http://statline.cbs.nl/st(...)14-1132&hdr=g1&stb=tquote:Op dinsdag 8 november 2016 19:25 schreef 24Fan het volgende:
Waar staat deze info? Ik dacht dat de CBS het woord autochtoon/allochtoon niet meer mocht gebruiken...
Het doemscenario vouwt zich uit de komende decennia. We gaan een roerige tijd tegemoet.quote:
Niet te sip, voorlopig blijft het netto verlies van autochtonen circa 10,000 per jaar. Na 2025 gaat het harder, als de babyboomers bij bosjes gaan wegvallen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:59 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Het doemscenario vouwt zich uit de komende decennia. We gaan een roerige tijd tegemoet.
Cijfermatig klopt dat. Maar tegelijkertijd aan het afnemen van de aantallen vindt er onder de autochtonen ook nog een sterke vergrijzing plaats. Die miljoenen bejaarden die zich niet meer voortplanten, niet meer werken en niet meer vechten kun je net zo goed meteen afschrijven.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:01 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Niet te sip, voorlopig blijft het netto verlies van autochtonen circa 10,000 per jaar. Na 2025 gaat het harder, als de babyboomers bij bosjes gaan wegvallen.
Klopt, doordat bejaarden een groter deel van de autochtone bevolking gaan uitmaken zal de sterfte onder deze groep in de toekomst geleidelijk gaan versnellen. Vooral vanaf 2025-30 zal dit erg snel gaan, waarna er per saldo ruim één miljoen autochtonen ''wegvallen'' in ongeveer tien jaar tijd. Van een ''White Genocide'' zal geen sprake zijn, maar Nederland krijgt natuurlijk wel te maken met ongekende sterftecijfers en bevolkingsdalingen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Cijfermatig klopt dat. Maar tegelijkertijd aan het afnemen van de aantallen vindt er onder de autochtonen ook nog een sterke vergrijzing plaats. Die miljoenen bejaarden die zich niet meer voortplanten, niet meer werken en niet meer vechten kun je net zo goed meteen afschrijven.
Het is eerder een replacement dan een genocide.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:11 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Klopt, doordat bejaarden een groter deel van de autochtone bevolking gaan uitmaken zal de sterfte onder deze groep in de toekomst geleidelijk gaan versnellen. Vooral vanaf 2025-30 zal dit erg snel gaan, waarna er per saldo ruim één miljoen autochtonen ''wegvallen'' in ongeveer tien jaar tijd. Van een ''White Genocide'' zal geen sprake zijn, maar Nederland krijgt natuurlijk wel te maken met ongekende sterftecijfers en bevolkingsdalingen.
De daling van de autochtone bevolking (lees: blank, etnisch Nederlands) is sinds twee jaar officieel ingezet (volgens CBS statistieken sinds 2014) en zal vanaf nu ook niet meer omkeren. De bevolking zal blijven stijgen door immigratie, wellicht nog enkele decennia.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is eerder een replacement dan een genocide.
In Amerika wel, hier niet helemaal.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:54 schreef topdeck het volgende:
Vallen Slavische en/of Zuid-Europese volkeren onder "white"?
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:54 schreef topdeck het volgende:
Vallen Slavische en/of Zuid-Europese volkeren onder "white"?
Volgens mij doe je een aantal aannames die niet correct zijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:14 schreef AQUILA. het volgende:
De daling van de autochtone bevolking (lees: blank, etnisch Nederlands) is sinds twee jaar officieel ingezet (volgens CBS statistieken sinds 2014) en zal vanaf nu ook niet meer omkeren. De bevolking zal blijven stijgen door immigratie, wellicht nog enkele decennia.
[ afbeelding ]
Op termijn zal het autochtone deel als een negatieve parabool gaan afnemen.
Dat is al een opvallende trendbreuk met het verledenquote:
Inderdaad, maar die cijfers gaan over eerdere jaren. Sinds twee jaar is er wel degelijk sprake van een daling in het aantal autochtonen. In de periode tussen 1 januari 2015 en 1 januari 2016 bedroeg deze daling 13 235 405 - 13 226 829 = 8576.quote:Op donderdag 10 november 2016 08:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Volgens mij doe je een aantal aannames die niet correct zijn.![]()
De eerste zit al in de grafiek, van 13.232 naar 13.234 is geen daling
Klopt, maar dat duurt nog enkele decennia. Het aantal allochtonen zal blijven toenemen, terwijl het aantal autochtonen zal afnemen (in zowel relatieve als absolute aantallen), tot naar verwachting minimaal 2050.quote:De stijgende bevolking door immigratie is een aanname.
Ook allochtonen Nederlanders met een migratie achtergrond worden oud en gaan dood.
Etc.
Pew Research heeft op zich wel een aardig artikel geschreven over wat er mis is met het verhaal.
http://www.pewforum.org/2(...)n-factors/#Fertility
Ik heb het dan ook nergens een genocide genoemd. Overigens heb ik (als liberaal) geen problemen met deze demografische veranderingen.quote:Ook is een verandering van demografische samenstelling géén genocide.
Je weet dat het parlementsgebouw open en incl. uitleg gebouwd is naar dit schilderij?quote:
Aangevuld met een filmpje waar den honden weer geen broodt van luschten... Mijn god zeg, waar haalt men die drek vandaan? NorseWolf, alleen dat al zou je beter moeten laten weten. Zijn tweede zin: '... de ariërs uit...'quote:
quote:Nee, ik ben niet racistisch, alleen realistisch...
Zou zo kunnen. Ik wil ook niet snel mensen in een hoekje duwen, maar dat soort filmpjes icm. een aantal 'Thanks Jew!' bijdragen in andere topics voorspelt weinig goeds.quote:
Het filmpje vertelt gewoon het verhaal wat er vroeger gebeurd is in Babylon door allerlei volkeren door elkaar heen te gooien. En zie je de vergelijking niet met de toren en het EU parlementsgebouw? Of dacht je dat ze dat per toeval zo gebouwd hebben en als zodoende promoten in hun flyers?quote:Op maandag 14 november 2016 08:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je weet dat het parlementsgebouw open en incl. uitleg gebouwd is naar dit schilderij?
Het vraagt dan ook weinig inzicht om ze zo naast elkaar te zetten en te zeggen; check het lijkt op elkaar!
[..]
Aangevuld met een filmpje waar den honden weer geen broodt van luschten... Mijn god zeg, waar haalt men die drek vandaan? NorseWolf, alleen dat al zou je beter moeten laten weten. Zijn tweede zin: '... de ariërs uit...'
Dude!?
Summary van het filmpje: Alle het goede van ons witten wordt verwoest door hun zwarten.![]()
Slecht voorbeeld 1,
Uit zijn verband gerukt stukje geschiedenis,
Slechte statistische interpretaties,
Fotootje van 'ons mooi blank'
Fotootje van 'hun slecht zwart'
Slecht voorbeeld 2,
etc.![]()
Zo fucking doorzichtig.
[..]
quote:Op maandag 14 november 2016 08:41 schreef SicSicSics het volgende:
Je weet dat het parlementsgebouw open en incl. uitleg gebouwd is naar dit schilderij?
Het vraagt dan ook weinig inzicht om ze zo naast elkaar te zetten en te zeggen; check het lijkt op elkaar!
Ja. Dus ze maken er geen geheim van. Het is niet stiekempjes. Het is een op zich best logische, creatieve vertaalslag van de Toren van Babel naar de EU.quote:Op maandag 14 november 2016 08:56 schreef Triarius het volgende:
Het wordt dus ook gewoon als zodanig gepromoot op flyers / posters:
[ afbeelding ]
Wat nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |