Of de Nederlandsequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:18 schreef TLC het volgende:
Tis niet te hopen dat de Amerikaanse sporters over 4 jaar allemaal Trump aan de telefoon krijgen
Behalve die met een gekke naamquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Van Geert krijgen ze nu al een tweet![]()
Zal ie dan Ranomi ook bellen als ze goud zou winnen ?quote:
Daarentegen maakt Robin van Galen het weer helemaal goed.quote:
En terecht!quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef Slobeend het volgende:
Dit is uiteindelijk meer de tune dan die van Dotan.
13 kan nog bestquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:20 schreef noodgang het volgende:
Ja joh, 13 keer goud, weet je wat doe maar 20
Als ze achter komen zap ik weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ons Aller Ajax gaat toch wel voor hé?!
Ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef marcodej het volgende:
Toch lijkt me Robin wel een aardige vent. Echte sportliefhebber. Hij houdt wel van tokkiesporten, maar soit.
Is niet van ons allen, raar joch.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ons Aller Ajax gaat toch wel voor hé?!
Wat dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef franklop het volgende:
[..]
13 kan nog bestIn een heel gunstig geval vanavond nog 2 erbij
(allergunstigst 3 trouwens)
Zoals een echte Ajacied betaamt ! Ik ben er zelf ook zo één..quote:
Kan inderdaad wel, maar laten we nou niet de verwachtingen weer veel te hoog gaan leggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Keirin is een onderdeel waar je kan mazzelen, maar Büchli goud zo bizar zijn. Maar het kan zekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, die niet. Maar die bij het zeilen bijvoorbeeld wel.quote:
Epke, Sifan Hassan en Ligtlee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |