abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164563579
Lang verhaal kort: Het is ongeveer 2/3 maanden op een vrij lelijke manier uitgegaan met mijn vriendin. Die vriend van mij kende ik iets langer voordat ik haar kende, op een gegeven moment gingen we gewoon vooral met zijn allen met elkaar om in de sportschool, en een paar keer dat we echt iets met een groep gingen doen.

Nu is het dus zo dat zij verder met hem is gegaan wat betreft de vriendschap maar nog wel lelijke dingen doet (expres een jongen mee nemen naar de gym zodat ik haar met hem kan zien en dan extra hard lachen, mij random verhalen appen met hoe gewild ze is en hoe ze genomen werd etc etc (om mij pijn te doen neem ik aan).

Nu kwam die vriend vandaag naar me toe en zei kom je mee uit eten voor mijn verjaardag?, waarop ik dus zei van "Ja!, gezellig", zei hij ineens van maare... niet boos worden en vechten of zo he.. waarop ik dus had van huh hoezo?.

zegt hij, ja ik heb je ex ook uitgenodigd, toen begon een beetje een discussie waarin ik dus beetje uitlegde wat zij deed voor vervelende dingen en dat ik eigenlijk helemaal niet met haar te maken wil hebben, ik gun haar het beste maar de sfeer is echt giftig als we samen in een kamer zijn.

Vervolgens zei ik van dat het sowieso eigenlijk niet zo cool is om met iemand zijn ex nog om te gaan (althans dat vind ik dan, ik zou dat nooit doen), maar helemaal nog uitnodigen terwijl hij weet wat er is gebeurd en ik twijfelde om mee te gaan. Uiteindelijk toch wel besloten om mee te gaan maar toch houd ik er een beetje zo een naar gevoel aan over omdat ik het eigenlijk not done vind om met iemand anders zijn ex nog dik te lopen chillen, en helemaal niet beide uitnodigen terwijl het nog redelijk vers is.

Overigens moet ik er nog bij vermelden dat hij haar aantrekkelijk vind en zij hem gebruikt zodat hij haar trained in de gym (vriend is een bodybuilder).

Wat vinden jullie hier eigenlijk van?, is het done of not done?, overdrijf ik heel erg?, of is het eigenlijk best wel not done wat hij doet?.
Waz met jou!
  maandag 15 augustus 2016 @ 21:59:10 #2
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_164566142
Hij is vrij in zijn doen en laten wat betreft de omgang met jouw ex, maar hoe hij het aanpakt is zeker niet chique en hij zou wel meer rekening met jouw situatie mogen houden. Het zou me niet verbazen dat hij ook nog later met jouw ex aan de haal gaat, want dat heeft meer prioriteit voor hem als ik je OP zo lees. Een ding weet je in ieder geval zeker, hij heeft de vriendschap met jou niet zo hoog in het vaandel staan. Aan jou wat je met deze vriendschap doet.
  PR/Manusje van alles maandag 15 augustus 2016 @ 21:59:18 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_164566147
Groei een paar ballen en laat je niet kennen. Lekker gaan eten en haal bij iedere poging van je ex om jou te sarren lekker zichtbaar je schouders op en neem een slok van je bier. ^O^
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_164566810
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Groei een paar ballen en laat je niet kennen. Lekker gaan eten en haal bij iedere poging van je ex om jou te sarren lekker zichtbaar je schouders op en neem een slok van je bier. ^O^
Nja dat is de eerste keer in mijn leven dat ik dit mee maak, normaliter had ik altijd relaties met meiden die in andere steden woonde. Als het uit ging dan hoorde ik nooit meer wat van ze en waren ze ook totaal niet in mijn omgeving.

De enkele keer dat een "vriend" iets kreeg met een ex toen zag ik dat alleen voorbij komen op facebook maar ja dat boeit niet en is niet zo in your face zoals dat nu het geval is.

Ik kom binnen en ze is met mijn groep vrienden aan het kloten, dus ik groet iedereen en negeer haar gewoon omdat zij dat ook bij mij doet + na dat ze dus zo lullig probeerde te doen had ik besloten dat ik ook geen poging meer wilde wagen tot vriendschappelijk contact.

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:59 schreef schrijfveer het volgende:
Hij is vrij in zijn doen en laten wat betreft de omgang met jouw ex, maar hoe hij het aanpakt is zeker niet chique en hij zou wel meer rekening met jouw situatie mogen houden. Het zou me niet verbazen dat hij ook nog later met jouw ex aan de haal gaat, want dat heeft meer prioriteit voor hem als ik je OP zo lees. Een ding weet je in ieder geval zeker, hij heeft de vriendschap met jou niet zo hoog in het vaandel staan. Aan jou wat je met deze vriendschap doet.
Ja klopt, ik kan het hem sowieso niet verbieden om met haar om te gaan en dat zou ik ook niet eens willen want ik ben zijn baas niet.

Maar zoals ik al wel zei tegen hem vind ik het ook niet echt cool van hem dat hij haar uitnodigt nadat hij weet wat er is gebeurd en terwijl hij weet dat er nog enigszins negatieve spanning is.

Ik heb hem ook gezegd van als je iets met haar wilt doen ga je gang, doe je ding het boeit mij niet, maar betrekt mij niet bij jullie avondjes uit en zo.. ik heb gezegd dat ik wel kom omdat het zijn verjaardag is maar echt leuk vind ik het niet.

Idd daar dacht ik dus ook aan, heel veel mannen denken met hun pik tegenwoordig, ik zou NOOIT maar dan ook NOOIT blijven omgaan met de ex van een vriend.

Voor mij zou het dan alleen gaan naar groeten en even vragen hoe het gaat als ik haar zou zien en that's it.. maar echt uitnodigen? nope..

Het ding is ook dat zij hem als personal trainer gebruikt, ze is best manipulatief.. maar goed..
Waz met jou!
pi_164567878
Je laat je veel te veel kennen joh. Dat merkt ze gewoon en dat vind zij dan weer leuk. Zoals eerder is gezegd...gewoon je schouders ophalen en aan leuke dingen denken. Denk maar zo: ze gedraagt zich kut, wil je je echt druk maken om zo'n figuur?

En je vriend mag doen wat hij wil. Is het netjes? Daar valt over te discussieren, maar uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee als je je er druk om maakt. Gewoon doorgaan met je leven, haar loslaten en accepteren dat je beter verdiend en dat als je vriend iets met haar wilt...ze elkaar verdienen. Als ze ziet dat het jou niks maar uitmaakt allemaal zal haar gedrag misschien wel veranderen.
pi_164568252
Ik vind dat jij en je ex jullie als 13-jarigen gedragen. Verder is die 'regel' van jou dat je vrienden niet met je ex om zouden mogen gaan ook nogal kinderachtig.
pi_164568261
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Je laat je veel te veel kennen joh. Dat merkt ze gewoon en dat vind zij dan weer leuk. Zoals eerder is gezegd...gewoon je schouders ophalen en aan leuke dingen denken. Denk maar zo: ze gedraagt zich kut, wil je je echt druk maken om zo'n figuur?

En je vriend mag doen wat hij wil. Is het netjes? Daar valt over te discussieren, maar uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee als je je er druk om maakt. Gewoon doorgaan met je leven, haar loslaten en accepteren dat je beter verdiend en dat als je vriend iets met haar wilt...ze elkaar verdienen. Als ze ziet dat het jou niks maar uitmaakt allemaal zal haar gedrag misschien wel veranderen.
Ja je hebt zeker gelijk hoor, maar ja persoonlijk vind ik het nogal.. snel toch om zoiets te doen.

Zoals eerder aangegeven kan en wil ik hem en haar niks verbieden, maar ja hij verwacht dat ik dol leuk weer met haar om moet gaan en zo terwijl wij beide zoiets hebben van "rot op" naar elkaar toe. maar goed ik ga gewoon me ding doen, alles is een les.

Ik ga mezelf aan mijn woord houden, nooit meer een vriendin in dezelfde stad, en ik ga ook echt nooit meer vriendin voorstellen aan vrienden.. daar komt echt alleen maar gezeik van imo.
Waz met jou!
pi_164568336
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik vind dat jij en je ex jullie als 13-jarigen gedragen. Verder is die 'regel' van jou dat je vrienden niet met je ex om zouden mogen gaan ook nogal kinderachtig.
Je begrijpt het verkeerd, het draait mij meer erom dat hij haar uitnodigt wetende dat het echt een giftige sfeer oplevert.

Dat zij nu wekelijks afspreken om samen te trainen en zo kan mij echt niks schelen, ik hoef alleen niet erbij te zijn om met zijn allen te chillen.
Waz met jou!
pi_164568398
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Je begrijpt het verkeerd, het draait mij meer erom dat hij haar uitnodigt wetende dat het echt een giftige sfeer oplevert.

Dat zij nu wekelijks afspreken om samen te trainen en zo kan mij echt niks schelen, ik hoef alleen niet erbij te zijn om met zijn allen te chillen.
Jij en je ex moeten je dragen. Blijkbaar wil de jarige jullie er alle 2 bij hebben. Het gaat even niet om jullie.
pi_164568827
Ik ken dit wel een beetje. Heb een soortgelijks meegemaakt, was alleen een schoolvriend die verre van familie was van mijn ex. Ze was dus ook altijd aanwezig als we op school waren in dezelfde 'vrienden' groep die op school ontstond. Met meetings daarna was zij ook aanwezig en negeerde ik haar ook totaal. Toch, ergens, vind je het vervelend dat mensen, die weten hoe ze met je is omgegaan, nog zo close met haar zijn. Je wilt ook niet worden uitgesloten ofzo.

Ik herken je gevoel gozer, maar je hebt het in ieder geval tegen hem gezegd en maak desnoods nog een keer duidelijk dat hij niet over haar hoeft te beginnen of je niet hoeft uit te nodigen als hij met haar wilt chillen. Zelfde geldt dat je moet zeggen tegen hem dat als jullie afspreken, je haar er ook niet bij wilt hebben.
  maandag 15 augustus 2016 @ 23:03:01 #11
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_164569275
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:52 schreef HulkHeld het volgende:
Ik ken dit wel een beetje. Heb een soortgelijks meegemaakt, was alleen een schoolvriend die verre van familie was van mijn ex. Ze was dus ook altijd aanwezig als we op school waren in dezelfde 'vrienden' groep die op school ontstond. Met meetings daarna was zij ook aanwezig en negeerde ik haar ook totaal. Toch, ergens, vind je het vervelend dat mensen, die weten hoe ze met je is omgegaan, nog zo close met haar zijn. Je wilt ook niet worden uitgesloten ofzo.

Ik herken je gevoel gozer, maar je hebt het in ieder geval tegen hem gezegd en maak desnoods nog een keer duidelijk dat hij niet over haar hoeft te beginnen of je niet hoeft uit te nodigen als hij met haar wilt chillen. Zelfde geldt dat je moet zeggen tegen hem dat als jullie afspreken, je haar er ook niet bij wilt hebben.
Negeren is ook wat sneu in mijn ogen. Wees gewoon volwassen, zeg hoi en ga door met je leven. Mensen negeren en moeilijk doen toont alleen maar dat je er schijnbaar nog mee zit diep van binnen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_164569543
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Negeren is ook wat sneu in mijn ogen. Wees gewoon volwassen, zeg hoi en ga door met je leven. Mensen negeren en moeilijk doen toont alleen maar dat je er schijnbaar nog mee zit diep van binnen.
Dat is jouw opvatting. Voor mij, en blijkbaar ook voor TS, stelt zij nu helemaal niks maar dan ook niks meer voor. Je wilt diegene uit het leven verbannen, dan lukt alleen door haar te negeren. Na een 'hoi' komt er de volgende keer: hoe gaat het? En dan moet je haar gaan uitleggen ja gaat goed blablabla, daar heb je helemaal geen zin in. Het ligt er dan ook aan hoe het over is gegaan, en dat was in mijn geval bijzonder treurig van haar kant, dus is ze mij geen blik meer waardig en dus ook geen groet.
pi_164570305
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:10 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Dat is jouw opvatting. Voor mij, en blijkbaar ook voor TS, stelt zij nu helemaal niks maar dan ook niks meer voor. Je wilt diegene uit het leven verbannen, dan lukt alleen door haar te negeren. Na een 'hoi' komt er de volgende keer: hoe gaat het? En dan moet je haar gaan uitleggen ja gaat goed blablabla, daar heb je helemaal geen zin in. Het ligt er dan ook aan hoe het over is gegaan, en dat was in mijn geval bijzonder treurig van haar kant, dus is ze mij geen blik meer waardig en dus ook geen groet.
Ja ik heb met een paar exen na een aantal jaar weer contact, en dan is het uit oprechte nieuwsgierigheid vragen hoe het gaat en wat ze hedendaags bezig houdt en dat is prima en leuk.

Met een paar heb ik ook af en toe echt gesprekken via FB weer maar is zonder bijbedoelingen.

Echter is dit vrij recent en was de relatie onstabiel geworden, zij koos uiteindelijk om contact te houden met een gozer die ze had ontmoet op een feest (iets wat not done is in mijn ogen, al helemaal niet nadat ik hun whatsapp gesprekken had gelezen werd gewoon zwaar geflirt maar goed).

Hoe ik altijd alles verwerkte was verwijderen van alles en dan na x aantal maanden/jaar kon ik weer gewoon cool doen, maar oprecht dat het me niks uitmaakt.

Maar bij haar wordt ik al geconfronteerd met het feit dat ze praktisch in mijn straat woon (letterlijk 500 meter verderop), ten tweede is mijn stad vrij klein dus zie haar soms voorbij lopen, ten 3e trained ze dor mij dus in die sportschool en zie ik haar op bepaalde dagen daar trainen en dan maakt zij de sfeer heel raar.

Vervolgens blijft ze met iedereen hangen die ik ken en voor mij voelt het alsof ze dus de hele tijd toch in mijn leven blijft terwijl ik haar daar niet wilt hebben.

Kijk dat ik haar af en toe ergens tegen kom, ok whatever, of in de sportschool, denk ik wat maakt het uit, maar alsnog blijft dat confronterend helemaal als het nog niet zo lang geleden is en je toch wel echt gevoelens had voor iemand.
Waz met jou!
pi_164570671
ik heb iets soortgelijks meegemaakt man :')

die vriend is inmiddels geen vriend meer, matennaaier
pi_164572879
Ik vind dat je gelijk hebt. Maar je moet er maar gewoon boven staan. Ook die verhalen van je ex negeren. Haal 'r nummer uit je mobiel, weet ik 't. Probeer er tegen je vriend er maar gewoon niet een al te groot probleem van te maken -heb t er wel nog een keer met 'm over- en laat je ex zien dat 't je allemaal helemaal niks boeit wat ze uitspookt als je d'r tegenkomt. Dan tyft ze vanzelf op. Ga anders eens op andere tijden sporten of zoek een andere sportschool mocht dat helpen. Maak het jezelf gemakkelijker en je ex onmogelijk.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_164573252
In principe heb je gelijk. Het probleem is alleen dat het een wedstrijdje verpissen wordt zodra je daar aanspraak op gaat maken. Jij tegen je ex en iedereen word daar de dupe van. Mogelijk loop je zelfs extra risico omdat het ook jij tegen je ex én maat kan worden. Vanaf dat moment gaat het erom wie de langste heeft of wie de meeste rondjes geeft. Zorg dat je daar geen onderdeel van wordt. Negeer het, play it cool. Richt je aandacht op andere dingen. Laat jezelf niet uitlokken. Doen ze kut? Je gaat ze overladen met tsunami's van fukking liefde! Dat is echt het verstandigste. De rust keert terug en dan mogen ze het lekker zelf uitzoeken. Wie weet hebben ze dan zelf al drama. Gewoon lekker aanschouwen en ondertussen lange halen maken onder de tafel. Boeit jou dat. Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt met een maat die ik 10 jaar kende. Die wilde ook over een verse ex heen. Ze vond hem alleen niet goed genoeg. Haha, vogelvrij lutser!
pi_164575020
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 00:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ik vind dat je gelijk hebt. Maar je moet er maar gewoon boven staan. Ook die verhalen van je ex negeren. Haal 'r nummer uit je mobiel, weet ik 't. Probeer er tegen je vriend er maar gewoon niet een al te groot probleem van te maken -heb t er wel nog een keer met 'm over- en laat je ex zien dat 't je allemaal helemaal niks boeit wat ze uitspookt als je d'r tegenkomt. Dan tyft ze vanzelf op. Ga anders eens op andere tijden sporten of zoek een andere sportschool mocht dat helpen. Maak het jezelf gemakkelijker en je ex onmogelijk.
Ja, ik had al zoiets van, "ben ik echt zo aan het overdrijven?". Ik heb onze foto's verwijderd, haar ook van fb verwijderd, haar nummer ook.

Ik ben ook gewoon echt klaar met haar. Nja als ik haar af en toe met die vrienden zie dan groet ik iedereen behalve haar (voelt wel kinderachtig, maar toen ik haar een keer groette en gewoon normaal vroeg van "Alles goed" zei ze alleen "ja") waarop ik dus toen dacht okay dat is dan ook de laatste keer dat ik een poging waag om gewoon als mensne met elkaar om te gaan.

Het voelt wel echt apart om echt iedereen een hand te geven en dan te kijken van " oh dat is zij, en dan overslaan en verder gaan mja"

Ik probeer ook gewoon te sporten op andere tijden, en als ik haar zie doe ik nu ook alsof ze er niet is, maar ik kan merken aan haar gezicht en lichaamshouding dat ze het niet prettig vind of er niet echt goed mee kan omgaan.

Echter heb ik altijd dat als zij al met hen (mijn vrienden) aan het praten is dat alleen even mijn vrienden groet, een klein babbeltje houd en dan weer weg ga omdat ik geen zin heb om in haar buurt te zijn.

Ik vraag me dan ook af hoe lang dit gaat duren, ik wil gewoon weer normaal kunnen chillen zonder die giftige sfeer de hele tijd.
Waz met jou!
pi_164575130
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 01:05 schreef Stratotanker het volgende:
In principe heb je gelijk. Het probleem is alleen dat het een wedstrijdje verpissen wordt zodra je daar aanspraak op gaat maken. Jij tegen je ex en iedereen word daar de dupe van. Mogelijk loop je zelfs extra risico omdat het ook jij tegen je ex én maat kan worden. Vanaf dat moment gaat het erom wie de langste heeft of wie de meeste rondjes geeft. Zorg dat je daar geen onderdeel van wordt. Negeer het, play it cool. Richt je aandacht op andere dingen. Laat jezelf niet uitlokken. Doen ze kut? Je gaat ze overladen met tsunami's van fukking liefde! Dat is echt het verstandigste. De rust keert terug en dan mogen ze het lekker zelf uitzoeken. Wie weet hebben ze dan zelf al drama. Gewoon lekker aanschouwen en ondertussen lange halen maken onder de tafel. Boeit jou dat. Ik heb zelf ook zoiets meegemaakt met een maat die ik 10 jaar kende. Die wilde ook over een verse ex heen. Ze vond hem alleen niet goed genoeg. Haha, vogelvrij lutser!
Ja daar ben ik dus ook "bang" voor dat het die kant op gaat. Ik heb het iig laten weten en gezegd dat ik voor hem kom maar dat ik de volgende keer als hij zoiets doet niet erop moet rekenen dat ik ga langskomen als hij haar uitnodigt omdat ik gewoon niks van haar moet weten en het echt niet cool is van hem.

Van mij mogen ze lekker hun ding doen dat maakt mij eigenlijk niet heel veel uit, maar ik weet dan wel meteen wat voor soort persoon hij is.

Heb overigens ook met een paar andere maten uit die vrienden groep gesproken en die zeiden ook allemaal van "wauw dat is echt niet cool dat hij haar uitnodigt terwijl hij weet wat er is gebeurd"

Ik heb ook het vermoeden dat hij hoopt op meer met haar (iig seks), maar vanuit haar kant weet ik of ze moet het doen om mij te stangen, dat ze hem alleen wel knap vind maar te jong en eigenlijk gebruikt ze hem nu zodat hij haar gewoon goeie training geeft.. ze ging namelijk ooit een keer lopen opscheppen dat ze vaker mannen voor haar dingen laat doen en hoe vreselijk ze kan zijn richting exen toe.

Niet iets waar je trots op zou moeten zijn imo maar het is wat het is. Ik ga gewoon de knop moeten omzetten, gewoon echt mijn ding doen, die maten van mij hebben ook gezegd dat ze gewoon met mij komen chillen en dat wij het sowieso onderling gezellig maken en we ons niks van haar gaan aantrekken.
Waz met jou!
pi_164577320
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 02:46 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ja, ik had al zoiets van, "ben ik echt zo aan het overdrijven?". Ik heb onze foto's verwijderd, haar ook van fb verwijderd, haar nummer ook.

Ik ben ook gewoon echt klaar met haar. Nja als ik haar af en toe met die vrienden zie dan groet ik iedereen behalve haar (voelt wel kinderachtig, maar toen ik haar een keer groette en gewoon normaal vroeg van "Alles goed" zei ze alleen "ja") waarop ik dus toen dacht okay dat is dan ook de laatste keer dat ik een poging waag om gewoon als mensne met elkaar om te gaan.

Het voelt wel echt apart om echt iedereen een hand te geven en dan te kijken van " oh dat is zij, en dan overslaan en verder gaan mja"

Ik probeer ook gewoon te sporten op andere tijden, en als ik haar zie doe ik nu ook alsof ze er niet is, maar ik kan merken aan haar gezicht en lichaamshouding dat ze het niet prettig vind of er niet echt goed mee kan omgaan.

Echter heb ik altijd dat als zij al met hen (mijn vrienden) aan het praten is dat alleen even mijn vrienden groet, een klein babbeltje houd en dan weer weg ga omdat ik geen zin heb om in haar buurt te zijn.

Ik vraag me dan ook af hoe lang dit gaat duren, ik wil gewoon weer normaal kunnen chillen zonder die giftige sfeer de hele tijd.
Blokkeer haar ook op Facebook en Whatsapp. Je moet zorgen dat ze niet weet wat jij aan het doen bent. Als ze dan van iemand anders hoort dat je het prima hebt zo en misschien met een andere meid aan de haal gaat, dan gaat zij hoe dan ook denken. Al die vrouwen zijn zo onzeker als wat, maar als ze iemand hebben lijken ze ineens heel de wereld aan te kunnen. Waar dus niets van klopt op het moment dat zij het afkappen omdat ze denken dat ze ergens anders nog meer voldoening kunnen halen.

Dat overslaan en niet groeten had ik dus dagelijks op mijn school en zag wel dat ik heel dik was met een ander meisje dat ik gewoon goed kende van school, maar verder niets zou worden. Twee weken later hing ze aan de telefoon, hoe erg ze me miste. Niet dat dat mijn doel was of om wraak te nemen ofzo, maar ik deed ook geen moeite dat het minder zou opvallen voor haar. Daar kon ze blijkbaar niet goed tegen en ging beseffen dat ze misschien toch niet zo belangrijk was voor me als zij dacht :D
  Moderator dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:00:08 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164577505
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 02:46 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Die giftige sfeer is er alleen maar omdat jij niet over de breuk heen bent. Als het je écht niet kon schelen was dit hele topic er niet geweest. Je kunt wel hard roepen dat het je niet boeit etc etc, maar de realiteit is dat het je ontzettend boeit, omdat je nog helemaal niet over haar heen bent.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164578119
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die giftige sfeer is er alleen maar omdat jij niet over de breuk heen bent. Als het je écht niet kon schelen was dit hele topic er niet geweest. Je kunt wel hard roepen dat het je niet boeit etc etc, maar de realiteit is dat het je ontzettend boeit, omdat je nog helemaal niet over haar heen bent.
Is dat zo gek dan? Het is echt niet tof dat je vriend ineens zo dik is met zijn ex. Als echte vriend hoor je te beseffen dat dat hem nog meer raakt dan een ander en zeker als het op een kut manier is uitgegaan dan ga je ze niet na zo kort beide uitnodigen.
pi_164578175
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
zei hij ineens van maare... niet boos worden en vechten of zo he.. waarop ik dus had van huh hoezo?.

Gaat het daar niet al mis? Dat iemand zoiets moet zeggen over je is bedenkelijk imo.
Ik kan het wel begrijpen, maar dat moet je niet willen man, dat je zo in het leven staat.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2016 09:51:17 ]
pi_164578331
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:50 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Gaat het daar niet al mis? Dat iemand zoiets moet zeggen over je is bedenkelijk imo.
Ik kan het wel begrijpen, maar dat moet je niet willen man, dat je zo in het leven staat.
Dat is meer van: ik wil niet kiezen tussen jullie beide, dus beter houden jullie het rustig zodat ik geen kant hoef te kiezen en scheve gezichten krijg als ik met 1 van de 2 wat ga doen.
pi_164578679
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:50 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Het ding is, ik ken hem ook nog niet zo heel lang.. plus vanwege mijn baan zou ik nooit letterlijk gaan vechten want ik heb een voorbeeld functie.
Waz met jou!
pi_164578785
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:22 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Het ding is, ik ken hem ook nog niet zo heel lang.. plus vanwege mijn baan zou ik nooit letterlijk gaan vechten want ik heb een voorbeeld functie.
Dan weet je nu in ieder geval wat hij zou doen in een dergelijke situatie ;).
pi_164578811
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nja tuurlijk ik weet wel zeker dat ik niks meer met haar wil en niks van haar hoef, ben het nog wel een beetje aan het verwerken.

Ik denk niet aan haar, mis haar niet, mis haar zoontje wel, ik doe echt mijn eigen ding.. ben bezig met genoeg andere vrouwen en vermaak me kostelijk.

Echter is dit de eerste keer in mijn leven dat ik dus een ex heb in dezelfde stad als ik, die nu met dezelfde mensen omgaat als ik waardoor ik denk ik het nog niet 100% los heb kunnen laten.

In het begin was de giftige sfeer er niet hoor, want ik had nog een aantal keer samen met haar in de sportschool afgesproken en we gingen gewoon chillen en het was leuk.. TOTDAT zij weer moest benadrukken hoe gewild ze is, en hoe ze met die gozer naar bed wilt en dat ze laatst was genomen door die en die.

Dat was het moment dat ik dacht okay laat maar, nummer verwijderd, van fb ook en geen contact meer omdat ik geen zin heb om die dingen aan te horen... het was constante terror op mij, terwijl ik ook gewoon contact had met andere vrouwen maar haar daar gewoon niks over ga vertellen omdat dat gewoon echt niet cool is.
Waz met jou!
  Moderator dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:32:03 #27
16180 crew  CoolGuy
pi_164578881
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Nja tuurlijk ik weet wel zeker dat ik niks meer met haar wil en niks van haar hoef, ben het nog wel een beetje aan het verwerken.

Ik denk niet aan haar, mis haar niet, mis haar zoontje wel, ik doe echt mijn eigen ding.. ben bezig met genoeg andere vrouwen en vermaak me kostelijk.

Echter is dit de eerste keer in mijn leven dat ik dus een ex heb in dezelfde stad als ik, die nu met dezelfde mensen omgaat als ik waardoor ik denk ik het nog niet 100% los heb kunnen laten.

In het begin was de giftige sfeer er niet hoor, want ik had nog een aantal keer samen met haar in de sportschool afgesproken en we gingen gewoon chillen en het was leuk.. TOTDAT zij weer moest benadrukken hoe gewild ze is, en hoe ze met die gozer naar bed wilt en dat ze laatst was genomen door die en die.

Dat was het moment dat ik dacht okay laat maar, nummer verwijderd, van fb ook en geen contact meer omdat ik geen zin heb om die dingen aan te horen... het was constante terror op mij, terwijl ik ook gewoon contact had met andere vrouwen maar haar daar gewoon niks over ga vertellen omdat dat gewoon echt niet cool is.
Nee, TOT dat jij er achter kwam dat jij daar niet mee kunt omgaan. Als jij er volledig over heen bent, echt totaal, she's just another girl, wat boeit het jou dan dat zij dergelijke verhaaltjes tegen je verteld?

Dan lach je daar een keer om en dan ga je verder. Jij doet dat niet, jij reageert daar op omdat je er niet over heen bent. Als het jou niet boeit, dan blijft het bij 1x dat zij dat roept want ze ziet dat jij daar niet warm of koud van wordt.

Seriously, als jij hier over heen zou zijn zou dat hele mens je geen moer schelen, maar het boeit je absoluut wel.
pi_164578904
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, TOT dat jij er achter kwam dat jij daar niet mee kunt omgaan. Als jij er volledig over heen bent, echt totaal, she's just another girl, wat boeit het jou dan dat zij dergelijke verhaaltjes tegen je verteld?

Dan lach je daar een keer om en dan ga je verder. Jij doet dat niet, jij reageert daar op omdat je er niet over heen bent. Als het jou niet boeit, dan blijft het bij 1x dat zij dat roept want ze ziet dat jij daar niet warm of koud van wordt.

Seriously, als jij hier over heen zou zijn zou dat hele mens je geen moer schelen, maar het boeit je absoluut wel.
Wat hij zegt klopt wel TS....
pi_164578938
Op basis van je beginpost had ik de indruk dat ze iets ontzettend Fouts gedaan had, waardoor de relatie uitging...

Maar uiteindelijk blijkt het gewoon door jou uitgemaakt te zijn omdat ze kennelijk contact had op Whatsapp met een jongen die jij niet goedvond...

Nuja, ik kan me voorstellen dat dan mensen in je sociale omgeving die contact met jullie beiden hebben niet direkt roepen "wat een Hoerr!" en gewoon normaal contact met jullie beiden proberen te houden.

De manier waarop die vriend dat doet is volgens mij juist erg net en correct... hij behandelt jullie verder gewoon gelijk en wil enkel niet in jullie onderlinge kinderachtig gevit betrokken te raken.

Volgens mij is het juist iets dat je zelf ook zou moeten willen, gewoon verder gaan met je leven en niet zo blijven hangen in het verleden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_164578951
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:32 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja klopt, ik zeg ook toch niet dat ik er 100% over heen ben. Ik heb haar echter wel verteld dat ik het nog aan het verwerken ben en dat ik niet een van haar vriendinnen ben bij wie zij dat soort dingen moet vertellen en of ze daar gewoon normaal rekening mee kan houden.

Maar het is niet alleen even vertellen.. het is ook dat ze weet waar ik onzeker over was.. enige tijd geleden was ik onzeker als een gozer gespierder en langer was dan ik.. gaat ze me echt vertellen "Ja die gozer is nog groter en gespierder dan jij echt wauw hoor".

Nja dat is gewoon opzettelijk iemand pijn proberen te doen en dat is de reden waarom ik dus geen zin meer had in contact met haar.
Waz met jou!
pi_164578974
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:34 schreef RM-rf het volgende:
Op basis van je beginpost had ik de indruk dat ze iets ontzettend Fouts gedaan had, waardoor de relatie uitging...

Maar uiteindelijk blijkt het gewoon door jou uitgemaakt te zijn omdat ze kennelijk contact had op Whatsapp met een jongen die jij niet goedvond...

Nuja, ik kan me voorstellen dat dan mensen in je sociale omgeving die contact met jullie beiden hebben niet direkt roepen "wat een Hoerr!" en gewoon normaal contact met jullie beiden proberen te houden.

De manier waarop die vriend dat doet is volgens mij juist erg net en correct... hij behandelt jullie verder gewoon gelijk en wil enkel niet in jullie onderlinge kinderachtig gevit betrokken te raken.

Volgens mij is het juist iets dat je zelf ook zou moeten willen, gewoon verder gaan met je leven en niet zo blijven hangen in het verleden.
Umm mijn vrienden raten, zeggen dat zij ze zou neuken?, die random gozer van het feest uitnodigen bij haar thuis terwijl ik aan het werk was?, dik flirten in het gesprek en dan zeggen dat het alleen vriendschappelijk is?.

Nah ik hou de eer aan mezelf en ik maak het dan uit.
Waz met jou!
pi_164579014
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:36 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Umm mijn vrienden raten, zeggen dat zij ze zou neuken?, die random gozer van het feest uitnodigen bij haar thuis terwijl ik aan het werk was?, dik flirten in het gesprek en dan zeggen dat het alleen vriendschappelijk is?.

Is zij gewoon niet zo bijzonder slim en verkeert in een ander milieu dan jij?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2016 10:39:19 ]
  Moderator dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:38:58 #33
16180 crew  CoolGuy
pi_164579021
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:35 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ja klopt, ik zeg ook toch niet dat ik er 100% over heen ben. Ik heb haar echter wel verteld dat ik het nog aan het verwerken ben en dat ik niet een van haar vriendinnen ben bij wie zij dat soort dingen moet vertellen en of ze daar gewoon normaal rekening mee kan houden.

Maar het is niet alleen even vertellen.. het is ook dat ze weet waar ik onzeker over was.. enige tijd geleden was ik onzeker als een gozer gespierder en langer was dan ik.. gaat ze me echt vertellen "Ja die gozer is nog groter en gespierder dan jij echt wauw hoor".

Nja dat is gewoon opzettelijk iemand pijn proberen te doen en dat is de reden waarom ik dus geen zin meer had in contact met haar.
Ja, you still care. Je snapt (of wil dat niet snappen) het punt niet dat ik maak. Het punt is niet dat zij iets doet of zegt. Het punt is dat jij daar wakker van ligt.

Je doet alsof je vriend nu het issue is omdat hij met haar iets wil doen en haar leuk vindt, terwijl hij helemaal niet zo'n goede vriend is (en het alsnog netjes doet) en zij niet meer 'van jou' is.

Dit gaat niet om die vriend. Dit gaat om dat jij niet over haar heen bent. Das op zich niet zo raar, want relatief kort geleden, maar je doet nu net alsof zij geen dingen mag zeggen. De wereld draait niet om wat jij wil. Sure, zij zegt het om je te raken, en dat lukt meer dan uitstekend.

Als je over haar heen bent dan boeit dit alles to-taal niet. Dus moet je energie steken in verder gaan met je leven, niet in je druk maken over wat zij zegt of doet of die vriend van je zegt of doet. Daar zit 'm 't verschil.
pi_164579079
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:38 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Is zij gewoon niet zo bijzonder slim en verkeert in een ander milieu dan jij?
Eigenlijk helemaal het omgekeerde, ze gaat een hele lastige opleiding doen.. ze is zeker wel slim maar dat maakt het dus een beetje naar, dat ze haar tactieken gebruikt om mij pijn proberen te doen (toch iets waar zij over opschepte).

Maar ja we waren ook beide anders denk ik.
Waz met jou!
pi_164579204
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, you still care. Je snapt (of wil dat niet snappen) het punt niet dat ik maak. Het punt is niet dat zij iets doet of zegt. Het punt is dat jij daar wakker van ligt.

Je doet alsof je vriend nu het issue is omdat hij met haar iets wil doen en haar leuk vindt, terwijl hij helemaal niet zo'n goede vriend is (en het alsnog netjes doet) en zij niet meer 'van jou' is.

Dit gaat niet om die vriend. Dit gaat om dat jij niet over haar heen bent. Das op zich niet zo raar, want relatief kort geleden, maar je doet nu net alsof zij geen dingen mag zeggen. De wereld draait niet om wat jij wil. Sure, zij zegt het om je te raken, en dat lukt meer dan uitstekend.

Als je over haar heen bent dan boeit dit alles to-taal niet. Dus moet je energie steken in verder gaan met je leven, niet in je druk maken over wat zij zegt of doet of die vriend van je zegt of doet. Daar zit 'm 't verschil.
Jawel ik snap juist heel goed wat je zegt hoor, en je hebt ook helemaal gelijk.

Mijn probleem is nu echter dat dit de eerste keer in mijn leven is dat ik echt moet blijven dealen met een ex in mijn omgeving en ik blijkbaar daar niet echt heel goed overweg kan. Tegelijkertijd wil ik niet uitwijken omdat zij ergens is, maar tegelijkertijd heb ik zoiets van "ik ga wel naar een andere sportschool en ga wel minder met die vrienden daar chillen"

Ik weet nu ook dat hij geen goeie vriend is althans, hij denkt gewoon met zijn pik moet hij zelf weten. Dat is ook het probleem niet dat hij met haar om wilt gaan buiten mij om of zo moeten ze lekker zelf weten. Voor mij was het, het principe van dat hij haar eigenlijk niet zou uitnodigen omdat hij mij toch eerder kende en het in MIJN ogen not done is.

Maar goed, het is wat het is. Ik ga in ieder geval naar die verjaardag en ga gewoon met andere vrienden gezellig hebben.
Waz met jou!
  Moderator dinsdag 16 augustus 2016 @ 10:51:18 #36
16180 crew  CoolGuy
pi_164579303
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:47 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Jawel ik snap juist heel goed wat je zegt hoor, en je hebt ook helemaal gelijk.

Mijn probleem is nu echter dat dit de eerste keer in mijn leven is dat ik echt moet blijven dealen met een ex in mijn omgeving en ik blijkbaar daar niet echt heel goed overweg kan. Tegelijkertijd wil ik niet uitwijken omdat zij ergens is, maar tegelijkertijd heb ik zoiets van "ik ga wel naar een andere sportschool en ga wel minder met die vrienden daar chillen"

Ik weet nu ook dat hij geen goeie vriend is althans, hij denkt gewoon met zijn pik moet hij zelf weten. Dat is ook het probleem niet dat hij met haar om wilt gaan buiten mij om of zo moeten ze lekker zelf weten. Voor mij was het, het principe van dat hij haar eigenlijk niet zou uitnodigen omdat hij mij toch eerder kende en het in MIJN ogen not done is.

Maar goed, het is wat het is. Ik ga in ieder geval naar die verjaardag en ga gewoon met andere vrienden gezellig hebben.
Ja maar daar ga je dus. In JOUW ogen. En de enige reden daarvoor is dat je, zoals je zelf ook onderkent, er niet over heen bent. Was dat wel het geval, was dit alles geen issue.

Ik vind die vriend van je anders behoorlijk netjes. Prima dat hij met z'n lul denkt, dat denken alle mannen als ze een lekker wijf zien, dus dat kun je 'm nu niet aanrekenen als reden dat hij daarom maar een eikel is.

Overigens, ik dacht dat jij in Miami woont, daar zijn toch genoeg lekkere wijven? waarom je dan druk maken over deze shit?
pi_164579319
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Eigenlijk helemaal het omgekeerde, ze gaat een hele lastige opleiding doen.. ze is zeker wel slim maar dat maakt het dus een beetje naar, dat ze haar tactieken gebruikt om mij pijn proberen te doen (toch iets waar zij over opschepte).

Maar ja we waren ook beide anders denk ik.
Dus jij ziet jezelf ook als minder?
pi_164579371
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:36 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

prima als jij het uitmaakt, maar blijf dan niet zo kinderachtig janken erover.. jij vond het kenneljk tijd de relatie te beeindigen en nu is die over.

Blijf er dan ook niet in steken.
De 'eer aan jezelf houden' is ook iets wat je gedrag daarna zou moeten bepalen en eerlijk gezegd vind ik je op dat punt geen sterke indruk wekken, eerder alsof je nog sterk vastzit in het verleden en de keuze die je zelf trof.

Overigens, ik zie als reden voor je keuze het uit te maken dat jij haar niet vertrouwde..
dat kan best een grond hebben in haar gedrag, maar op basis van wat je zelf aangeeft is er aan 'bewijs' hooguit wat whatsapp-berichtjes die je 'flirterig' vind.

overigens vind ik het sowieso altijd een beetje dom als mensen net nadat ze een relatie beeindigt hebben; hun ex gaan betitelen als de slechtste persoon en/of een grote vreemdgangster e.d. te zijn..
Uiteindelijk was jij degenen die er een relatie mee wilde hebben; zegt dat soort kritiek niet ook een hoop over je zelf en je eigen (slechte) oordeelvermogen over anderen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_164579612
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja maar daar ga je dus. In JOUW ogen. En de enige reden daarvoor is dat je, zoals je zelf ook onderkent, er niet over heen bent. Was dat wel het geval, was dit alles geen issue.

Ik vind die vriend van je anders behoorlijk netjes. Prima dat hij met z'n lul denkt, dat denken alle mannen als ze een lekker wijf zien, dus dat kun je 'm nu niet aanrekenen als reden dat hij daarom maar een eikel is.

Overigens, ik dacht dat jij in Miami woont, daar zijn toch genoeg lekkere wijven? waarom je dan druk maken over deze shit?
Je maar je blijft dezelfde statement maken man, ik zeg ook dat ik niet compleet over haar heen ben, wat ik zeker weet is dat ik niks meer van haar wil en hoef.

Niet meer woon weer in NL (Studentenvisum was verlopen dus helaas... helaas!!)
Waz met jou!
pi_164579620
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:52 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dus jij ziet jezelf ook als minder?
Ik zie mezelf niet als minder, zij is ook niet minder.. ik sta niet boven iemand maar iemand anders staat ook niet boven mij.

Vanwaar deze opmerking eigenlijk?.
Waz met jou!
pi_164579699
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 10:54 schreef RM-rf het volgende:

[..]

prima als jij het uitmaakt, maar blijf dan niet zo kinderachtig janken erover.. jij vond het kenneljk tijd de relatie te beeindigen en nu is die over.

Blijf er dan ook niet in steken.
De 'eer aan jezelf houden' is ook iets wat je gedrag daarna zou moeten bepalen en eerlijk gezegd vind ik je op dat punt geen sterke indruk wekken, eerder alsof je nog sterk vastzit in het verleden en de keuze die je zelf trof.

Overigens, ik zie als reden voor je keuze het uit te maken dat jij haar niet vertrouwde..
dat kan best een grond hebben in haar gedrag, maar op basis van wat je zelf aangeeft is er aan 'bewijs' hooguit wat whatsapp-berichtjes die je 'flirterig' vind.

overigens vind ik het sowieso altijd een beetje dom als mensen net nadat ze een relatie beeindigt hebben; hun ex gaan betitelen als de slechtste persoon en/of een grote vreemdgangster e.d. te zijn..
Uiteindelijk was jij degenen die er een relatie mee wilde hebben; zegt dat soort kritiek niet ook een hoop over je zelf en je eigen (slechte) oordeelvermogen over anderen?
Ik heb nooit gezegd dat ze slechtste persoon of vreemdganger is, nergens. Haar eigen woorden waren ooit "ik kan echt zo gemeen zijn tegen mijn exen he.. hahah ik kan er niks aan doen dat is gewoon wat ik doe".

Ik maak haar overigens ook niet zwart of zo, ze kan een hele lieve meid zijn maar ze was gewoon een beetje anders en dat botste tussen ons klaar. Enige wat wel zo is, is dat je niet kan ontkennen dat het wel toch triest is dat ze pogingen waagt om mij slecht te laten voelen maar goed ik stop wel want ik "jank" daarover.

Ja nja weetje, het is heel makkelijk praten als je niet in mijn situatie zat dus eigenlijk kan je niet zo oordelen he :). Ik sta ook achter de keuze die ik heb gemaakt alleen zoals eerder aangegeven.... Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik moet dealen met dat een ex in mijn leven blijft waar ik voorheen jaren niks van hoorde en alles gewoon soepel verliep is zij ondanks dat ik het niet wil nog steeds in mijn leven.

Maar goed ik ga dit gewoon oplossen door gewoon meer dingen te doen, meer tijd in mezelf steken en shit gewoon laten gaan.
Waz met jou!
pi_164579821
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:03 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Je maar je blijft dezelfde statement maken man, ik zeg ook dat ik niet compleet over haar heen ben, wat ik zeker weet is dat ik niks meer van haar wil en hoef.

Niet meer woon weer in NL (Studentenvisum was verlopen dus helaas... helaas!!)
Als je dat echt weet dan moet je het gewoon loslaten. Een break-up is moeilijk, maar zij vind het alleen maar leuk dat jij er zo in blijft hangen. Als je haar negeert vind ze dat alleen maar leuk, want dan weet ze ook wel dat je dat alleen maar doet omdat je nog met haar bezig bent. Beste is gewoon om even kort te begroeten als je haar al moet zien en dan gewoon lekker je eigen ding te doen. En je vriend? Die doet vrij weinig fout. Als hij een vriendschap met haar heeft opgebouwd dan heeft hij al het recht om die door te zetten. Ja, het kan zijn dat hij met haar naar bed zou willen, maar dat is vooralsnog enkel een gedachte in jouw hoofd omdat jij sowieso moeite hebt met het vertrouwen van mensen (voornamelijk vrouwen) en omdat je nog niet over haar heen bent.
pi_164579910
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:14 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Als je dat echt weet dan moet je het gewoon loslaten. Een break-up is moeilijk, maar zij vind het alleen maar leuk dat jij er zo in blijft hangen. Als je haar negeert vind ze dat alleen maar leuk, want dan weet ze ook wel dat je dat alleen maar doet omdat je nog met haar bezig bent. Beste is gewoon om even kort te begroeten als je haar al moet zien en dan gewoon lekker je eigen ding te doen. En je vriend? Die doet vrij weinig fout. Als hij een vriendschap met haar heeft opgebouwd dan heeft hij al het recht om die door te zetten. Ja, het kan zijn dat hij met haar naar bed zou willen, maar dat is vooralsnog enkel een gedachte in jouw hoofd omdat jij sowieso moeite hebt met het vertrouwen van mensen (voornamelijk vrouwen) en omdat je nog niet over haar heen bent.
Ja klopt zoals eerder aangegeven, dit was ook dus de reden waarom ik NOOIT vrouwen in mijn eigen stad date. Helaas hier mijn eigen regel verbroken en zie hier het resultaat haha..

Ja zij geniet wel van die mind games denk ik. Ik ga het gewoon even anders moeten aanpakken maar ik weet niet hoe. Of compleet gewoon ergens anders gaan trainen en die gozer tijdelijk ook vermijden die met haar omgaat (no hard feelings hoor).

Yes dat klopt, dat je dat nog weet, ik vertrouw vrouwen sowieso voor geen meter meer maar ja.

Enige tips om dit sneller compleet achter mij te zetten?.
Waz met jou!
pi_164579947
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ik zie mezelf niet als minder, zij is ook niet minder.. ik sta niet boven iemand maar iemand anders staat ook niet boven mij.

Vanwaar deze opmerking eigenlijk?.
Omdat het overkomt alsof jij alles voor zoete koek heb geslikt wat zij deed.
  Moderator dinsdag 16 augustus 2016 @ 11:24:56 #45
16180 crew  CoolGuy
pi_164580024
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:18 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ja klopt zoals eerder aangegeven, dit was ook dus de reden waarom ik NOOIT vrouwen in mijn eigen stad date. Helaas hier mijn eigen regel verbroken en zie hier het resultaat haha..

Ja zij geniet wel van die mind games denk ik. Ik ga het gewoon even anders moeten aanpakken maar ik weet niet hoe. Of compleet gewoon ergens anders gaan trainen en die gozer tijdelijk ook vermijden die met haar omgaat (no hard feelings hoor).

Yes dat klopt, dat je dat nog weet, ik vertrouw vrouwen sowieso voor geen meter meer maar ja.

Dus je doet aan symptoombestrijding. Geen vrouwen in eigen stad want ik weet dat ik dr niet mee kan omgaan als het uit is en ik rare dingen ga denken.

Je zou ook gewoon niet kunnen daten tot je wat zelfvertrouwen hebt. Is ook veel aantrekkelijker voor vrouwen.
pi_164580048
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:20 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Omdat het overkomt alsof jij alles voor zoete koek heb geslikt wat zij deed.
Nja ik had het gevoel dat ik te jaloers was, maar op een gegeven moment dacht ik.. "stop, hier en niet verder".

Ik was echt verliefd op haar en daardoor pikte ik net iets meer dan normaal denk ik, we hadden vaak ruzie omdat zij het echt nodig vond om de hele tijd leuk te doen met mannen in mijn omgeving, flirten naar mij toe gaan en vertellen dat die en die lekker is.

Dat zijn dingen die geen enkele andere vrouw ooit bij mij heeft gedaan.. het was juist totaal het omgekeerde, de andere vrouwen schonken geen aandacht aan andere mannen waren op seksueel gebied ook niet zo los als zij (denk dat daar het verschil in zit).

Op een gegeven moment wekte het gewoon irritaties op en nja mijn vertrouwen in vrouwen is al niet zo goed dus toen ging het balletje rollen en zij bleef het spelletje maar verder spelen totdat ik er genoeg van had.
Waz met jou!
pi_164580091
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:18 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Overal blokkeren, desnoods ergens anders sporten inderdaad (of op tijden gaan waarop zij er niet is), maar verder gewoon zo min mogelijk aan haar denken. Als je aan haar denkt en haar mist moet je maar gewoon denken dat je nu beter af bent. Verder zou ik de tijd gewoon eerder gebruiken om aan je vertrouwen in mensen te werken, gezien dat ook een grote rol speelde in je vorige relaties. Dan stop je moeite in je ontwikkeling en tegelijkertijd ben je niet zoveel met haar bezig. Als je je ex toch ergens tegenkomt, gewoon vriendelijk begroeten en weglopen. Een break-up is nooit makkelijk, maar als je dag in-dag uit zoveel met haar bezig bent dan gaat het nooit de goede kant op.
pi_164580192
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus je doet aan symptoombestrijding. Geen vrouwen in eigen stad want ik weet dat ik dr niet mee kan omgaan als het uit is en ik rare dingen ga denken.

Je zou ook gewoon niet kunnen daten tot je wat zelfvertrouwen hebt. Is ook veel aantrekkelijker voor vrouwen.
Ik trek genoeg vrouwen aan, zelfvertrouwen is het probleem niet hoor.

Wel grappig dat je zulke conclusies trekt ondanks dat je mij niet kent. Nooit er aan gedacht dat verschillende mensen verschillende voorkeuren hebben?. Zo heb ik normaliter ook geen seks met vrouwen uit mijn eigen stad (of de stad moet groot zijn) omdat ik er niet van houd als mensen weten met wie ik wat gedaan heb en voor het feit dat mensen gewoon weg praten.. maar goed misschien omdat mijn mening niet met die van jouw strookt ben ik onzeker of iets dergelijks.
Waz met jou!
pi_164580292
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:27 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Overal blokkeren, desnoods ergens anders sporten inderdaad (of op tijden gaan waarop zij er niet is), maar verder gewoon zo min mogelijk aan haar denken. Als je aan haar denkt en haar mist moet je maar gewoon denken dat je nu beter af bent. Verder zou ik de tijd gewoon eerder gebruiken om aan je vertrouwen in mensen te werken, gezien dat ook een grote rol speelde in je vorige relaties. Dan stop je moeite in je ontwikkeling en tegelijkertijd ben je niet zoveel met haar bezig. Als je je ex toch ergens tegenkomt, gewoon vriendelijk begroeten en weglopen. Een break-up is nooit makkelijk, maar als je dag in-dag uit zoveel met haar bezig bent dan gaat het nooit de goede kant op.
Ik denk niet aan haar hoor, ik mis haar niet, en ik weet ook dat ik beter af ben zonder haar.

Dat laatste wordt steeds moeilijker gemaakt door de dingen die ik meemaak.. ik praat nu met 3 vrouwen, waarvan 2 kinderen hebben en met hun man samenwonen, en een nog in dezelfde stad woont als ik en die heeft een vriend... maar ze willen met mij naar bed... dan vind ik het gewoon moeilijk om vrouwen te vertrouwen omdat ze met mij vreemdgaan, dus waarom zou mijn volgende vriendin niet vreemdgaan?.

Ik was haar eigenlijk compleet vergeten, het is het hele feit dat die gozer haar had uitgenodigd die wat stof heeft laten opwaaien.
Waz met jou!
pi_164580293
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:32 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Ik trek genoeg vrouwen aan, zelfvertrouwen is het probleem niet hoor.

Waar kwam die jaloezie dan vandaan? Vaak komt jaloezie voort uit eigen onzekerheden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')