Ja. Want door die opmerkingen weet je met wat voor persoon je te maken hebt. Daar doen al die andere interviewtjes onder invloed van een flinke dosis mediatraining niets aan af.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die opmerkingen over doping vind ik ook best wel lachwekkend ja. Maar dan moet ik haar maar als geheel onsympathiek vinden?
Wat zei ze over doping? Ik heb dat nooit gezien denk ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die opmerkingen over doping vind ik ook best wel lachwekkend ja. Maar dan moet ik haar maar als geheel onsympathiek vinden?
Wat bedoel je met dat laatste? Hoe staat succes in relatie met sympathie voor iemand hebben?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vind haar gewoon sympathiek hoor. Ze staat netjes iedereen te woord, beantwoord de vragen dikke prima en ze doet heel veel (vergeet dit niet) voor Nederland als sportland.
en ook niet trager dan anders toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, in London 4 jaar geleden liep er een Amerikaan de 4x400 meter voor de helft met een gebroken been.
Dus jij bepaald wat ik van iemand moet vinden? Leuk manquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja. Want door die opmerkingen weet je met wat voor persoon je te maken hebt. Daar doen al die andere interviewtjes onder invloed van een flinke dosis mediatraining niets aan af.
Dat ze veel uit eigen initiatief doet voor Nederland als sportland en dan moet je wel een positief karakter hebben om dat te doen. Niemand verplicht haar daartoe en dan bedoel ik niet de sponsorverplichtingen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met dat laatste? Hoe staat succes in relatie met sympathie voor iemand hebben?
Dat zeg ik ook niet, maar ik zie liever een sympathieke sporter winnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sporters hoeven niet sympathiek te zijn. De grote der aarde zoals een Phelps hebben schijt en winnen 23 x goud.
Zijn wel her en der wat teksten van terug te vinden, maar dat mogen anderen lekker gaan terugzoeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat zei ze over doping? Ik heb dat nooit gezien denk ik.
Sympathieke sporters worden geen legendes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar ik zie liever een sympathieke sporter winnen.
Boltquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sympathieke sporters worden geen legendes.
Ook een act natuurlijk. Journalisten die maar x-minuten vragen mogen stellen en 1 vraag etc etc.quote:
Idd allemaal een act. In het echt is het natuurlijk een rotgozer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook een act natuurlijk. Journalisten die maar x-minuten vragen mogen stellen en 1 vraag etc etc.
Nee, ik bepaal dat helemaal niet. Ik kan alleen niet begrijpen dat mensen haar sympathiek vinden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus jij bepaald wat ik van iemand moet vinden? Leuk man![]()
Wie vindt jij eigenlijk sympathiek? Zeker een hele reeks Colombianen of Basken.
Oh het beeld wat je iemand hebt, speelt altijd bewust of onbewust een rol. Dat maakt altijd wel of je extra blijf bent met iemands zege of juist minder blij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar ik zie liever een sympathieke sporter winnen.
Ze wordt natuurlijk op een enorm groot schild gehesen en aan alle kanten aan haar mouw getrokken, dan is het een stuk moeilijker om niets te doen en je op te sluiten op Papendal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ze veel uit eigen initiatief doet voor Nederland als sportland en dan moet je wel een positief karakter hebben om dat te doen. Niemand verplicht haar daartoe en dan bedoel ik niet de sponsorverplichtingen.
Bedoel zijn showtje wanneer die moet lopen is een act. Heeft de schijn tegen met dat wanstaltige gedrag richting de media etc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Idd allemaal een act. In het echt is het natuurlijk een rotgozer.
Hij wisselde wel als laatste geloof ik, maar ze plaatsten zich wel voor de finale uiteindelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
en ook niet trager dan anders toch?
Messi, Ronaldinho, Nadal, Contadorquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 00:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sympathieke sporters worden geen legendes.
Oke vooruit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, ik bepaal dat helemaal niet. Ik kan alleen niet begrijpen dat mensen haar sympathiek vinden.
Ik vind bijvoorbeeld Hassan al een stuk sympathieker. Die heeft een leuke, vrolijke uitstraling. Een wereld van verschil met Dafne.
Groente en fruitquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:01 schreef Poepz0r het volgende:
Ik lees hier niks raars hoor. Interview met haar (Schippers)
Schippers: "Ik voel me niet persoonlijk aangevallen, want ik weet hoe het zit. Als je iets schrijft, schrijf dan de waarheid. Ga niet lopen gissen en denken. Ik doe het met mijn voeding en groenten, dus die feiten zijn best hard. Ik ben er ook van overtuigd dat het ook zonder (doping) kan."
"Ik weet niet of mijn concurrenten wel of niet gebruiken. Dat maakt mij ook niet uit, want ik zit waar ik wil zitten."
Stoppen
Voor Schippers lijdt het geen twijfel wat ze zou doen, mocht blijken dat zonder doping de top niet haalbaar is. "Dan heb ik geen plezier in mijn sport en kap ik ermee. Dan stop ik volledig met mijn sport. Dan maar geen EK's en WK's meer."
De topatlete werd in 2014 tussen de vijftig en zestig keer gecontroleerd op doping, waarbij acht keer bloed werd afgenomen.
Nadal?quote:
Maakt het alleen maar mooi om naar te kijken, bij hem komt het voor mij ook niet irritant over, omdat het gewoon des Bolts is EN hij altijd top presteert en het zich kan veroorloven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 01:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bedoel zijn showtje wanneer die moet lopen is een act. Heeft de schijn tegen met dat wanstaltige gedrag richting de media etc.
Zij word wel echt continu gecontroleerd omdat wereldtop. Als ze echt zou gebruiken was ze allang en breed gepakt 100%quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |