SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Oh, wat heerlijk! Heb je iets heel anders aangepakt waardoor het misschien vaker zo gaat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Dat emotionele had ik heel erg de eerste paar jaar, maar dat is toch echt wel weer stabieler geworden.
Ik heb de hele avond heel alert aangepakt (en een beetje wel het gevoel gehad op eieren te lopen ook), maar het is gelukt. C heeft niet gehuild en we zijn relaxed en gezellig de avond doorgekomen. Yes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:00 schreef Chanty het volgende:
Ik spam ook nog ffVandaag 1 keer in haar wiegje geslapen (en 2 mislukte pogingen
)
Ooh, ik ga rammelen van die kleintjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C. van Groofsken was ook al zo'n plaatje!‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Dit!quote:
Ja eergisteren paste het nog wel, maar gisteren ineens krapper en vandaag nog meer. Weird hoe snel dat gaat, merk het ook aan haar luier. Laatste pak nummer 1 maar opmaken en dan naar nummer 2quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:54 schreef Arja het volgende:
Snap ik molo, dat de laatste bv toch even slikken is.
Is L. Nu ineens toch aan 62 toe? Ineens een groeispurtje gemaakt.
En verder zag ik nog mooie baby foto's hier
Ah gossiequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:08 schreef Molo het volgende:
Tukkend Larfje op de bank (meisje tukt overal), met haar lieve koppie
-weg-
Gaat zo weer weg
quote:Op maandag 15 augustus 2016 23:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit!
En Miezziej, ik heb de eerste vijf weken dagelijks flink zitten janken, van geluk en omdat ik verdrietig was het niet te kunnen delen met geliefden die er niet meer zijn etc. Niks voor mij, maar hormonen doen dat nu eenmaal met je soms. En daarnaast ben ik vast in zijn geheel wel veranderd op gevoelsvlak, al merk ik dat zelf nu nog niet echt
Mijn schoonfamilie was er vandaag (wonen ver weg en zitten wat labieltjes tussen dus ze kwamen met zijn allen omdat rijangst enzo). Lekker druk, eigenlijk te druk voor Larfje, dus dat doen we volgende keer maar anders.
En mijn schoonzus heeft me een stuk of 10 zeer dringende tips gegeven wat ik anders 'moet' doen. Daar heb ik uiteraard schijt aan, maar oh op oh wat is dat irritant
En mevrouwtje vandaag in maat 62 gedaan, 56 werd wat krapjes
Oh ja, en vandaag allerlaatste flesje met moedermelk gegeven. Ik sta helemaal achter mijn keuze maar het voelde toch als een momentje vandaag. Volgende baby nieuwe kansen![]()
Oh van die dingen als dat we haar in bed MOETEN leggen in de middag, dat ze haar fles leeg moet drinken, op geregelde tijden, geen muziek aan als er mensen praten, ze mag niet tussen ons in liggen etc etc. Prima, mag ze bij haar eigen kind van 8 die ze als baby behandelt doen, wij doen het op onze manierquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Maar: wat MOET je anders doen?
Foto gemist
Hier ook sinds drie dagen 62 aan. Paar groot vallende 56 zijn nog prima maar eerlijk is eerlijk: 62 zit beter dan 56. Dus 56 ga ik er maar uitgooien.
Hier is mevrouw gaan slapen zonder haar elf uur voeding. Ze tukte met naar boven gaan, verschonen en omkleden gewoon door en ook toen ik haar in bed legdenu heeft ze me wakker gemaakt maar slaapt zelf weer
Ik heb er alles aan gedaan om haar bij haar allereerste vermoeidheidssignalen in slaap te krijgen. Dus niet nog even in de box laten pruttelen, of op de arm laten mopperen en doorgaan met andere 'taken', maar meteen alles laten vallen waar ik mee bezig was, kind in de doek en zorgen dat ze in slaap valt. En dat lukte. Alles op alles om te zorgen dat ze niet overstuur raakt, want dan komt ze er dus niet meer uit met mijn hulp.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:33 schreef LeSage het volgende:
[..]
Oh, wat heerlijk! Heb je iets heel anders aangepakt waardoor het misschien vaker zo gaat?
Even investeren, maar hopelijk helpt het op de langere termijn ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:05 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik heb er alles aan gedaan om haar bij haar allereerste vermoeidheidssignalen in slaap te krijgen. Dus niet nog even in de box laten pruttelen, of op de arm laten mopperen en doorgaan met andere 'taken', maar meteen alles laten vallen waar ik mee bezig was, kind in de doek en zorgen dat ze in slaap valt. En dat lukte. Alles op alles om te zorgen dat ze niet overstuur raakt, want dan komt ze er dus niet meer uit met mijn hulp.
Ik liep wel een beetje op eieren, maar goed, dat is dan maar even zo. Dat is me de rust wel waard![]()
Crump! Hoe gaat ie daar?!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 06:54 schreef Crumpette het volgende:
Tandenpoep is nasty jaen niet meteen verschonen daardoor ook geen optie. Hopelijk is de tand snel door!
Razz hoe is het gegaan?
Jouw 11-maander is de uitschieter hier hèquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:02 schreef Malteser het volgende:
Groofs, je wilt toch niet zeggen dat jouw baby ook in rompers 62/68 zit? Net als mijn 11-maander?
Ik was ook benieuwd naar de nacht van Razz.
Mijn peuter van net geen 3 zit ook in maat 86/92, draagt alleen geen rompers meer maar toch...quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:18 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Jouw 11-maander is de uitschieter hier hè
F draagt inmiddels rompers maat 86/92, al prop ik m ook nog wel eens in superleuke 74/80 rompers. Nog 2 daagjes een baby
Ja, herkenning.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 06:43 schreef Kuukske het volgende:
Verrekte tandenpoep. Vannacht 3 X eruit om dunne drek luiers te verschonen. En nu weer. De oudste had dit niet. Herkenning iemand? Hij is verder blij dus ik denk niet dat ie ziek is en dus diarree heeft.
Mijn tweejarige zit net pas in rompers maar 86/92 en sommige zitten nog ruimquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:18 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Jouw 11-maander is de uitschieter hier hè
F draagt inmiddels rompers maat 86/92, al prop ik m ook nog wel eens in superleuke 74/80 rompers. Nog 2 daagjes een baby
Oh ja dat hadden we hier ook gisteren. Ben overgestapt op 4+ luiers voor de nachtquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:28 schreef Xanteh het volgende:
[..]
Ja, herkenning.
En als kers op de taart doorgelekt in mijn bed
Herkenning hier ook. Ik weet niet, maar ook ik twijfel momenteel of het wel tandenpoep is of toch diarree. Ik mag niet in zijn mond kijken en voelen doet pijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ja dat hadden we hier ook gisteren. Ben overgestapt op 4+ luiers voor de nacht.
Maar herkenning is prettig.. De oudste had altijd rode wangen en rode billen. Dexter heeft dat amper.
Misschien ligt Razz uit te slapen!
Pijn bij jou of jij je kind?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:57 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Herkenning hier ook. Ik weet niet, maar ook ik twijfel momenteel of het wel tandenpoep is of toch diarree. Ik mag niet in zijn mond kijken en voelen doet pijn
Mijn bijna 10 maanden oude baby zit ook in romper maat 62/68! Maar ik heb wel eindelijk effe zwarte rompers gevonden en besteld in maat 74/80. Denk dat dit bijna gaat lukken.
Fijn Sull!
Bij mij!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pijn bij jou of jij je kind?![]()
Dexter zit al in 74/80. Maat 74 bovenkleding gaat deze week de kast uit. 80 is gewassen en gaat de kast in. Leuk om de spullen van z'n broer weer te zien
Ja goed hoor! Stuwing, krampjes, the worksquote:
meetfout?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:20 schreef Sull het volgende:
Wij hebben goed nieuws, het was loos alarm. Geen heupdysplasie of heupluxatie!
Ik snap niet hoe het kan, want het onderzoek van de CB arts liet echt een kniehoogteverschil zien, maar gister was het niet te reproduceren en de echo was ook goed. Niet verwacht maar wel erg blij dus!
Wat een mooie foto LeSage en Chanty, helaas die van Molo en Groofs gemist.
Groofs. Fijn dat het gisteravond gelukt is! Ging de nacht ook beter misschien?
Razz, hoe was jouw nacht? De methode kunnen gebruiken?
als jij het moeilijk vind om zo strikt te zijn met krijsmeneertje, wat ik hieruit begrijp, kan je man/vriend dan gaan 's nachts? Dat het iets makkelijker wordt voor jou?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Zonder bijlezen want niet thuis: Tas kwam om 19:30-22:45-3:15-5:45 en sliep toen nog tot 8:30. En ik? Ik ben een zacht ei van een moeder die zelf ook hysterisch moet huilen als haar baby dat doet. Dus ik gaf toe en gaf een fles. Om 3:15 dronk hij 150cc en om 5:45 dronk 100cc en poepte nog even z'n hele luier vol
.
Nouja. Ik weet nu dus dat dit niet bij mij past. Ik kan het prima bij dreumes, maar niet bij mijn kleine (shut up![]()
) baby...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Zonder bijlezen want niet thuis: Tas kwam om 19:30-22:45-3:15-5:45 en sliep toen nog tot 8:30. En ik? Ik ben een zacht ei van een moeder die zelf ook hysterisch moet huilen als haar baby dat doet. Dus ik gaf toe en gaf een fles. Om 3:15 dronk hij 150cc en om 5:45 dronk 100cc en poepte nog even z'n hele luier vol
.
Nouja. Ik weet nu dus dat dit niet bij mij past. Ik kan het prima bij dreumes, maar niet bij mijn kleine (shut up![]()
) baby...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |