abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166690401
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2016 11:24 schreef Chewie het volgende:
Ook grappig is de opmerking Europa voor Europeanen, Afrika voor de Afrikanen en China voor de Chinezen. Het is al vreemd om alle mensen uit in continent op 1 hoop te gooien maar zelfs voor China is dat al bijzonder, voor welke Chinezen is China, is dat voor de Han of de Zhuang, Uygur, Manchu, Miao, Yi, Dong, Yao etc ?
pi_166690544
pi_166690678
Delicious white tears
Conscience do cost.
pi_166690823
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 12:35 schreef Triarius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Impliceren dat Azië geen melting pot is :')

En vooral blijven volhouden dat het allemaal geen white supremacy is _O-
pi_166690888
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2016 12:54 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Impliceren dat Azië geen melting pot is :')

En vooral blijven volhouden dat het allemaal geen white supremacy is _O-
pi_166690917
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 12:58 schreef Triarius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja je kunt je neo-propaganda onder dit account blijven herposten, het doet me niets. Het verandert niets aan de echte werkelijkheid.

Ik ben ook helemaal geen voorstander van massa-immigratie. Maar zo extreem zoals de angstindustrie van de white supremacists het maken is ook onzin.

Azië is ook 1 grote mixpot met onderlinge culturele problemen maar die worden ook gewoon onder 1 kolom geschaard als het de nazi's van nu uitkomt.

Meer wereldervaring opdoen kan helpen hierin.
pi_166690923
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 12:58 schreef Triarius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Vind je dat soort plaatjes nu ook echt hout snijden of post je het meer om te trollen?
pi_166690943
Een beschaving kan alleen blijven bestaan als ze passend antwoord kan geven op vraagstukken. De Westerse beschaving heeft geen antwoord op de grote volksverhuizing van Afrikanen naar hun gebieden. Oftewel, de Westerse beschaving gaat ten onder.
pi_166690957
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:00 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja je kunt je neo-propaganda onder dit account blijven herposten, het doet me niets. Het verandert niets aan de echte werkelijkheid.

Ik ben ook helemaal geen voorstander van massa-immigratie. Maar zo extreem zoals de angstindustrie van de white supremacists het maken is ook onzin.

Azië is ook 1 grote mixpot met onderlinge culturele problemen maar die worden ook gewoon onder 1 kolom geschaard als het de nazi's van nu uitkomt.

Meer wereldervaring opdoen kan helpen hierin.
Je loopt anders behoorlijk de SJW uit te hangen door direct te gaan gooien met termen als "white supremacist" terwijl dat het punt helemaal niet is.
pi_166690975
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:02 schreef Triarius het volgende:

[..]

Je loopt anders behoorlijk de SJW uit te hangen door direct te gaan gooien met termen als "white supremacist" terwijl dat het punt helemaal niet is.
Ik ben verre van een SJW, ik heb grote moeite met de in mijn ogen islamisering van bepaalde zaken.

Dat is iets heel anders dan blind de angstpropaganda volgen die totaal ongefundeerd is. Maar dit is men wel van je gewend hoor dus geen zorgen.

Je maakt geen punt namelijk, je herhaalt enkel propaganda. Wat aantoont dat propaganda werkt.
pi_166690990
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:01 schreef DrDentz het volgende:
Een beschaving kan alleen blijven bestaan als ze passend antwoord kan geven op vraagstukken. De Westerse beschaving heeft geen antwoord op de grote volksverhuizing van Afrikanen naar hun gebieden. Oftewel, de Westerse beschaving gaat ten onder.
Gelukkig blijft de Aardse beschaving bestaan.
wooblabalurg
pi_166691065
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik ben verre van een SJW, ik heb grote moeite met de in mijn ogen islamisering van bepaalde zaken.

Nou poe-poe... je bent tegen de islamisering van 'bepaalde zaken' en nu ben je ineens geen SJW meer? :D

-weg-

[ Bericht 35% gewijzigd door Lavenderr op 16-11-2016 13:11:40 ]
  woensdag 16 november 2016 @ 13:10:38 #263
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_166691079
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Die delen van de wereld zijn ook zo vredig. Totaal geen conflicten en oorlogen geweest daar de afgelopen eeuwen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_166691125
Tamelijk SJW om zo zielig te doen over het blank-zijn. Anderzijds hebben blanken ook wel een reëel probleem als er steeds meer aanstellers zoals lichtkogel opstaan die denken dat ze het bij het juiste eind hebben ;(

Beetje hetzelfde als Sylvana die denkt te te spreken voor de donkere medemens terwijl de normale donkere man zich groen en geel ergert aan dat mens.
Conscience do cost.
pi_166691129
quote:

[..]

[ afbeelding ]
:') Nou ja als je al zo snel last hebt van vergeetachtigheid dan ben jij duidelijk geen voorbeeld van de blanke suprematie

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 17:02 schreef Triarius het volgende:

Nou ja... m.i. hoort een Afrikaan in Afrika, een Arabier in het Midden-Oosten, een Chinees in China en een Europeaan in Europa. Geen probleem als er hier en daar wat uitgewisseld wordt, zolang het de etnische groepen in de desbetreffende landen niet schaadt. Lijkt me een vrij nette en redelijke oplossing toch?
Overigens wat gaan we doen met die miljoenen Chinezen die al eeuwenlang buiten China wonen?
En kan je mijn vraag dan ook nog eens beantwoorden voor welk type Chinees China dan is?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2016 13:13:58 ]
pi_166691165
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:09 schreef Triarius het volgende:

[..]

Nou poe-poe... je bent tegen de islamisering van 'bepaalde zaken' en nu ben je ineens geen SJW meer? :D

-weg-
-een post wordt niet voor niets verwijderd, ga er dan niet op door-

Het lijkt hier aardig op CNN op het forum:

[ Bericht 7% gewijzigd door Lavenderr op 16-11-2016 13:17:48 ]
pi_166691184
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:01 schreef DrDentz het volgende:
Welke verhuizende Afrikanen bedoel je precies? Die uit Azie of die uit de Balkan?

Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_166691201
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die delen van de wereld zijn ook zo vredig. Totaal geen conflicten en oorlogen geweest daar de afgelopen eeuwen.
Daar gaat het niet om. Die delen van de wereld hebben hun homogeniteit behouden terwijl hier alles en iedereen maar binnen mag komen lopen.

Dat is wel wat vreemd vind je niet?
pi_166691221
Zeg lichtkogel heb je na een jaar nog niet door dat als je hier je white supremacy bullshit wil kunnen blijven plaatsten het niet heel erg verstandig is om elke keer weer dezelfde bullshit filmpjes te posten?
  woensdag 16 november 2016 @ 13:18:21 #270
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_166691234
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:17 schreef Triarius het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Die delen van de wereld hebben hun homogeniteit behouden terwijl hier alles en iedereen maar binnen mag komen lopen.

Dat is wel wat vreemd vind je niet?
Die homogeniteit is complete bullshit, daar gaat het om. Je doet hier alsof 'aziaat' een enkele identiteit is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_166691299
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:18 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die homogeniteit is complete bullshit, daar gaat het om. Je doet hier alsof 'aziaat' een enkele identiteit is.
Zelfs "blank" is dat niet, of de Europeaan. Maar white supremacists houden het graag simplistisch, moet natuurlijk niet al te lastig worden voor hun achterban.
pi_166691312
quote:

[..]

Nee, je ziet het verkeerd: er zijn slechts 3 identiteiten: zwart, wit of spleetoog.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_166691315
quote:

[..]

Binnen Europa heb je toch ook net zulke 'diversiteit' als onder de Aziaten, als je kijkt naar Zuid-Europeanen, Noord-Europeanen, Slavische mensen etc. Maar dat zijn dus wel gewoon allemaal Europeanen en op het moment dat je daar moedwillig miljoenen Afrikanen, Arabieren en Aziaten gaat inbrengen dan spreek je dus gewoon van een genocide d.m.v. uitbroeden van het volk.
pi_166691367
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:22 schreef Triarius het volgende:

[..]

Binnen Europa heb je toch ook net zulke 'diversiteit' als onder de Aziaten, als je kijkt naar Zuid-Europeanen, Noord-Europeanen, Slavische mensen etc. Maar dat zijn dus wel gewoon allemaal Europeanen en op het moment dat je daar moedwillig miljoenen Afrikanen, Arabieren en Aziaten gaat inbrengen dan spreek je dus gewoon van een genocide d.m.v. uitbroeden van het volk.
Volgens jou mogen mensen dus wel mengen, zolang ze maar van tzelfde continent zijn. Wat een enge gedachte. :D
wooblabalurg
pi_166691378
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 13:25 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Volgens jou mogen mensen dus wel mengen, zolang ze maar van tzelfde continent zijn. Wat een enge gedachte. :D
Dan zou je nog eens wat posts hier van mij moeten teruglezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')