heb ik ook met fappenquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je ooit gerookt? anders moeilijk uit te leggen, je weet gewoon dat het vies is als je sigaret rookt en dat het gevoel niet eens zo fantastisch is maar toch heb je zo'n heftige drang om weer te roken
Niets van gezien.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:48 schreef HPLC het volgende:
Vannacht zwemmen en atletiek gekeken, zonde van mijn tijd![]()
Die baanwielrenster LigtleeBriljant gewoon
ja sinds 14. maar als ik het kut en ongezond vind rook ik niet. maar het gevoel is echt wel fantastisch hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je ooit gerookt? anders moeilijk uit te leggen, je weet gewoon dat het vies is als je sigaret rookt en dat het gevoel niet eens zo fantastisch is maar toch heb je zo'n heftige drang om weer te roken
quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat ze serieus kans maken op het kampioenschap
ja ligt eraan, als je eigenlijk gestopt bent heb ik zo'n gevoel van wroeging waardoor t minder lkkr isquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:49 schreef Drug het volgende:
[..]
ja sinds 14. maar als ik het kut en ongezond vind rook ik niet. maar het gevoel is echt wel fantastisch hoor
Daar ben ik te nuchter voor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had eigenlijk gehoopt dat je zou reageren met 'de onwetendheid'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |