SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Jeweetsquote:Op zaterdag 10 september 2016 18:49 schreef WupWup het volgende:
Je kunt je melk ook zeker 5 uur ongekoeld bewaren, dus als je 's ochtends een bevroren icepack meeneemt, is dat prima voor een dagje efteling.
En verder moet je je altijd maar bedenken dat als die van mignonne het nog doen, dat we nog veel speelruimte hebben
Oh, in mijn herinnering was het langerquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:33 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb in maart jl. gevlogen met 2 liter gekolfde melk als handbagage (Turkse douane keek er niet eens naar). Ik vloog met KLM. Ze kunnen niet garanderen dat ze het kunnen koelen. Ik had nog geluk, het kon wel, maar pas na het uitserveren van de maaltijden en drankjes vanwege beperkte ruimte in de koelkast. Wat je verder zou kunnen doen is 2 voedingen invriezen zodat dat als koelelement fungeert, die moet je dan vermoedelijk wel weggooien daarna.
Vluchttijd BCN - AMS is trouwens 2 uur, of vlieg je een minder toeristische route?
Op Eindhoven airport heb ik een keer gehad dat ze het flesje moedermelk in een of ander apparaat gingen screenen. Was prima natuurlijk, maar koste ons wel veel tijd (die we eigenlijk niet meer hadden).quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:13 schreef Dot. het volgende:
Er had laatst toch ook iemand gevlogen met gekolfde melk? Ik vlieg vanaf Barcelona dus dat is sowieso al 3 uur in de lucht en dan nog inchecktijd en reistijd in Nederland. Het kan tot een liter in m'n handbagage mee maar zonder koelelement. Kan je vragen het in het vliegtuig te koelen?
echt waar? Dat screenen duurde hier nog geen vijf minuten (ook Eindhoven airport)quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:27 schreef Sull het volgende:
[..]
Op Eindhoven airport heb ik een keer gehad dat ze het flesje moedermelk in een of ander apparaat gingen screenen. Was prima natuurlijk, maar koste ons wel veel tijd (die we eigenlijk niet meer hadden).
Niet bedacht om te vragen het in het vliegveld te koelen, was ook alleen maar reserve voor onderweg, dus daarna weggegooid.
Ik vind het echt superknap van je dat je zover bent gekomen. Ik denk niet dat ik het je na zou doen eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:39 schreef Madivi het volgende:
De jongens zijn 6 maanden, dat betekent dat ik ook alweer 6 maanden kolf. Ik ben dit weekend voor het eerst met ze weg geweest en kon daar minder vaak kolven. Ik merk nu dat m'n productie weer is afgenomen en twijfel zo wat te doen nu.
Óf ik ga komende dagen veel powerpumpen en extra domperidon nemen om weer terug op het oude niveau te komen (wat nog maar 50/50 bv/kv was, nu is het 3 van de 8 maaltijden) óf ik ga het zo laten en richting afbouwen.
Zoals bij velen speelt het schuldgevoel op de achtergrond, het is toch het beste... Zeker m'n kleine die nog wat in te halen heeft kan het goed gebruiken. Anderzijds beginnen ze nu ook met fruit- en groentehapjes, dat vers maken en geven kost óók best veel tijd. Mn hele dag draait om voedingen en verzorging. En dat is best een beetje vermoeiend...
Ik weet niet precies wat ik met deze post wil, ik moest het even van me afschrijven. Het maakt me nog steeds wel een beetje sip dat het me nooit gelukt is genoeg voor beide te krijgen. Het liefste zou ik door gaan tot ze gecorrigeerd 6 maand zijn (november) en een ideale wereld tot één jaar. Ik kan geloof ik wel wat steun en advies gebruiken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |