Nee. Bij het Zuiderdiep. Ierse pub achtig.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Drie gezusters?![]()
Of Blauwe Engel
Ah okee. Nou prima toch. Anders fix je wel weer een ander tindermeisje.
Ah, tofquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee. Bij het Zuiderdiep. Ierse pub achtig.
Haha, mocht het geen vervolg krijgen dan ook prima. In Groningen lopen genoeg leuke vrouwen.
Praag is in ieder geval een prachtige stadquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah, tof
Ja is zo. Meer vrouwen dan kerken bladiebla. Hier in Belfast valt het vies tegen. Maar heb nu gesolliciteerd op een baan in Praag, daar zal het vast beter zijn
Ja, dat hoor ik van iedereenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:49 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Praag is in ieder geval een prachtige stad
Waar is je Belfast-topic gebleven?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah, tof
Ja is zo. Meer vrouwen dan kerken bladiebla. Hier in Belfast valt het vies tegen. Maar heb nu gesolliciteerd op een baan in Praag, daar zal het vast beter zijn
Praag loopt idd zat rondquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah, tof
Wat heb je zoal gedaan? ik lees het alquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Leuke date gehad gisterenOf er een vervolg komt weet ik niet, maar het was leuk om weer eens gedate te hebben
Ik zit maar wat te klotequote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:28 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Ja, is natuurlijk geen echte date. Meer 'date' als samen dagje uit.
Ergens weggezakt in KAA denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar is je Belfast-topic gebleven?
Tofquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:59 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Praag loopt idd zat rond
Haha, snapte ik alquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:00 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat heb je zoal gedaan? ik lees het al
[..]
Ik zit maar wat te klote
Gaaf man! Hopelijk krijg je de baanquote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah, tof
Thanks, dat hoop ik ook uiteraardquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gaaf man! Hopelijk krijg je de baan
Gaan we doenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks, dat hoop ik ook uiteraardMocht het zo zijn dan ben ik in Oktober een tijdje in Nederland in de intermezzo tussen Noord-Ierland en Tsjechie, misschien kunnen wij dan ook weer eens daten
Dat moet dan vast wel lukkenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:20 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gaan we doenIk ben elke dinsdag vrij.
Geen idee haha. Is wel zo'n random dag jaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat moet dan vast wel lukkenal weet ik niet of uitgaan op dinsdag leuk is in LWD?
In het begin hoeft het geen probleem te zijn maar als het na een paar jaar blijkt dat hij het wel prettig vind om maar rond gereden te worden en zelf te lui is om een rijbewijs te halen....tja dat is niet echt leuk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:23 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dan moet je d'r geen relatie mee aangaan.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geen idee haha. Is wel zo'n random dag jaNou ja, komt goed. Laten we maar weer OT gaan hehe.
NMLK die site kende ik nog niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Daten me je tante
[..]
Wellicht is NMLK.nl een idee als je dus nieuwe contact wilt opdoen?
En uiterlijk kan je aan werken.
Voor de rest: sport je? Wat voor werk doe je? Hobby's?
Omdat je zelf niet wil verhuizen of het bedrijf niet meer wel/nodig heeft?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
NMLK die site kende ik nog niet.
Ik heb een logistieke opleiding en werk momenteel in een administratieve functie.
Jammer genoeg verhuizen werkzaamheden per 1 januari naar het hoofdkantoor (150km verder) waardoor ik weer opnieuw mag solliciteren.
Helaas is dat me laatste jaren vaker overkomen (bedrijf failliet, functie wordt overbodig, bedrijf verhuisd etc).
Zit me ook op dat gebied niet echt mee.
Maar qua hobby's.
Ik rij in zomermaanden graag motor. Ook dat gebeurd meestal alleen.
Vrienden die motorrijbewijs hebben, hebben geen motor. En de mensen waar ik weleens mee op motorvakantie ga wonen aan de andere kant van het land.
Verder ben ik wintermaanden druk met carnavalsactiviteiten organiseren (denk aan zittingen en dergelijke).
Sportief ben ik helaas niet (redelijk blessuregevoelig)
Wel ga ik elke dag minimaal half uur wandelen/fietsen zodat ik toch enigszins in Shape blijf.
Zit nog 2,5kg boven de juiste BMI :-p
huh? Je mag toch zelf kiezen waar je woont?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
contracten van tijdelijke werknemers (zoals ik) worden niet verlengd.
Daarbij is het bod dat werknemers in vaste dienst krijgen aangeboden ronduit belachelijk slecht.
Mogen mee over. maar moeten dan vanaf Juli op 50km afstand wonen.
En dat allemaal voor tijdelijke aard.
Klinkt als een topdate!, zat gisteravond ook aan de gracht. Was idd heerlijk weer..quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:46 schreef LuNaTiC het volgende:
Mijn date was ook leuk verlopen. Lekker hapje gegeten aan de Oudegracht, heerlijk weertje voor. Daarna naar concert van Jason Isbell geweest, dat was echt een schot in de roos.:) Supersfeertje, mooie liedjes... beetje 'geschuifeld' achter haar, gezoend. Daarna nog afzakkertje genomen bij speciaalbiercafeetje en toen had ze haar laatste trein gemist. Uiteindelijk dus maar mij blijven slapen.
Pff kut dat dan he, vergeet je zomaar de tijd.quote:en toen had ze haar laatste trein gemist.
Nou anders gezegd. je mag inderdaad zelf weten waar je woont. Echter zal bedrijf maar 1e half jaar de volledige reiskostenvergoeding betalen. Daarna alleen reiskosten voor 50km afstand.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:43 schreef Allures het volgende:
[..]
huh? Je mag toch zelf kiezen waar je woont?
Sorry beetje oftopic maar ik snap het niet
dat vind ik zo raar niet en het dwingt je tot niksquote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Nou anders gezegd. je mag inderdaad zelf weten waar je woont. Echter zal bedrijf maar 1e half jaar de volledige reiskostenvergoeding betalen. Daarna alleen reiskosten voor 50km afstand.
Iemand?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 23:31 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik wil Tinder definitief verwijderen (mijn account dus, niet alleen de app), maar die app doet raar. Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ik kan niet inloggen met Facebook?Meer mensen hier last van? Ook geprobeerd met een andere third party app, maar precies hetzelfde probleem.
App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en zelfs mijn telefoon heeft de meest recente software. Nog steeds het probleem.quote:
En Facebook wachtwoord opnieuw instellen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en zelfs mijn telefoon heeft de meest recente software. Nog steeds het probleem.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |