
En u?
Het klopt dat er op dit moment niets te winnen is. Binnenkort wordt er wel een koekoeksklok weggegeven. Ik weet niet vanaf wanneer je deze kunt winnen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 10:33 schreef MaJo het volgende:
Eindelijk een keer in Raad de openingsplaatJammer dat er niets te winnen viel
Laatst gaven ze kaarten weg voor RHCP en Bastille, dat was ook wel leuk geweestquote:Op maandag 22 augustus 2016 11:27 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen
[..]
Het klopt dat er op dit moment niets te winnen is. Binnenkort wordt er wel een koekoeksklok weggegeven. Ik weet niet vanaf wanneer je deze kunt winnen.
Toen ik op 28 juli mailde of er op 14 juli (de datum dat ik won) een prijs was kreeg ik als antwoord dat dat niet het geval was. Ze wisten niet wanneer de koekoeksklok op de redactie binnen zou komen. Dat kon echt wel even duren aldus de producer.
Uitmuntend Jim!quote:Op maandag 22 augustus 2016 10:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jawel. Weer volgas aan de gang.
En u?
Nee manquote:
Huh echt? Vóór dat auto-tune-drama?quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee man
En ik was net op de radioover D.O.A.
Nee erna (eerst kwam years & years nog met dat nummer). Daarna was ik over D.O.A. wat een nummer van Kanye West en Jay Z. is TEGEN autotune. Wat vreemd is na 808 & heartbreak van Kanye West, want dat hele album is autotune...quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Huh echt? Vóór dat auto-tune-drama?
Ooo ah! Dat heb ik idd gehoord. Joh, leuk. Zo met Rabberrlink aan de phonequote:Op maandag 22 augustus 2016 15:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee erna (eerst kwam years & years nog met dat nummer). Daarna was ik over D.O.A. wat een nummer van Kanye West en Jay Z. is TEGEN autotune. Wat vreemd is na 808 & heartbreak van Kanye West, want dat hele album is autotune...
Daar zingen ze expres ook heel vals
Autotune kan een grappig effect zijn, dat vond ik wel bij die CD van Kanye. Helaas is het daarna teveel uitgemolken door anderen.
zekerquote:Op maandag 22 augustus 2016 15:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ooo ah! Dat heb ik idd gehoord. Joh, leuk. Zo met Rabberrlink aan de phone.
De pandaplint jinglequote:Op maandag 22 augustus 2016 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
zeker![]()
Hij vond de pandaplint-jingle van mij ook leuk, dus we zijn nu dikke mik
Ha oke dan. Misschien kun je dan ook eens z'n platenkeuze aankaartenquote:Op maandag 22 augustus 2016 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
zeker![]()
Hij vond de pandaplint-jingle van mij ook leuk, dus we zijn nu dikke mik
Eerst m'n dotan-haat ventilerenquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha oke dan. Misschien kun je dan ook eens z'n platenkeuze aankaarten.
Heb ff dat fragment ff teruggeluisterd net. Nice!quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eerst m'n dotan-haat ventileren
dat jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:55 schreef Bronson het volgende:
SC in de Tempel Den Haag.
[ afbeelding ]
Verdomme, die met het zwartje jurkjequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:55 schreef Bronson het volgende:
SC in de Tempel Den Haag.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |