Eens!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
Trump heeft gelijk; de radicale islam is een kwaadaardig gezwel in deze wereld.
Een kwart van de wereld bevolking is moslim. Als dat echt allemaal terroristen zouden zijn? Hadden we pas echt een groot probleem. Maar daar heeft Trump het natuurlijk niet over.quote:
Nee hoor. Want de meeste moslims wonen in dichtbevolkte gebieden zoals Indonesie, Bangladesh en Pakistan met amper geld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:49 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een kwart van de wereld bevolking is moslim. Als dat echt allemaal terroristen zouden zijn? Hadden we pas echt een groot probleem. Maar daar heeft Trump het natuurlijk niet over.
Wat heeft dat met terrorisme te maken? Je zou ook eens moeten kijken wie al dat moslim terrorisme betaald. En dat gaat ook onder Trump niet veranderen omdat de VS te afhankelijk is van olie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:50 schreef Roffa123 het volgende:
[..]
Nee hoor. Want de meeste moslims wonen in dichtbevolkte gebieden zoals Indonesie, Bangladesh en Pakistan met amper geld.
Probleem is dat van die vreedzame moslims, er behoorlijk wat te triggeren zijn in extreme daden. Met onze oliedollars worden de lieden gefinancierd die voorheen vreedzame moslims tegen ons opjutten. Niet alleen om de ongelovigen te vermoorden, maar ook om op de achtergrond steeds meer onze samenlevingen te ondermijnen en de 'vreedzame' islam steeds meer uit te breiden. En als de islamitische aanwezigheid ergens heel groot begint te worden, zullen de moslims de overigen langzamerhand hun wil gaan opleggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:46 schreef Megumi het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk de meeste moslims zijn gewoon vreedzame mensen. Waarvan een aantal het voor de rest verpest.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:53 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat heeft dat met terrorisme te maken? Je zou ook eens moeten kijken wie al dat moslim terrorisme betaald. En dat gaat ook onder Trump niet veranderen omdat de VS te afhankelijk is van olie.Dus die achterlijke rijke olie staten kunnen wat dat aangaat gewoon door blijven gaan.
Hij bedoelt 'onze bondgenoten' S-A en Qatar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:56 schreef Oversight het volgende:
[..]Murica is totaal niet afhankelijk van olie uit IS gebieden, ze willen alleen niet dat IS olie onder de prijs verkoopt, en daarmee een marktaandeel krijgt, en 90% winst kan maken.
En welke landen kopen die olie. Ook iets wat ik mis we moeten eigenlijk zo snel mogelijk van de olie af. Dat zou al een berg ellende schelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:56 schreef Oversight het volgende:
[..]Murica is totaal niet afhankelijk van olie uit IS gebieden, ze willen alleen niet dat IS olie onder de prijs verkoopt, en daarmee een marktaandeel krijgt, en 90% winst kan maken.
En onze lieve vriend Saoedi-Arabië (vaderland van Osama bin Laden) en dergelijke.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hij bedoelt 'onze bondgenoten' S-A en Qatar.
Dat bedoelde ik met S-Aquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
En onze lieve vriend Saoedi-Arabië (vaderland van Osama bin Laden) en dergelijke.
quote:We hebben het heel de tijd over IS; er ís al een islamitische staat - da's Saoedi-Arabië.
Sorry. Maar op naar Qatar om daar met 50 graden gezellig voetbal te kijken en een biertje te drinken aldaar.quote:
Eens. En daar gaat brul toeter Trump en ook Clinton niets aan doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met S-A
Een van de weinig keren dat ik het met Pechtold eens ben
[..]
Ik mis de optie aanmelden voor de Mars missie eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:08 schreef Wheeljack het volgende:
Ik vind die Trump maar een rare snuiter maar als ik moet kiezen tussen radicale islam en Trump dan echt Trump
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:10 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik mis de optie aanmelden voor de Mars missie eigenlijk.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:08 schreef Wheeljack het volgende:
Ik vind die Trump maar een rare snuiter maar als ik moet kiezen tussen radicale islam en Trump dan echt Trump
Oh, nu opeens weer wel? Ik dacht dat hij alle banden met Europa ging doorsnijden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:12 schreef Oversight het volgende:
[..]Trump wil samen met NAVO het gezwel uitroeien.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:11 schreef Oversight het volgende:
[..]Die is komen te vervallen.
[ afbeelding ]
Maar daarmee los je het terrorisme natuurlijk niet op. Wat zegt Trump daar over? Niets. Een een tumor en gezwel kunnen terug komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:12 schreef Oversight het volgende:
[..]Trump wil samen met NAVO het gezwel uitroeien.
Het is een beetje een maffe vent inderdaad. Een kontdraaier noemen we dat toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oh, nu opeens weer wel? Ik dacht dat hij alle banden met Europa ging doorsnijden.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:15 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het is een beetje een maffe vent inderdaad. Een kontdraaier noemen we dat toch?
Het belazeren van de achterban bedoel je.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:24 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het belazeren van de achterban bedoel je.
Jesse Klaver.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:42 schreef Bluesdude het volgende:
De pollvraagstelling is manipulatief.
Het zijn beide shitkeuzes.
Ik stem op Jesse Klaver
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |