abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164956585
Ik heb Kayla vandaag/gisteren gedaan zoals hierboven staat, en ik heb nu in bed pijn aan mijn billen. :(
pi_164964229
Mijn kont en benen branden. _O-
pi_165002721
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:23 schreef Renesite het volgende:
Ben ook wat aam het afvallen. Ritme opbouwen in eetgewoontes. Verder frisdranken verbieden en ook dagen gewoon geen rijst/aardappels/pasta. 's avonds niet meer eten :Y
Dit maakt niet uit, 100 kcal om 12:00 is hetzelfde als om 22:00.
pi_165038218
Vanaf vandaag gebruik ik MyFitnessPal weer... Ik heb vandaag twee boterhammen met beleg, drie Matzes en een Baby Bell gegeten. Vanavond eten wij thuis pizza. :')

Ik heb vanaf heden een Zitbal in huis. :) Ik gebruik die als bureaustoel, maar ik begrijp dat je er ook hele fijne oefeningen mee kunt doen?
pi_165109206
Welk springtouw is fijn volgens jullie? :( Ik wil er een kopen maar zie door de bomen het bos niet meer.

Oja, Kayla week 2 dag 1 heeft 2 min springtouwen op het programma staan, wat ik nu dus zonder touw doe, maar ik heb het idee dat dat minder intensief is. -O-
pi_165123659
Ik doe mee! Ik val niks af terwijl ik helemaal niet zo ongezond eet/drink, drink vrijwel alleen maar water en thee zonder suiker. Verder eet ik 's avonds normaal, 's ochtends vaak niks (das wel slecht ja) en met de lunch brood met pindakaas en sambal. Ik sport minstens een keer in de week.

Lengte: 1.67 m
Gewicht: 68,3 kg
Leeftijd: 20
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')