SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arme Renaat.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde verhaal voor Jasper De Buyst: hij verlaat het olympische toneel met een maag- en darminfectie
tsja die was gisteren al slecht dus niet heel erg verrassendquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Einde verhaal voor Jasper De Buyst: hij verlaat het olympische toneel met een maag- en darminfectie
Laat aangaan werkt sowieso nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:07 schreef kilon het volgende:
Ze proberen het allemaal heel vroeg tegen die Britten. Maar dat werkt gewoon niet.
En als je verliest gewoon zeggen dat je een blessure hadquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze moet je gewoon effe winnen.
Neuh. Dat deel van het schema is zo sterk met James, Zhong en Voinova. Ze verliest of in de kwart of in de halve.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:15 schreef Columbiafan het volgende:
Dit wordt goud jongens. Zo soeverein.
Sowieso nog maar 2 dagen baantoernooi toch?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Morgen maken ze het hele toernooi af
Klopt jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso nog maar 2 dagen baantoernooi toch?
Nou ja, dat dus. Maar tijdrit is eigenlijk meer een lange sprint, bij de vrouwen zelfs maar 500 meter. Beetje de balans tussen uithouding en pure snelheid op de baan in evenwicht houden.quote:
Helemaal niet dubbel. Het verschil tussen een kilometer, waar het veel meer aankomt op explosiviteit, en vier kilometer, waar je veel meer moet indelen, is behoorlijk.quote:
Wanneer komt hij in actie?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Sagan hier overigens ook graag ooit zien.
voorlaatste dag pas volgens mijquote:
Uitstekende mening.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:48 schreef Columbiafan het volgende:
Ik heb weinig met die Viviani, heel kleurloze renner op de weg.
Ach, hij rijdt bij Sky en dan vindt Synti x hem fantastisch.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:48 schreef Columbiafan het volgende:
Ik heb weinig met die Viviani, heel kleurloze renner op de weg.
Iedere Brit die niet eerste wordt valt tegen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoezo valt Cavendish tegen? Dit is lang niet zijn onderdeel.
Naar lollerbrit maatstaven uiteraard.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoezo valt Cavendish tegen? Dit is lang niet zijn onderdeel.
Hij gaat knallen op de flying lap vrees ik.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Naar lollerbrit maatstaven uiteraard.
Hopelijk wel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Viviani zal het bij de puntenkoers niet moeten verneuken.
Hoezo dat nou weer?quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, hij rijdt bij Sky en dan vindt Synti x hem fantastisch.
Liever Viviani dan de lollerbrit, maar veel lieven Hansen, Gaviria of Boudat ja.quote:
Cavendish heeft tenminste nog iets van uitstraling. Als je boe zegt tegen Viviani kruipt ie onder de tafel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever Viviani dan de lollerbrit, maar veel lieven Hansen, Gaviria of Boudat ja.
In London moest Viviani een voorsprong van ~ 15 punten verdedigen op Gaviria, toen werd hij tactisch behoorlijk weggereden. Ook Kluge en O'Shea gingen er nog langs. Hoewel Gaviria nog mazzel had dat Cavendish de laatste sprint won, voor Viviani.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Viviani zal het bij de puntenkoers niet moeten verneuken.
Het minste onderdeel van het omnium van wij gaan wel juichen voor Wild.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:01 schreef ratatat het volgende:
Is scratch een beetje de moeite waard om te kijken?
Gewoon vanavond kijken. Na puntenkoers Omnium Heren en huldiging is er Eliminatie-race genot.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:01 schreef ratatat het volgende:
Is scratch een beetje de moeite waard om te kijken?
Die eindigt vaak wel top 5 in het klassement ja, en dan meestal 4e of 5equote:Op maandag 15 augustus 2016 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wild gaat toch geen medaille halen natuurlijk, maar een mooie 5e plaats waardeer ik ook.
Puntenkoers vind ik lastig om te volgenquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon vanavond kijken. Na puntenkoers Omnium Heren en huldiging is er Eliminatie-race genot.
Canyon-Alpecin gaat die ploeg worden toch, twee Duitse sponsors. Best logisch.quote:
Daarom is het zo belangrijk dat de scratch nu goed is. Dan zit je er direct lekker in en dat kan dan ook weer vertrouwen geven voor de tijdrit.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:08 schreef Max23 het volgende:
Wild verknalt het vaak op de tijdrit trouwens. Rest is altijd wel prima.
Maar ja, die tijdrit lijkt me wel lastig te verbeteren toch/quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daarom is het zo belangrijk dat de scratch nu goed is. Dan zit je er direct lekker in en dat kan dan ook weer vertrouwen geven voor de tijdrit.
Die is toch lelijk, dus boeiend.quote:
Scheelt toch weer punten op dit onderdeelquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze had überhaupt geen kans, dus lagaan.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zij en Kenny zullen wel achterlijk goede baankinderen maken
Een bronzen medaille.quote:
Volgens Rio-site niet maar lijkt me raar dan 1 en 2 uit de kwalificatie tegen elkaar moeten in de semi: https://www.rio2016.com/e(...)ngs-ct-womens-sprintquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ligtlee zit niet bij beide Britse dames in het schema blijkbaar?
Ja, precies. Kan het mij ook niet voorstellen. Zou wel gunstig zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:25 schreef rajknier het volgende:
[..]
Volgens Rio-site niet maar lijkt me raar dan 1 en 2 uit de kwalificatie tegen elkaar moeten in de semi: https://www.rio2016.com/e(...)ngs-ct-womens-sprint
Nouja, gunstig. Volgens een bepaalde user is ze kansloos tegen iedereen. De arme meid.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, precies. Kan het mij ook niet voorstellen. Zou wel gunstig zijn.
En volgens een ander wint ze met een seconde voorsprong goud. Dus kan iedereen straks roepen dat ze faalt. Arme Tanker.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, gunstig. Volgens een bepaalde user is ze kansloos tegen iedereen. De arme meid.
Dit kan haast niet kloppen zag je zeggen nee. Heel vreemd.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, precies. Kan het mij ook niet voorstellen. Zou wel gunstig zijn.
Wie is dat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, gunstig. Volgens een bepaalde user is ze kansloos tegen iedereen. De arme meid.
Ene Columbiafan, echt heel erg negatief is die jongen.quote:
quote:Elis Ligtlee kan het niet geloven: na horrorval in Ahoy en maanden vol twijfels, wint zij goud in Rio
'Ik ben olympisch kampioen!'
Elis Ligtlee kwam van heel ver. In januari lag ze bewusteloos op de piste van Ahoy, in augustus is ze olympisch kampioene op de keirin.
THIJS ZONNEVELD
RIO DE JANEIRO
Eerst komt de klap. Daarna is het stil. De toeschouwers op de tribunes bij de Zesdaagse van Rotterdam durven niets te zeggen, niet te kijken, niet te ademen. Op de houten planken van de baan liggen twee rensters. De ene heet Victoria Williamson. De ander heet Elis Ligtlee. Ze is bewusteloos.
Ligtlee staat minuten later weer op. Williamson niet. Er worden witte doeken om haar heen geplaatst, er gutst bloed over de baan - er wordt gevreesd voor het ergste, maar de Britse overleeft het. Ze wordt met loeiende sirenes afgevoerd naar het ziekenhuis. Daar blijkt dat ze haar rug, haar bekken en talloze ribben heeft gebroken, toen ze tegen de boarding klapte nadat ze met haar stuur tegen dat van Ligtlee was gekomen. Ze kan de Olympische Spelen van Rio vergeten.
Ook Ligtlee ligt in de kreukels, maar ze komt weg zonder breuken. Wel heeft ze overal kneuzingen en beurse plekken. ,,Toen ik de volgende dag in de spiegel keek, schrok ik. Heel mijn gezicht was kapot.''
In de weken erna helen haar wonden, verdwijnen de kneuzingen en haalt ze langzaam maar zeker haar trainingsachterstand in. Maar psychisch heeft de crash misschien nog wel meer impact. Ligtlee: ,,Ik heb best wel een tijd last gehad van die val op de Zesdaagse. Vooral vanwege mensen die me berichten bleven sturen via sociale media. Ze gaven me de schuld van de crash, zeiden dat ik Vicky met opzet tegen de boarding had gereden en dat ze me mijn licentie moesten afnemen. Ik trok me er heel veel van aan.
,,Ik wist dat ik er niets aan kon doen, dat zoiets kan gebeuren, maar ik begon er door te twijfelen. Zeker ook, omdat ik me zelf niet kon herinneren wat er precies was gebeurd. En ik begon me een slecht mens te voelen. Het vrat aan me. Met een knoop in mijn maag ben ik Vicky op gaan zoeken. Ze zei tegen me dat ik er niets aan kon doen. Dat luchtte enorm op.''
Bevangen door angst
Ligtlee zoekt, via haar vader, contact met Maarten Tjallingii - die in het laatste seizoen van zijn wielercarrière ook andere sporters coacht. Met Tjallingii bespreekt de 22-jarige wielrenster haar twijfels. Ze wil voorkomen dat ze bevangen raakt door de angst, zoals haar overkwam toen ze nog BMX'ster was: na een harde crash durfde ze niet meer van de startheuvel af.
Tjallingii: ,,Ze was bezig met verhalen over angst, met wat mensen van haar dachten. We hebben geprobeerd om dat om te zetten in overtuiging op de baan. Bij Elis was het alles of niets. De ene keer was ze overtuigd dat ze de wereld aan kon, de volgende wedstrijd geloofde ze totaal niet in zichzelf.''
Ligtlee: ,,Het ging van zwart naar wit en terug. Als ik een keer een slechte wedstrijd reed, praatte ik mezelf daarna de grond in. Ik concentreerde me op de slechte dingen. Maar dat heb ik de afgelopen maanden langzaam maar zeker van me afgeschud.''
Vorige maand, op de Europese kampioenschappen voor beloften in het Italiaanse Montichiari, liet Ligtlee al zien waartoe ze in staat was; ze won vier keer goud. Ze reisde naar Rio af met een rugzak vol zelfvertrouwen. Tjallingii: ,,Ze was er klaar voor. Vergeleken met maanden eerder herkende ik haar niet terug.''
Als er één baanonderdeel gevaarlijk is, is het de keirin. Er worden beuken uitgedeeld met 65 kilometer per uur en je moet je door gaatjes wringen die er niet lijken te zijn. Voor angst en twijfel is geen ruimte.
In de halve finale laat Ligtlee zich heel even de kaas van het brood eten: ze krijgt een duw en verliest een paar plaatsen. ,,Ik kreeg een paar beuken waar ik voor terugdeinsde.'' Maar het blijkt een geluk bij een ongeluk: de vrouwen vóór haar vallen, Ligtlee stuurt er langs en gaat gemakkelijk door naar de finale.
Daarin neemt ze het heft rigoureus in eigen hand. Niks twijfels, niks angsten, niks afwachten of kijken naar anderen. Op twee rondes voor het einde neemt ze de kop en die staat ze niet meer af. Haar tegenstandsters kunnen duwen, trekken en sleuren wat ze willen, ze komen niet meer voorbij Ligtlee.
De winnares: ,,Mijn benen liepen vol, maar ik kon blijven gaan. Op de finish dacht ik eerst nog dat ik tweede was, maar dat had ik gelukkig verkeerd gezien. Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven. Ik ben olympisch kampioen!''
's Avonds laat, als Ligtlee haar telefoon aanzet, ziet ze dat ze zo veel berichten heeft dat ze ze nooit allemaal kan lezen. Maar toch valt die ene meteen op. Die ene, van Victoria Williamson. ,,Ze schreef dat ze trots op me was.''
Met een gouden glimlach en een hoofd zonder twijfels valt Elis Ligtlee die nacht in slaap.
Mooi verhaal van Thijsje.quote:
Ik heb een aangeboren hekel aan die manquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Thijs, Thijs, Thijs, waarom altijd die overacting?
[ afbeelding ]
Nouja, als er twee vrouwen voor dood bijliggen...quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is altijd hetzelfde met Thijs. Enorm vervelende schrijfstijl.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nouja, als er twee vrouwen voor dood bijliggen...
Maar de tricolon vervolmaken met "niet te ademen" had niet per se gehoeven inderdaad
Dit heb ik even doorgezet naar Richard Plugge.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Graeme Brown heeft geen ploeg voor volgend jaar.
#diesprinttreinkomterquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit heb ik even doorgezet naar Richard Plugge.
Je kan wel blijven zeiken op Thijs, maar de tweets van mensen die daarbij waren, kan ik me nog prima herinneren. Dat klonk inderdaad zoals hij beschrijft. Misschien ietwat overdreven, maar hij komt volgens mij dicht in de buurt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als zijnde.. Er gaan weer wat dieren dood.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:07 schreef Syntix het volgende:
Hoe kan Katy nou weer tegen James moetenals je 1 en 2 in de kwalificatie bent geworden als GB zijnde
Ok grammar nazi.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als zijnde.. Er gaan weer wat dieren dood.
Ja, James tegen de Chinese, dat kan best spannend worden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:02 schreef Szura het volgende:
Hoe zien die kwartfinales er nou uit? De herkansers tegen de Britten neem ik aan?
Dat klopt dan ook nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Neemt natuurlijk niet weg dat het compleet achterlijk is dat de nummers één en twee uit de kwalificatie elkaar treffen in de halve finale.
We weten het niet. Paniek!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:46 schreef franklop het volgende:
Wat dan weer vreemd is dat dit bij de mannen niet gebeurde. Je zou denken; zelfde format, zelfde loting, maar goed.
Of treffen ze elkaar toch niet?
Heh, niet normaal hoe vaak je dat hoort als je er eenmaal op let. Vooral met sport op tv. Bij voetbal zeggen de analisten het vijf keer per minuut ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als zijnde.. Er gaan weer wat dieren dood.
Gekke Brazilianenquote:Op maandag 15 augustus 2016 18:50 schreef Marcoss het volgende:
Bij de mannen is het bracket hetzelfde opgebouwd (dus eerst de heat van de nummer 1 en daaronder de heat van de nummer 2), maar daar kwam Kenny in de halve finales uiteindelijk ook uit tegen de nummer 4 van de kwalificatie, Dimitriev.
https://www.rio2016.com/en/cycling-track-standings-ct-mens-sprint
Wat maakt het uiteindelijk uit? Sprint is een vrij eenvoudig onderdeel, als je de snelste bent en geen grote fouten maakt win je (zie Kenny). Ligtlee moet niemand vrezen en gewoon knallen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:57 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gunstig voor Ligtlee lijkt me.
Dat zal best, maar Thijs schrijft altijd met zoveel overdrijving. Altijd hetzelfde drie keer op een andere manier zeggen. Ik geloof al niet eens meer dat het in dit geval zo erg was, omdat Thijs dezelfde bewoordingen ook kan gebruiken bij een lekke band van Jasper Ockeloen. Als iets echt heel dramatisch is mag je het dramatisch verwoorden, maar Thijs probeert in ieder stuk dat hij schrijft emoties bij je op te wekken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je kan wel blijven zeiken op Thijs, maar de tweets van mensen die daarbij waren, kan ik me nog prima herinneren. Dat klonk inderdaad zoals hij beschrijft. Misschien ietwat overdreven, maar hij komt volgens mij dicht in de buurt.
De man bedrijft een ziekelijke vorm van emoterreur wat vreselijk gemaakt en onecht overkomt waardoor ik de indruk krijg dat ze getikt worden ter meerdere eer en glorie van Thijs Z. zelf.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zal best, maar Thijs schrijft altijd met zoveel overdrijving. Altijd hetzelfde drie keer op een andere manier zeggen. Ik geloof al niet eens meer dat het in dit geval zo erg was, omdat Thijs dezelfde bewoordingen ook kan gebruiken bij een lekke band van Jasper Ockeloen. Als iets echt heel dramatisch is mag je het dramatisch verwoorden, maar Thijs probeert in ieder stuk dat hij schrijft emoties bij je op te wekken.
Thijs legt in elke tweet een vorm van overacting neer. Alles moet aangedikt. Zelfs als hij naar openwaterzwemmen kijkt, moet hij overacting gebruiken. Ik denk niet dat er mensen met open mond naar openwaterzwemmen gaan zitten kijken, alleen Thijs.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De man bedrijft een ziekelijke vorm van emoterreur wat vreselijk gemaakt en onecht overkomt waardoor ik de indruk krijg dat ze getikt worden ter meerdere eer en glorie van Thijs Z. zelf.
TheArt heeft op twitter gelezen dat meer mensen met open mond naar het openwaterzwemmen keken.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thijs legt in elke tweet een vorm van overacting neer. Alles moet aangedikt. Zelfs als hij naar openwaterzwemmen kijkt, moet hij overacting gebruiken. Ik denk niet dat er mensen met open mond naar openwaterzwemmen gaan zitten kijken, alleen Thijs.
Gelukkig wordt er niet met open mond gezwommenquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
TheArt heeft op twitter gelezen dat meer mensen met open mond naar het openwaterzwemmen keken.
Hoe moeilijk is het om gewoon eens te zeggen: ''Ik vind dat Openwaterzwemmen wel vermakelijk/tof'' in plaats van ''Ik zit met open mond naar de Openwaterzwemmen te kijken, wat een beestensport is dit joh''.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
TheArt heeft op twitter gelezen dat meer mensen met open mond naar het openwaterzwemmen keken.
Ik heb het idee dat voor Thijs alles moeilijk is.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om gewoon eens te zeggen: ''Ik vind dat Openwaterzwemmen wel vermakelijk/tof'' in plaats van ''Ik zit met open mond naar de Openwaterzwemmen te kijken, wat een beestensport is dit joh''.
Als er iemand nu gigantisch aan overacting aan het doen is, dan ben jij het welquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als er iemand nu gigantisch aan overacting aan het doen is, dan ben jij het wel
Oei, TheArt gaat dit gigantische overacting vinden.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:49 schreef Mani89 het volgende:
De woeste golven slaan vernietigend tegen de lichamen van de zwemsters, spartelend in het water, vechtend tegen de verdrinkingsdood, en dan net voor ze kopje onder gaan mogen aftikken tegen een verkeersbord dat ze langs de plaatselijke snelweg hebben uitgegraven. Ondertussen maak ik mijn 5de Westmalle open terwijl ik in mijn yogabroek onderuit op de bank lig.
Elke keer als je weerwoord krijgt iemand betitelen als boos of gefrustreerd, heerlijk manquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Altijd zo heerlijk boos.
Dat is wel een sterke slotzin van een intro.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:49 schreef Mani89 het volgende:
De woeste golven slaan vernietigend tegen de lichamen van de zwemsters, spartelend in het water, vechtend tegen de verdrinkingsdood, en dan net voor ze kopje onder gaan mogen aftikken tegen een verkeersbord dat ze langs de plaatselijke snelweg hebben uitgegraven. Ondertussen maak ik mijn 5de Westmalle open terwijl ik in mijn yogabroek onderuit op de bank lig.
Maar je bent wel gewoon boos natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Elke keer als je weerwoord krijgt iemand betitelen als boos of gefrustreerd, heerlijk man
RR is sowieso koning overacting jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 19:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als er iemand nu gigantisch aan overacting aan het doen is, dan ben jij het wel
Thijs heeft nog ooit met haar in een berghut in Japan geschuild voor een sneeuwstorm.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Gaat ze de Tour winnen over 5 jaar?
Ik zou R_R niet al te serieus nemen, dat doen wij namelijk ook niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Elke keer als je weerwoord krijgt iemand betitelen als boos of gefrustreerd, heerlijk man
Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou R_R niet al te serieus nemen, dat doen wij namelijk ook niet.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:49 schreef Mani89 het volgende:
morgenquote:Op maandag 15 augustus 2016 20:45 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Ligtlee vanavond? of is dat morgen?
Hoy rekende op 12,8 voor Cavquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Suter onder de dertien seconden. In Londen zou dat de snelste tijd zijn geweest.
Cavendish en Viviani gaan hier geheid uitlopen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoy rekende op 12,8 voor Cav
wat kan Gaviria ongeveer?quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Cavendish en Viviani gaan hier geheid uitlopen.
Meedoen is belangrijker dan winnen.quote:
Als hij goud mist, dan zal Hansen nog wel eens zwetend wakker worden van zijn faal in de afvalkoers.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Verschillen zijn nog relatief klein. Hansen heeft bijvoorbeeld maar één ronde nodig voor goud.
Ik zit nog steeds in een hoekje omdat Madison niet Olympisch isquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:30 schreef Aguero het volgende:
[..]
Zo'n heerlijk chaotische puntenkoers in het omnium.
Dit is de eerste keer dat Kennett omnium doet, komt uit de TP. Gate was altijd degene voor NZL, wereldkampioen van 2013. Of hij goed is in de puntenkoers weet niemand derhalve.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kennett heeft het ook laten liggen in de afvalkoers. Die rijdt super. Is die goed op de puntenkoers?
Kennett is onervaren op de omnium, complete verrassing eigenlijk. Geen idee wat hij kan in de puntenkoers.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kennett heeft het ook laten liggen in de afvalkoers. Die rijdt super. Is die goed op de puntenkoers?
Ik zou meer uitkijken voor Lasse Norman Hansen en Gaviria eerlijk gezegdquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef Wombcat het volgende:
Renaat doet alsof Cavendish mooi op schema ligt voor goud, maar Viviani is toch best wel goed op de puntenkoers?
Viviani gaat heel de wedstrijd in het wiel van Cav zitten. Elia staat er heel goed voor. Hansen zal nog wel een ronde (proberen) pakken en dan wordt het wel een beetje vervelender voor onze skybot.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:39 schreef Wombcat het volgende:
Renaat doet alsof Cavendish mooi op schema ligt voor goud, maar Viviani is toch best wel goed op de puntenkoers?
Zou mooi zijn. Hansen nog naar goud, Cav van het podium afquote:Op maandag 15 augustus 2016 21:43 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Viviani gaat heel de wedstrijd in het wiel van Cav zitten. Elia staat er heel goed voor. Hansen zal nog wel een ronde (proberen) pakken en dan wordt het wel een beetje vervelender voor onze skybot.
Jij houdt wel van paardenstaartjes waar je iemand lekker aan vast kunt houden?quote:
Sorry ik bedoelde die ander.quote:Op maandag 15 augustus 2016 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij houdt wel van paardenstaartjes waar je iemand lekker aan vast kunt houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |