quote:Op zondag 14 augustus 2016 17:03 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
BMI berekening zegt 22.2 gezond gewicht hoor
hahahaha ach ja als je je goed voelt maakt niet uit tochquote:Op zondag 14 augustus 2016 17:04 schreef IDkaart het volgende:
[..]Ik durf mezelf niet eens te wegen.
Daarom houd ik die broek en die riem aan.
65 kg bij 1.71 is niet heel dun.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Fucking dun :ss blijf maar eten beste
Even een shoarmaatje meer halenquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:54 schreef Aiciu het volgende:
Ik vind 80kg licht zat. Op naar de 85kg!
Wat is dat voor een wijvengewichtquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:18 schreef spiritusbus het volgende:
Overigens mag ik ook wel een kilootje of vijf kwijtraken. 73 -> 68.
Nee man, gewoon gezond eten en hard werken.quote:
Jij snapt het hehequote:Op zondag 14 augustus 2016 22:26 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nee man, gewoon gezond eten en hard werken.
Zit nu wel aan het bier, maar ik heb weekend dus dan mag het
Wel lekker om vrij te hebben wanneer mensen weer moeten werkenquote:
Ik heb zelf ook helemaal niks met de zondagen. Ik vind vrijdag en zaterdag wel chill, aangezien ik dan zuip/biertje drinkquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:34 schreef Aiciu het volgende:
En van zo'n maandag-vrijdag ritme zou ik gek worden.
Dan kijk je de hele week uit naar het weekend en dan lijkt het net alsof je maar 1 dag vrij had ipv 2.
Ik werd altijd depressief wanneer het zondagmiddag was.
Daarom beter weekenden werken en doordeweeks vrij
Water drinken en goed slapen is natuurlijk gezond, maar dat van 4 uur voor het slapen niet meer eten slaat natuurlijk nergens op. En veel kleine porties zijn ook niet noodzakelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:10 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Betere tip is om 4 uur voor slapen gaan niet moet eten
En heel de dag veel water drinken, 7 uur ong slapen per nacht, veel kleine porties eten voor goede metabolisme
Zondag is echt zo'n saaie dag. Alles is dicht, mensen zijn chagrijnig omdat het zo snel weer zondag is geworden, ik vind het zo'n negatief sfeertje hebben ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:36 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook helemaal niks met de zondagen. Ik vind vrijdag en zaterdag wel chill, aangezien ik dan zuip/biertje drink
Tis altijd echt zo'n stille dag waar je niemand tegenkomtquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:38 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Zondag is echt zo'n saaie dag. Alles is dicht, mensen zijn chagrijnig omdat het zo snel weer zondag is geworden, ik vind het zo'n negatief sfeertje hebben ofzo
Met z'n allen op de koffie bij opa en oma en om 17 uur weer naar huis want om 18 uur gaan ze etenquote:Op zondag 14 augustus 2016 22:40 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Tis altijd echt zo'n stille dag waar je niemand tegenkomt
Alles is dicht?quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:38 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Zondag is echt zo'n saaie dag. Alles is dicht, mensen zijn chagrijnig omdat het zo snel weer zondag is geworden, ik vind het zo'n negatief sfeertje hebben ofzo
Ja klopt. Ik ging toevallig vanochtend langs mijn oma. Gebeurd wel meer op zondag. Maar ik vind dat leven op de tijd ook altijd zo raar. Kijk, ik wil wel eten als ik trek krijg, maar als ik een keer om 8 uur moet eten vind ik het ook best. Gewoon relax weet jequote:Op zondag 14 augustus 2016 22:43 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Met z'n allen op de koffie bij opa en oma en om 17 uur weer naar huis want om 18 uur gaan ze eten
In een groot dorp ergens in Holland.quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:58 schreef Timeschanger het volgende:
[..]
Alles is dicht?in welk gehucht woon jij man?
Ja precies, wanneer je honger krijgt ga je iets maken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ging toevallig vanochtend langs mijn oma. Gebeurd wel meer op zondag. Maar ik vind dat leven op de tijd ook altijd zo raar. Kijk, ik wil wel eten als ik trek krijg, maar als ik een keer om 8 uur moet eten vind ik het ook best. Gewoon relax weet je
Heb je een chappie ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:50 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Alles voor persoonlijke records. Mn vriendin weegt 49, dus genoeg verschil.
Rotterdam dus. Zeg dat dan meteen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:21 schreef Aiciu het volgende:
[..]
In een groot dorp ergens in Holland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |