Je zal maar 10km lopen en je pokemon ei komt niet uitquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:45 schreef MakkieR het volgende:
Jezus, je zult maar die fucking 10 kilometer zwemmen en dan word je op de finish gediskwalificeerd wegens afhouden, Hoe zuur is dat.
Maar blijkbaar ook dr steun geweest toch laatste maand? Of had ze het over Marcel?quote:
Nee over Lucas. Dat zal ie dan uiteindelijk ook wel kunnen ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar blijkbaar ook dr steun geweest toch laatste maand? Of had ze het over Marcel?
Bij de een werkt het, bij de andere niet. Sharon is er blijkbaar bij gebaat, Femke dan weer niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee over Lucas. Dat zal ie dan uiteindelijk ook wel kunnen ja.
Pas maar op hoor, dat mag je niet zeggen. Het is heel anders, en dan begrijp je de 'sport' niet. Of was dat alleen als je zegt dat het geen fucking sport is?quote:
Of een kleur per land. Doen er toch maar 26 mee in totaal, dus NL kan best oranje. Spanje geel, Brazilie donkergroen, Hongarije lichtgroen oid.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:47 schreef franklop het volgende:
Overigens, volgende keer inderdaad badmutsen in kleuren van de vlaggen, graag.
Je paard kunstjes laten doen is geen sport. Het is het laagste van het paardrijden wat weer het laagste van de Olympische Spelen isquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, dat mag je niet zeggen. Het is heel anders, en dan begrijp je de 'sport' niet. Of was dat alleen als je zegt dat het geen fucking sport is?
Ze konden niet naar Rio komen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:51 schreef Snowbomb het volgende:
Wat is er met haar ouders dat die niet naar Rio konden komen?
Iddquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij de een werkt het, bij de andere niet. Sharon is er blijkbaar bij gebaat, Femke dan weer niet.
Al denk ik dat het ook Sharon wel geholpen heeft dat Femke die kant op is gekomen.
Ik denk overigens ook dat deze aanpak beter werkt voor het open water zwemmen waar het lang en zwaar is ipv een 200 meter...quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij de een werkt het, bij de andere niet. Sharon is er blijkbaar bij gebaat, Femke dan weer niet.
Al denk ik dat het ook Sharon wel geholpen heeft dat Femke die kant op is gekomen.
Maar zwemt zij daar nou zo heel veel meer als open water zwemmer dan bijv Ferry hier?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik denk overigens ook dat deze aanpak beter werkt voor het open water zwemmen waar het lang en zwaar is ipv een 200 meter...
is niet zo goedkoop zo'n reisje.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:51 schreef Snowbomb het volgende:
Wat is er met haar ouders dat die niet naar Rio konden komen?
Meer niet, waarschijnlijk wel op hogere intensiteit. Maar ook dat hangt weer van de zwemmer af. Sharon is opgegroeid met dat harde trainen. Ik ken er ook een paar die vanuit een NTC weer terug naar de club zijn gegaan omdat er bij dat NTC lang niet zo stevig werd getraind als bij hun eigen trainer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:05 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Maar zwemt zij daar nou zo heel veel meer als open water zwemmer dan bijv Ferry hier?
Heb het al gevonden. Haar vader heeft enkele maanden geleden een ongeluk gehad.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:06 schreef franklop het volgende:
[..]
is niet zo goedkoop zo'n reisje.
Maar zijn dat niet vooral langebaanzwemmers?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Meer niet, waarschijnlijk wel op hogere intensiteit. Maar ook dat hangt weer van de zwemmer af. Sharon is opgegroeid met dat harde trainen. Ik ken er ook een paar die vanuit een NTC weer terug naar de club zijn gegaan omdat er bij dat NTC lang niet zo stevig werd getraind als bij hun eigen trainer.
Klopt. Ferry en Marcel zijn de enige. Met Pepijn Smits ook volgensmijquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:17 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Maar zijn dat niet vooral langebaanzwemmers?
Dan lijkt het waarschijnlijk een stuk minder spannend dan het live voelde.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu op het gemak die laatste paar 100m terugkijken.
Vooral omdat mensen zeiden dat ze nog naar links moest zwemmenquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dan lijkt het waarschijnlijk een stuk minder spannend dan het live voelde.
Dat zou best 's kunnen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:20 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dan lijkt het waarschijnlijk een stuk minder spannend dan het live voelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |