Zou Geert hem dan wel bellen? Klinkt ook niet bijster Nederlands.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:23 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Keirin is een onderdeel waar je kan mazzelen, maar Büchli goud zo bizar zijn. Maar het kan zeker
Ik heb geen vertrouwen in Eppie na de laatste beelden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Epke, Sifan Hassan en Ligtlee.
Maar zeker de laatste twee zouden eerder een andere medaille zijn
ow en Buchli ook nog natuurlijk
Een medaille zou al geweldig zijn, ik teken blind voor bronsquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:23 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Keirin is een onderdeel waar je kan mazzelen, maar Büchli goud zo bizar zijn. Maar het kan zeker
Welke laatste beelden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb geen vertrouwen in Eppie na de laatste beelden.
Razorbacks.quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:10 schreef Redefine het volgende:
Jan Slagter zijn reactie toen hij hoorde dat morgen op twee netten Olympische Sport te zien zal zijn:
[ afbeelding ]
Oh ik was vergeten dat Sifan vannacht is, 4 zekerheidjes dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Epke, Sifan Hassan en Ligtlee.
Maar zeker de laatste twee zouden eerder een andere medaille zijn
ow en Buchli ook nog natuurlijk
Van de rekstok gevallen en vingers weer auw.quote:
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:26 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie Epke ook geen goud halen, volgens mij is ie minder dan in Londen 4 jaar geleden. En dan helpt een valpartij bij de laatste training ook niet mee.
Epke bijt zich er wel doorheenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:31 schreef Joezi het volgende:
Epke heeft pijn, die leeft er niet voor dus
Er is even niet zo veel verder. Alleen wat teamsporten, waar NL niet aan mee doet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 20:03 schreef Kansenjongere het volgende:
Geen vetpot op dit moment, BBC en NOS met turnen, Belg en Duitser zelfs helemaal geen OS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |