jaquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je hekel aan dikke mensen ofzo
Pls jij bent botjebuilderquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
nee maar als dat voor sporter door mag gaan ben ik bodybuilder
ze zijn wel viessterk hoor ondanks die vieze dikke pensquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
nee maar als dat voor sporter door mag gaan ben ik bodybuilder
ja drmquote:
dat zal bestquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ze zijn wel viessterk hoor ondanks die vieze dikke pens
als dit een plaats op de olympische spelen rechtvaardigt mogen ze dat olympisch dorp wel uit gaan breidenquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
1x op je springen en je bent dood
Ik lees geen FP meer johquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:31 schreef deadprez het volgende:
New Yorkse Imam geëxecuteerd
die users daar zijn echt helemaal de weg kwijt gwn
mijn fucking god wat een uithangbord voor je site zeg, de tyfus
ik kan het niet latenquote:
wtf moet jij in deze sc vriendquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan het niet latenzou ze eigenlijk ook gewoon de views niet moeten gunnen
Mja, meeste mods zijn gewoon eens met de reacties daar..quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan het niet latenzou ze eigenlijk ook gewoon de views niet moeten gunnen
quote:
quote:
Zie hier de redactie van de FPquote:
Hersenloosquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zie hier de redactie van de FP
ht is half 2 mijn ogen werken niet zo goedquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zie hier de redactie van de FP
btr ga je modden daar en tyf je driekwart weg wegens compleet offtopic geblaat over de islamquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
ht is half 2 mijn ogen werken niet zo goed
ik zie deadprez en homo ik denk droom ik?
ik heb even vakantie manquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
btr ga je modden daar en tyf je driekwart weg wegens compleet offtopic geblaat over de islam
oh nee zo werkt dat natuurlijk niet op de FP
Daar droom je wel vaker overquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
ht is half 2 mijn ogen werken niet zo goed
ik zie deadprez en homo ik denk droom ik?
neuh, geen zin inquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik heb even vakantie man
maar je kan best even in fp moderaties plaatsen ofzo
Neee maar even serieus. Het zal echt niet werken als ik nu hierna ga kijken. Mijn interne batterij zit nu op 25%, typ dit met 1 oog dicht.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
neuh, geen zin in
alsof de mods die shit niet gezien hebben, maar nee dit trekt views
wel steeds minder [ afbeelding ]
moet je zelf weten, mij boeit het niet verder, het is niet mijn site die naar de tering gaatquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neee maar even serieus. Het zal echt niet werken als ik nu hierna ga kijken. Mijn interne batterij zit nu op 25%, typ dit met 1 oog dicht.
Ik kan wel even oproepje plaatsen voor je.
Anders had je het sowieso wel gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neee maar even serieus. Het zal echt niet werken als ik nu hierna ga kijken. Mijn interne batterij zit nu op 25%, typ dit met 1 oog dicht.
Ik kan wel even oproepje plaatsen voor je.
watbedoelje broederquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Anders had je het sowieso wel gedaan
neehoor geen smoesjequote:Op maandag 15 augustus 2016 01:46 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dat je smoesjes doorzichtig zijn
we zijn niet achterlijk hèquote:
ik ben echt serieusquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
we zijn niet achterlijk hè
maar goed, jij bepaalt het beleid daar ook niet verder
rap is sowieso aidsquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:54 schreef BozeHaas het volgende:
gvd de nederlandse rapscene is echt pure aids
hsoquote:Op maandag 15 augustus 2016 01:54 schreef BozeHaas het volgende:
gvd de nederlandse rapscene is echt pure aids
nee hoor, jij bent inmiddels wel expert op het gebied van aids denk ik gezien je tagjequote:Op maandag 15 augustus 2016 01:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
rap is sowieso aids
inb4 shitstorm van dp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |