Moet dat danquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:48 schreef Smoofie het volgende:
Zijn niet de mooiste he, de volleybalsters
En dan VS verliezen en dan groepswinst jaajajaja onvoorstelbaarquote:
Dijkema al gezien?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:48 schreef Smoofie het volgende:
Vrouwen van >1.80 word ik sowieso niet vrolijk vanquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:48 schreef Smoofie het volgende:
volleybalsters > hockeystersquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:48 schreef Smoofie het volgende:
Dat staat het ookquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:50 schreef VacaLoca het volgende:
Wtf volgens teletekst staat het 2-1 voor Nederland. Stond eerder ook 2-0 voor NL. Zet ik tv aan staan ze achter.
Ze staan niet achter. Ze staan 2-1 voorquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:50 schreef VacaLoca het volgende:
Wtf volgens teletekst staat het 2-1 voor Nederland. Stond eerder ook 2-0 voor NL. Zet ik tv aan staan ze achter.
Quequote:Op zondag 14 augustus 2016 15:50 schreef VacaLoca het volgende:
Wij snappen weinig van jou want ze staan gewoon voorquote:
Haha hoorde alleen commentator van moeilijk begin en grote achterstand. Maar hij had dus over Servië.quote:
Ik was niet diegene met die post hoor. Ik snap juist weinig van de post van VacaLocaquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wij snappen weinig van jou want ze staan gewoon voor
Hmmquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik was niet diegene met die post hoor. Ik snap juist weinig van de post van VacaLoca
Hele wedstrijd al. Alleen Servië was de eerste 2 periodes ook dramatisch.quote:
Verdomd, wij zijn geestverwantquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, het maakt geen reet uit of ze winnen of verliezen.
Waar zit ik naar te kijken dan?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Winst (met 3-0, 3-1) was lekker geweest, zette je nog wat druk op het potje tussen China en VS.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Toch wel om de positie in de poule en dus wie je volgende tegenstander wordt?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Te laat. dit maak je niet meer goed en die laatste set speel je om de kat zn kutquote:
DEE ER AA EM AAquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij denkt als ik de letters nou uit elkaar zet dan maak ik meer indruk ofzo?
Ben die zwartkijkers hier echt zatquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij denkt als ik de letters nou uit elkaar zet dan maak ik meer indruk ofzo?
Nee, want nummers 2 en 3 loten tegen de nummers 2 en 3 van de andere poule wie de tegenstander isquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:00 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Toch wel om de positie in de poule en dus wie je volgende tegenstander wordt?
Hoef je niet meteen Nattekat de schuld te geven.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Te laat. dit maak je niet meer goed en die laatste set speel je om de kat zn kut
Het maakt ook allemaal niet zoveel uit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:03 schreef Zelfscanner het volgende:
Hier moet gecheat worden wil dit nog goed gaan
Ja, post nou gewoon maar niets meer, dan komt het misschien nog goedquote:
Misschien moet je maar helemaal stoppen met dit soort dingen zeggen.quote:
Doe eens wat positiever jijquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:08 schreef marcodej het volgende:
Wat een schijtservices op kutmomenten.
Madquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:10 schreef Mani89 het volgende:
Hoe moeilijk is het godverdomme om die bal over het net te slaan. Domme trut.
Gaat toch nergens om.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:12 schreef marcodej het volgende:
Gelukkig is de vijfde set maar 15 punten. Dan zijn we af van deze fake-deceptie.
Joh dit gaat nergens over.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:12 schreef marcodej het volgende:
Gelukkig is de vijfde set maar 15 punten. Dan zijn we af van deze fake-deceptie.
Nee maar ze spelen nu wel heel beroerd en geven een gewonnen wedstrijd weg, da's ook niet lekkerquote:
Er komt nog een 5e set hè.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar ze spelen nu wel heel beroerd en geven een gewonnen wedstrijd weg, da's ook niet lekker
True, maar het momentum ligt wel echt bij Servie...quote:
Dat gaat zeker over handbal Hans?quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:15 schreef marcodej het volgende:
Kan Nederland nog vierde worden? Ene @TimvdrHorst op twitter zegt namelijk dat ze dan tegen de nummer 1 Brazilie moeten. Maar ze worden toch 2e of 3e?
Ja, maar ze kunnen niet meer 4e worden. Toch TheArtquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:15 schreef marcodej het volgende:
Kan Nederland nog vierde worden? Ene @TimvdrHorst op twitter zegt namelijk dat ze dan tegen de nummer 1 Brazilie moeten. Maar ze worden toch 2e of 3e?
Oh ja. Dat staat ook letterlijk in zijn tweet.quote:
Had enkel met 3-0 verlies gekund.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, maar ze kunnen niet meer 4e worden. Toch TheArt
We hebben gewonnen van Chinaquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:19 schreef BobW het volgende:
Als Nederland dit verliest kan Nederland nog 4e worden als China met 3-0 of 3-1 wint van USA.
Maakt niet uit, set ratio gaat boven onderling resultaat.quote:
Nee hoor, China kan er nu niet meer voorbij. Nederland pakt een punt hè door dit verlies.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:19 schreef BobW het volgende:
Als Nederland dit verliest kan Nederland nog 4e worden als China met 3-0 of 3-1 wint van USA.
NL komt op 10, China staat op 7 en kan toch ook op 10 komen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee hoor, China kan er nu niet meer voorbij. Nederland pakt een punt hè door dit verlies.
Al hadden ze met 3-1 verloren, China had hooguit op gelijke hoogte kunnen komen en Nederland had een setpoint extra.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee hoor, China kan er nu niet meer voorbij. Nederland pakt een punt hè door dit verlies.
Maakt niet uit. Als Nederland met 3-2 verliest, komen ze op 10 punten met een setratio van 13-8. China kan bij 3-0 winst nog op max 10 punten en een setratio van 11-6 komen. Dan telt het aantal setpoints en dat is bij NL hoger.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:21 schreef BobW het volgende:
[..]
Maakt niet uit, set ratio gaat boven onderling resultaat.
China moet 3-0 winnen trouwens dan, foutje.
Nee, set ratio is sets voor/sets tegen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als Nederland met 3-2 verliest, komen ze op 10 punten met een setratio van 13-8. China kan bij 3-0 winst nog op max 10 punten en een setratio van 11-6 komen. Dan telt het aantal setpoints en dat is bij NL hoger.
Stukje winnaarsmentaliteit wel hoor, bohquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:25 schreef Szura het volgende:
Ff die Serviërs laten ruiken en ze dan mentaal een tik uitdelen
Klopt ja, je hebt gelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:24 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee, set ratio is sets voor/sets tegen.
13/8 = 1.625
11/6 = 1.833
Dus dan kunnen ze de VS ook niet meer voorblijven;quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:24 schreef BobW het volgende:
[..]
Nee, set ratio is sets voor/sets tegen.
13/8 = 1.625
11/6 = 1.833
As Nattekat dit zou zeggen niet.quote:
Het maakt gelukkig niet uit hoop ikquote:
Hmm ja, dan had NL 3-0/3-1 moeten winnen. VS kan het dus laten lopen zo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Dus dan kunnen ze de VS ook niet meer voorblijven;
Als ze 3-0 verliezen staan ze gelijk in punten, maar;
VS 12/7
NL 13/8
Met een GOUDEN RANDJE!quote:
Trainen heeft niet zoveel zin meer nu. Ze kunnen wel afspraken maken en op het mentale vlak wat doen. Deze 5e set is goed voor het vertrouwenquote:
3e?quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Trainen heeft niet zoveel zin meer nu. Ze kunnen wel afspraken maken en op het mentale vlak wat doen. Deze derde set is goed voor het vertrouwen
Pokeman goquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:31 schreef Montov het volgende:
Geen moment in gevaar geweest. Jammer dat Nederlanders zo domineren; misschien wordt dit over 4 jaar niet meer op het OS gespeeld.
?????quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:31 schreef Montov het volgende:
Geen moment in gevaar geweest. Jammer dat Nederlanders zo domineren; misschien wordt dit over 4 jaar niet meer op het OS gespeeld.
Als Brazilië doet wat het moet doen tegen Rusland, wordt het Rusland of Zuid-Korea.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:39 schreef franklop het volgende:
Oranje zal wel Rusland of Brazilie treffen nu
En met het NL geluk van deze spelen wordt het dan Ruslandquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als Brazilië doet wat het moet doen tegen Rusland, wordt het Rusland of Zuid-Korea.
We weten idd nu al dat ze Rusland gaan treffen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:43 schreef franklop het volgende:
[..]
En met het NL geluk van deze spelen wordt het dan RuslandOf anders BRA als ze verliezen.
Overigens hoorde ik die geblesseerde aanvoerster (wiens naam mij even ontschoten is) op de radio gisteren en die had het erover dat je ook eventueel de 3e uit je eigen poule kon loten? Dus alle vier in de koker en random loting. Weet jij daar iets meer van?
Haha ja, neem aan dat de volleybalbond zelf de 'loting' doetquote:Op zondag 14 augustus 2016 16:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
We weten idd nu al dat ze Rusland gaan treffen.
Brazilie en VS zou ik zeggen, maar Rusland is ook sterk. En Nederland maakt zeker kans, ze hadden ook bijna van de VS gewonnen, maar dan moet wel alles kloppen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:46 schreef DO2 het volgende:
Wie zijn nu de grote favorieten, eigenlijk? Brazilie, Amerika en China? En heeft Nederland n reëele kans op n medaille?
Normaal is Amerika-Brazilië de finale ja. Voor brons is veel mogelijk, maar dan moet het allemaal kloppen vanaf nu.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:46 schreef DO2 het volgende:
Wie zijn nu de grote favorieten, eigenlijk? Brazilie, Amerika en China? En heeft Nederland n reëele kans op n medaille?
Flier zei dat ook al voor de wedstrijd ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:43 schreef franklop het volgende:
[..]
En met het NL geluk van deze spelen wordt het dan RuslandOf anders BRA als ze verliezen.
Overigens hoorde ik die geblesseerde aanvoerster (wiens naam mij even ontschoten is) op de radio gisteren en die had het erover dat je ook eventueel de 3e uit je eigen poule kon loten? Dus alle vier in de koker en random loting. Weet jij daar iets meer van?
Heb de regels nog maar opgezocht (natuurlijk niet op Rio site, maar op Rio site van de FIVB) en daar staat inderdaad A2/A3 vs B2/B3. Normaal gesproken dus ZKo of Rus, maar wij weten dat dit Rusland gaat worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Flier zei ook dat ook al voor de wedstrijd ja.
Maar blijkbaar hadden zij de regels niet goed gelezen
Rusland wint van Brazilie en Nederland loot Brazilie. Ook nog een optie toch?quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Heb de regels nog maar opgezocht (natuurlijk niet op Rio site, maar op Rio site van de FIVB) en daar staat inderdaad A2/A3 vs B2/B3. Normaal gesproken dus ZKo of Rus, maar wij weten dat dit Rusland gaat worden.
Zoals TA al zei; Brazilie moet normaal gesproken wel winnen. En anders zullen we inderdaad Brazilie wel loten.quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Rusland wint van Brazilie en Nederland loot Brazilie. Ook nog een optie toch?
volleybalquote:Op maandag 15 augustus 2016 03:36 schreef TheArt het volgende:
Sfeertje hoor bij Brazilië-Rusland
[..]
Jawel hoor. 3e stream van boven.
Was ik al aan het kijken, maar nu dan ook hier in het topicquote:Op maandag 15 augustus 2016 04:18 schreef Szura het volgende:
Komen jullie ook nog volleybal kijken? Niveautje.
Ja die tijd is wel jammerquote:
Dat is wel fijn, kan ik gewoon thuis de tv aanzetten tijdens het werk.quote:
Ik zeg "kat in het bakkie" en op naar de Brazilianen. Winnen ze dat,dan zie ik de Dames goud winnen en is het vooralquote:Op maandag 15 augustus 2016 08:05 schreef iBenny het volgende:
Nederland - Zuid-Korea is een mooie loting
Zal natuurlijk wel ultiem zwaar zijn als zowel de volleybalvrouwen als man Reinder Nummerdor met een (gouden) plak thuiskomenquote:Op maandag 15 augustus 2016 08:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik zeg "kat in het bakkie" en op naar de Brazilianen. Winnen ze dat,dan zie ik de Dames goud winnen en is het vooralnaar Manon Flier die zich nu wel twee keer zal bedenken dat ze uitgerekend voor RIO 2016 zich zwanger liet maken en daardoor haar bijna laatste kans op een Olympische titel ooit liet schieten. (was en droom van haar om dat nog te behalen)
Nummerdor gaat vanavond naar huis dus dat scheelt.quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal natuurlijk wel ultiem zwaar zijn als zowel de volleybalvrouwen als man Reinder Nummerdor met een (gouden) plak thuiskomen
Nee gewoon overdag als ik moet werkenquote:Op maandag 15 augustus 2016 08:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook nog gelijk met de handbalsters..
wat?quote:Op maandag 15 augustus 2016 08:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook nog gelijk met de handbalsters..
Een wedstrijd op een normale tijd in de tweede week? Het is mogelijkquote:
Wel gelijk met de handbalvrouwen volgens mijquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een wedstrijd op een normale tijd in de tweede week? Het is mogelijk
Ik vond het toch altijd weer knap hoeveel achterlijkheid jij weer uit je toetsenbord kan laten komenquote:Op maandag 15 augustus 2016 08:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik zeg "kat in het bakkie" en op naar de Brazilianen. Winnen ze dat,dan zie ik de Dames goud winnen en is het vooralnaar Manon Flier die zich nu wel twee keer zal bedenken dat ze uitgerekend voor RIO 2016 zich zwanger liet maken en daardoor haar bijna laatste kans op een Olympische titel ooit liet schieten. (was en droom van haar om dat nog te behalen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |