Ik stuur gemiddeld 10 brieven per week, dus dat is 7,40 euro per weekquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:50 schreef dimmak het volgende:
Wat maakt die ene zegel extra nou uit?
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Beetje helium in de envelop voor je hem dichtplakt
Stuur emails. Is gratis.quote:
Was jij niet van de ''regels zijn regels''?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:46 schreef Yustice het volgende:
Ik stuur vrij geregeld brieven (ik leef nog half in het stenen tijdperk) en die brieven zijn steevast tussen de 18 en 25 gram, soms zwaarder.
tot en met 20 gram moet je 1 postzegel plakken, daarboven 2 of meer. De brief die ik wil versturen is 21 gram dus er moeten 2 zegels op. Wordt er door PostNL moeilijk gedaan als ik 1 postzegel doe ipv 2? Ondanks die ene gram volgens m'n weger die misschien niet heel accuraat is?
En ja, ik ben gierig.
Ja, ik marcheer in mijn vrije tijd ook graag rond in een grijs leger-uniform van een zeker regime uit de jaren '40quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Was jij niet van de ''regels zijn regels''?![]()
Behalve als het voor jou geldt dan zeker?
Hoe dan?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:52 schreef Yustice het volgende:
Ik stuur gemiddeld 10 brieven per week, dus dat is 7,40 euro per week
Brief printen, ondertekenen, in een enveloppe steken, frankeren en in de brievenbus doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die indruk had ik alquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:04 schreef Yustice het volgende:
[..]
Ja, ik marcheer in mijn vrije tijd ook graag rond in een grijs leger-uniform van een zeker regime uit de jaren '40
Ik ook en mijd papieren post zoveel mogelijk, kan je dat dan echt niet via mail doen?quote:
Een deel van de post gaat naar overheidsinstanties en zij willen per se dat ik het per post doe :'quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:29 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik ook en mijd papieren post zoveel mogelijk, kan je dat dan echt niet via mail doen?
Tot zover de paperless overheidquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:58 schreef Yustice het volgende:
[..]
Een deel van de post gaat naar overheidsinstanties en zij willen per se dat ik het per post doe :'
Geen vluchtelingen, wel iets juridisch.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:01 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Tot zover de paperless overheid
Maar 10 per week? Wat doe je? Vluchtelingen werk?
Nah dat moet je lekker 2 postzegels gebruiken indien meer dan 20 gram.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:58 schreef Yustice het volgende:
[..]
Een deel van de post gaat naar overheidsinstanties en zij willen per se dat ik het per post doe :'
Inmiddels doe ik wel brieven die naar hetzelfde adres moeten in dezelfde enveloppequote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah dat moet je lekker 2 postzegels gebruiken indien meer dan 20 gram.
regels zijn regels
goh.. dát is slimquote:Op woensdag 17 augustus 2016 01:03 schreef Yustice het volgende:
[..]
Inmiddels doe ik wel brieven die naar hetzelfde adres moeten in dezelfde enveloppe
Spaart ook weer geld uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |