quote:Op woensdag 16 november 2016 11:24 schreef Chewie het volgende:
Ook grappig is de opmerking Europa voor Europeanen, Afrika voor de Afrikanen en China voor de Chinezen. Het is al vreemd om alle mensen uit in continent op 1 hoop te gooien maar zelfs voor China is dat al bijzonder, voor welke Chinezen is China, is dat voor de Han of de Zhuang, Uygur, Manchu, Miao, Yi, Dong, Yao etc ?
Impliceren dat Azië geen melting pot isquote:
quote:Op woensdag 16 november 2016 12:54 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Impliceren dat Azië geen melting pot is
En vooral blijven volhouden dat het allemaal geen white supremacy is
Ja je kunt je neo-propaganda onder dit account blijven herposten, het doet me niets. Het verandert niets aan de echte werkelijkheid.quote:
Je loopt anders behoorlijk de SJW uit te hangen door direct te gaan gooien met termen als "white supremacist" terwijl dat het punt helemaal niet is.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:00 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja je kunt je neo-propaganda onder dit account blijven herposten, het doet me niets. Het verandert niets aan de echte werkelijkheid.
Ik ben ook helemaal geen voorstander van massa-immigratie. Maar zo extreem zoals de angstindustrie van de white supremacists het maken is ook onzin.
Azië is ook 1 grote mixpot met onderlinge culturele problemen maar die worden ook gewoon onder 1 kolom geschaard als het de nazi's van nu uitkomt.
Meer wereldervaring opdoen kan helpen hierin.
Ik ben verre van een SJW, ik heb grote moeite met de in mijn ogen islamisering van bepaalde zaken.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:02 schreef Triarius het volgende:
[..]
Je loopt anders behoorlijk de SJW uit te hangen door direct te gaan gooien met termen als "white supremacist" terwijl dat het punt helemaal niet is.
Gelukkig blijft de Aardse beschaving bestaan.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:01 schreef DrDentz het volgende:
Een beschaving kan alleen blijven bestaan als ze passend antwoord kan geven op vraagstukken. De Westerse beschaving heeft geen antwoord op de grote volksverhuizing van Afrikanen naar hun gebieden. Oftewel, de Westerse beschaving gaat ten onder.
Nou poe-poe... je bent tegen de islamisering van 'bepaalde zaken' en nu ben je ineens geen SJW meer?quote:Op woensdag 16 november 2016 13:03 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik ben verre van een SJW, ik heb grote moeite met de in mijn ogen islamisering van bepaalde zaken.
Die delen van de wereld zijn ook zo vredig. Totaal geen conflicten en oorlogen geweest daar de afgelopen eeuwen.quote:
quote:
Overigens wat gaan we doen met die miljoenen Chinezen die al eeuwenlang buiten China wonen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 17:02 schreef Triarius het volgende:
Nou ja... m.i. hoort een Afrikaan in Afrika, een Arabier in het Midden-Oosten, een Chinees in China en een Europeaan in Europa. Geen probleem als er hier en daar wat uitgewisseld wordt, zolang het de etnische groepen in de desbetreffende landen niet schaadt. Lijkt me een vrij nette en redelijke oplossing toch?
-een post wordt niet voor niets verwijderd, ga er dan niet op door-quote:Op woensdag 16 november 2016 13:09 schreef Triarius het volgende:
[..]
Nou poe-poe... je bent tegen de islamisering van 'bepaalde zaken' en nu ben je ineens geen SJW meer?![]()
-weg-
Welke verhuizende Afrikanen bedoel je precies? Die uit Azie of die uit de Balkan?quote:Op woensdag 16 november 2016 13:01 schreef DrDentz het volgende:
Een beschaving kan alleen blijven bestaan als ze passend antwoord kan geven op vraagstukken. De Westerse beschaving heeft geen antwoord op de grote volksverhuizing van Afrikanen naar hun gebieden. Oftewel, de Westerse beschaving gaat ten onder.
Daar gaat het niet om. Die delen van de wereld hebben hun homogeniteit behouden terwijl hier alles en iedereen maar binnen mag komen lopen.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die delen van de wereld zijn ook zo vredig. Totaal geen conflicten en oorlogen geweest daar de afgelopen eeuwen.
Die homogeniteit is complete bullshit, daar gaat het om. Je doet hier alsof 'aziaat' een enkele identiteit is.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:17 schreef Triarius het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Die delen van de wereld hebben hun homogeniteit behouden terwijl hier alles en iedereen maar binnen mag komen lopen.
Dat is wel wat vreemd vind je niet?
Zelfs "blank" is dat niet, of de Europeaan. Maar white supremacists houden het graag simplistisch, moet natuurlijk niet al te lastig worden voor hun achterban.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die homogeniteit is complete bullshit, daar gaat het om. Je doet hier alsof 'aziaat' een enkele identiteit is.
Nee, je ziet het verkeerd: er zijn slechts 3 identiteiten: zwart, wit of spleetoog.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die homogeniteit is complete bullshit, daar gaat het om. Je doet hier alsof 'aziaat' een enkele identiteit is.
Binnen Europa heb je toch ook net zulke 'diversiteit' als onder de Aziaten, als je kijkt naar Zuid-Europeanen, Noord-Europeanen, Slavische mensen etc. Maar dat zijn dus wel gewoon allemaal Europeanen en op het moment dat je daar moedwillig miljoenen Afrikanen, Arabieren en Aziaten gaat inbrengen dan spreek je dus gewoon van een genocide d.m.v. uitbroeden van het volk.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:18 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Volgens jou mogen mensen dus wel mengen, zolang ze maar van tzelfde continent zijn. Wat een enge gedachte.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:22 schreef Triarius het volgende:
[..]
Binnen Europa heb je toch ook net zulke 'diversiteit' als onder de Aziaten, als je kijkt naar Zuid-Europeanen, Noord-Europeanen, Slavische mensen etc. Maar dat zijn dus wel gewoon allemaal Europeanen en op het moment dat je daar moedwillig miljoenen Afrikanen, Arabieren en Aziaten gaat inbrengen dan spreek je dus gewoon van een genocide d.m.v. uitbroeden van het volk.
Dan zou je nog eens wat posts hier van mij moeten teruglezen.quote:Op woensdag 16 november 2016 13:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens jou mogen mensen dus wel mengen, zolang ze maar van tzelfde continent zijn. Wat een enge gedachte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |