Tja reclames. Wekt ook bij mij irritaties op, maar ik denk dat ze het gewoon keihard nodig hebben want anders zien we de komende jaren alleen nog maar sport achter een decoder in Nederland.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:12 schreef Pino112 het volgende:
Zegt wel weer genoeg.twitter:jandejong twitterde op maandag 15-08-2016 om 22:42:35@TVkritieken kritiek hebben is goed. Graag zelfs. Maar de waarderingscijfers zijn hoog... reageer retweet
Ik heb trouwens vannacht atletiek gekeken op Sporza. Vanaf het moment dat de wedstrijden weer hervat werden na regen (2.15 uur) tot het einde (5 uur), is er geen reclame geweest en zijn ze niet teruggegaan naar de studio. Ook zonden ze gewoon de wedstrijden uit zónder Belgen.
Het kan dus blijkbaar wel. Kan natuurlijk zijn dat ze in België anders omgaan met reclame, dat weet ik niet.
nee als het abrupt is dan eh weet eh Herman niet wat ie eh moet zeggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:26 schreef kilon het volgende:
Sowieso irritant dat iedere keer als ze schakelen dat ze eerst teruggaan naar de studio. Dat hoeft echt niet. BBC doet dat ook niet altijd. Zo kan je ook veel sneller even 3 minuten naar een andere sport en dan meteen terug.
Het werd aangekondigd met "De handbalsters zijn te zien op NPO1 en NPO Sport..." en toen was ik er al van overtuigd dat ze zou zeggen "..en de volleybalsters zijn te zien op NOS.nl"quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 08:48 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag schakelt de NOS NPO2 bij voor het volleybal. Op NPO1 dus het handbal.
Inderdaad, heel veel simpele dingen die ze gewoon verkeerd berichten. Ik zie op de site ook overal spelfouten voorbij komen. Staat zo lekker professioneel.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:42 schreef TheVulture het volgende:
De kwaliteit en de toon van de berichten op het liveblog is echt zo treurig
Ik heb dus persoonlijk weer geen zin in continu sporten van drie minuten laten zien. Dan kom je nergens in een wedstrijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:26 schreef kilon het volgende:
Sowieso irritant dat iedere keer als ze schakelen dat ze eerst teruggaan naar de studio. Dat hoeft echt niet. BBC doet dat ook niet altijd. Zo kan je ook veel sneller even 3 minuten naar een andere sport en dan meteen terug.
in dit geval is het dan berichtten. Staat slordig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Inderdaad, heel veel simpele dingen die ze gewoon verkeerd berichten. Ik zie op de site ook overal spelfouten voorbij komen. Staat zo lekker professioneel.
Hoe doet de Belg dat dan? Zijn die beter in onderhandelen, of zijn die goedkoper uit omdat ze niet 100 verschillende analisten inhuren die oeverloos zitten te zwetsen en gewoon live sport uitzenden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja reclames. Wekt ook bij mij irritaties op, maar ik denk dat ze het gewoon keihard nodig hebben want anders zien we de komende jaren alleen nog maar sport achter een decoder in Nederland.
VRT krijgt veel meer geld, maar is niet af te zienquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:42 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hoe doet de Belg dat dan? Zijn die beter in onderhandelen, of zijn die goedkoper uit omdat ze niet 100 verschillende analisten inhuren die oeverloos zitten te zwetsen en gewoon live sport uitzenden?
Geen idee eigenlijk. Weet ook niet hoe het decoderlandschap er bij de buren uit ziet. Misschien weinig concurrentie voor Sporza?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:42 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Hoe doet de Belg dat dan? Zijn die beter in onderhandelen, of zijn die goedkoper uit omdat ze niet 100 verschillende analisten inhuren die oeverloos zitten te zwetsen en gewoon live sport uitzenden?
Misschien niet altijd voor 3 minuten, maar het kan allemaal wat strakker en moderner.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb dus persoonlijk weer geen zin in continu sporten van drie minuten laten zien. Dan kom je nergens in een wedstrijd.
Ik heb het de VRT deze spelen al wel zien doen volgens mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:42 schreef Joezi het volgende:
Grootse respectering voor de NOS, vanmiddag live op 2 zenders, dat durven de BBC en VRT geen eens
Ze moeten natuurlijk helemaal niks omdat een stel sportautisten op internet vinden dat het niet goed (genoeg) is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:44 schreef kilon het volgende:
[..]
Misschien niet altijd voor 3 minuten, maar het kan allemaal wat strakker en moderner.
Maar dat is maar een klein verbeterpuntje. Er zijn genoeg andere dingen waar ze eerst aan moeten werken.
Inderdaad. Komt regelmatig voor dat de Belg op twee zenders uitzenden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb het de VRT deze spelen al wel zien doen volgens mij.
BBC zend op BBC1/2 en BBC vier uit, maar die is dan weer niet in NL te ontvangen (normaal gesproken).quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb het de VRT deze spelen al wel zien doen volgens mij.
Okay die hebben ook geen omroepen natuurlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:45 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Inderdaad. Komt regelmatig voor dat de Belg op twee zenders uitzenden.
29,6quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:45 schreef franklop het volgende:
[..]
BBC zend op BBC1/2 en BBC vier uit, maar die is dan weer niet in NL te ontvangen (normaal gesproken).
Sporza heeft in programmering overdag 2 kanalen staan, maar op canvas overdag constant radio en geen sport. Pas voor het journaal van 19.00 u
Grammatica is iets anders dan spelling. Bovendien hoort in met een hoofdletter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
in dit geval is het dan berichtten. Staat slordig.
Je maakte gewoon een spelfout!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:49 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Grammatica is iets anders dan spellen. Bovendien hoort in met een hoofdletter.
Als je anderen op taal pakt moet je niet gaan zeuren als je zelf wordt gepakt met een taalfout he.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:49 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Grammatica is iets anders dan spelling. Bovendien hoort in met een hoofdletter.
Ik werk dan ook niet voor de NOS.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je anderen op taal pakt moet je niet gaan zeuren als je zelf wordt gepakt met een taalfout he.
Klopt, maar wat een blunder zegquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat dat is als je dat een spelfout noemt.
Da's maar goed ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik werk dan ook niet voor de NOS.
Er bestaat zoiets als spellingscontrole, dat weet je he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:57 schreef Joezi het volgende:
typffoutje kan gebeuren maar de hele taalregels verwaarlsozen
Berichten schrijven waar berichtten hoort te staan is gewoon een ordinaire spelfout en maak je jezelf een beetje belachelijk met deze post.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat dat is als je dat een spelfout noemt.
Echt he, nog nooit zoiets doms gezien op Fok. Tering afgang ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Berichten schrijven waar berichtten hoort te staan is gewoon een ordinaire spelfout en maak je jezelf een beetje belachelijk met deze post.
*hèquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als spellingscontrole, dat weet je he?
Goed toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:22 schreef chufi het volgende:
Vanaf 15:00 uur zijn er 3 zenders live....
Want dat is slechter dan de reguliere overdag-programmering?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:22 schreef chufi het volgende:
Vanaf 15:00 uur zijn er 3 zenders live....
Waarom niet gewoon zoals in Duitsland de livestreams via de rode knop op de TV? Kan dit niet in Nederland?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:46 schreef Joezi het volgende:
De NOS moet gewoon eigen kanalen krijgen los van de NPO
Dit is via een smart tv app denk ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:54 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon zoals in Duitsland de livestreams via de rode knop op de TV? Kan dit niet in Nederland?
[ afbeelding ]
Hambuchen brons???quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:54 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon zoals in Duitsland de livestreams via de rode knop op de TV? Kan dit niet in Nederland?
[ afbeelding ]
Het is gewoon een druk op de rode knop tijdens het kijken naar het reguliere kanaal, waardoor je in een multimedia omgeving komt. BBC heeft het ook:quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 14:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit is via een smart tv app denk ik
quote:24 Live Streams of Rio 2016
Both services are accessed by pressing the red button on a TV remote control from any BBC TV channel
Zal wel voor handbal gekozen zijn, zodat men in de rust nog wat andere dingen kan laten zien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 15:07 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vind overigens dat volleybal het meer verdiende op NPO1. Handbalsters hebben nog helemaal niks laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |