zo dan.. hoezo stalker alert.. nog voor de eerste date met bloemen aankomen.. dat is wel heel erg jaren 50 zeg..quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:34 schreef BrandX het volgende:
maar aan de serieuze kant: wacht haar op met een roos of bosje bloemen, en vraag aan haar of ze een keertje met je mee wil wat drinken. Dat kan ze onmogelijk weigeren
Afraderquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:31 schreef Muzje het volgende:
Ik ben een jongen en heb een meisje via tinder een beetje leren kennen. Ik heb haar nog niet ontmoet maar ik heb haar wel op facebook en zag dat ze in de supermarkt werkt. Nu is mijn vraag, hoe zou ik onopgemerkt achter haar werktijden kunnen komen? Want ik zou haar graag na werktijd willen verassen om ergens iets te eten en te drinken.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:36 schreef Parzival het volgende:
[..]
zo dan.. hoezo stalker alert.. nog voor de eerste date met bloemen aankomen.. dat is wel heel erg jaren 50 zeg..
bevrienden op FB en dan chatten.. en dan vragen of ze een keer wat wil drinken..
Waarom bevrienden op FB? Je kan toch gewoon een date fixen via Tinder?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:36 schreef Parzival het volgende:
[..]
zo dan.. hoezo stalker alert.. nog voor de eerste date met bloemen aankomen.. dat is wel heel erg jaren 50 zeg..
bevrienden op FB en dan chatten.. en dan vragen of ze een keer wat wil drinken..
quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef BrandX het volgende:
!
Nou ehm, neem een jerrycan benzine en 'n doosje lucifers mee, dan moet je een eind komen
Vertaling:quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:31 schreef Muzje het volgende:
Ik ben een jongen en heb een meisje via tinder een beetje leren kennen. Ik heb haar nog niet ontmoet maar ik heb haar wel op facebook en zag dat ze in de supermarkt werkt. Nu is mijn vraag, hoe zou ik onopgemerkt achter haar werktijden kunnen komen? Want ik zou haar graag na werktijd willen verassen om ergens iets te eten en te drinken.
Volgens mij lost as niet zo goed op in water, maar misschien kun je een op vet gebaseerde substantie proberen?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:31 schreef Muzje het volgende:
Slim.quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:35 schreef Muzje het volgende:
Ben nu door de meerderheid overtuigt om het maar niet te doen.
Nou ja dat hangt ook maar af van de staat van bewustzijn waarin betreffende persoon op dat moment verkeertquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Slim.
Iemand verassen is volgens mij niet eens toegestaan (crematoria buiten beschouwing gelaten natuurlijk).
quote:Op maandag 15 augustus 2016 20:41 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Nou ja dat hangt ook maar af van de staat van bewustzijn waarin betreffende persoon op dat moment verkeert
Omdat dat wel een verrassing is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:08 schreef Copycat het volgende:
Waarom wil je in hemelsnaam iemand verassen voor zijn/haar dood?
Dat is misschien niet zo'n goed idee haar proberen op te lossenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij lost as niet zo goed op in water, maar misschien kun je een op vet gebaseerde substantie proberen?
Ok ja sorry.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Nog een keer de vraag om het a.u.b. on-topic te houden. En graag serieuze reacties. Thanks
Waw, heel goede !!quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:09 schreef zovty het volgende:
Solliciteer daar ook als vakkenvuller ..........
Helemaal niet, steekt qua fatsoen mijlenver boven de doorsnee tiener uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |