SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Incheck systeem van een hotel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Een of ander registratiesysteem ofzo![]()
Ja maar wat is de verdere context?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Een of ander registratiesysteem ofzoOh.![]()
Inchecken hotel Amsterdam, vul de rest even in Hansquote:Op maandag 15 augustus 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar wat is de verdere context?![]()
Afgesproken met een Tindermatch daar?quote:Op maandag 15 augustus 2016 22:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Inchecken hotel Amsterdam, vul de rest even in HansOh.![]()
Nee met Netto gok ikquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afgesproken met een Tindermatch daar?Maar kan ook fake zijn natuurlijk
![]()
Ja want ik zie hem echt niet komen, anders had die Freek Jansen ook wel wat geweten. En die kon dat dan prima vertellen, want hij zit niet in de kont bij Marc.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee met Netto gok ikMaar kan ook fake zijn natuurlijk
Oh.![]()
Al dat gelul over Ziyech bereikt nu wel echt het dieptepunt hoorquote:Op maandag 15 augustus 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch altijd wel komisch die transferperikelen
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Lekker goedkoop klein kamertje dan met Overmars, niks mis mee.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Snelle Egel![]()
Bazoer erbij voor de extra centimers?quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:08 schreef S0nic het volgende:
[..]
Lekker goedkoop klein kamertje dan met Overmars, niks mis mee.![]()
Dat is allang bereikt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:06 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Al dat gelul over Ziyech bereikt nu wel echt het dieptepunt hoor
Zal blij zijn als hij een transfer heeft gemaakt.Oh.![]()
Ben benieuwd of Casseira gaat spelen ipv EG morgen. Ik hoop stiekem van wel
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
quote:n de zoektocht naar een nieuwe buitenspeler is Ajax uitgekomen bij Sinan Gümüs van Galatasaray. De 22-jarige Turks international is door Wesley Sneijder aanbevolen bij de Amsterdammers en werd al meerdere keren bekeken door de Amsterdamse clubleiding. (ELF Voetbal)![]()
![]()
Het feit dat hij bekeken wordt is al een hele vooruitgang. Overigens is er niks mis met een netwerkje hebben, als je maar wel even goed scout en dergelijkequote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Westermann werd door vdv aanbevolen. Laten we oud spelers voorlopig maar niet als scout gebruikenquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Sneijder neem ik iets serieuzer dan VdV.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Westermann werd door vdv aanbevolen. Laten we oud spelers voorlopig maar niet als scout gebruiken![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:02 schreef wieisboos het volgende:
Mike Verweij is nog wakker jongens. Zou het dan toch?
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
O rly.quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: