hehehequote:
Hmmmquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, gezien er het woordje goed in dat zinnetje staat.
En als jouw dochter dadelijk wat ouder is, zorg je dan dat ze nooit van haar leven van FOK! hoort of maak je FOK! een onderdeel van de opvoeding?quote:
ja weenie volgens mij heet die kerel ook niet luke skyscraper bijvoorbeeldquote:
Ik weet niet. FOK! is niet heel slecht ofzo.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En als jouw dochter dadelijk wat ouder is, zorg je dan dat ze nooit van haar leven van FOK! hoort of maak je FOK! een onderdeel van de opvoeding?
Alsof FOK! dan nog bestaat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En als jouw dochter dadelijk wat ouder is, zorg je dan dat ze nooit van haar leven van FOK! hoort of maak je FOK! een onderdeel van de opvoeding?
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie volgens mij heet die kerel ook niet luke skyscraper bijvoorbeeld
Alsof die dan nog bestaatquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar als ze iets over drugs wilt weten dan zeg ik, schatje vraag dat maar aan ome Deadprez op fok!
quote:
alleen deze sc gwnquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:47 schreef richolio het volgende:
Ik maak dan wel een nieuw forum en lok iedereen daarheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |