nee ook in de rest van het land, lengte/grote van het vaartuig bepalen de regelsquote:
Je herhaalt jezelf.quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:34 schreef Rezania het volgende:
Heb je daar nou serieus boos naar lopen staren totdat je een foto kon maken die je op FOK! kon gooien? Wat triest zeg.Gooi eens een foto van jezelf online, durf je zeker niet.
Zou jij je kind met iwanius alleen laten? Kan niks goeds van komenquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:42 schreef zovty het volgende:
Dan zorg je toch gewoon dat je een kindje bij de de hand hebt ofzo. Vraag je aan een neefje of hij een stukje met ome iwanius wil varen.
Je kan overal wel een probleem van maken, maar je kan ook in oplossingen denken.
voor je het weet zitten er amerikaanse stopcontacten inquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zou jij je kind met iwanius alleen laten? Kan niks goeds van komen
Nah, iwanius is niet helemaal fris in de knar, dat is duidelijk, maar hij is niet gevaarlijk. Dat geloof ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zou jij je kind met iwanius alleen laten? Kan niks goeds van komen
quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor je het weet zitten er amerikaanse stopcontacten in
Straks wordt je kind ook zo'n sneue zeurneus met lange tenenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Nah, iwanius is niet helemaal fris in de knar, dat is duidelijk, maar hij is niet gevaarlijk. Dat geloof ik nou ook weer niet.
maar wel iedereen anders wil krakenquote:Op maandag 15 augustus 2016 15:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Straks wordt je kind ook zo'n sneue zeurneus met lange tenen
Inderdaad. Altijd een ander op de foto's, maar meneer zelf ben ik nog nooit tegengekomen op fok!quote:Op maandag 15 augustus 2016 11:34 schreef Rezania het volgende:
Heb je daar nou serieus boos naar lopen staren totdat je een foto kon maken die je op FOK! kon gooien? Wat triest zeg.Gooi eens een foto van jezelf online, durf je zeker niet.
Rustig. Hij reageert volgende week weer.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:52 schreef renwan het volgende:
Iwaniustopics
Klagen over helemaal niks en na de OP nooit meer reageren, treurnis
Word jij niet moe van jezelf? Ik had me allang van de Euromast geflikkerd als ik zo'n zuurpruim was als jij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:53 schreef Iwanius het volgende:
Nee, ze lopen te zeuren om te zeuren alias" willen trollen om te trollen " en daar is op FOK! geen ruimte meer voor dat op de man spelen elke keer op grond van valse roepingen over 'privacy schending'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |