abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164584132
Wat is dit. Vanmorgen dacht ik nog "jippie mijn riem kan strakker" en ik heb alleen wat brood gegeten en nu ben ik een opgezwollen zeekoe. :r
pi_164584152
Flutzooi. :r Ik eet al een paar dagen geen snacks en het scheelt dat ik weet dat melk in ijsjes en zo mij schaadt, maar dit is gewoon flut. :r

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2016 14:19:57 ]
pi_164600892
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 02:00 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Mwah 1 patat en je hebt weer paar honderd kcal gepakt
Ik mag niet zoveel kcal op een dag want lage onderhoud dus dan eet ik liever veel gezonde lekkere dingen dan weinig vette lekkere dingen :@
Gezonde broodjes. :D
  Moderator dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:23:42 #104
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_164602723
Ben ook wat aam het afvallen. Ritme opbouwen in eetgewoontes. Verder frisdranken verbieden en ook dagen gewoon geen rijst/aardappels/pasta. 's avonds niet meer eten :Y
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_164605143
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 01:59 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Nicee! Doe je het zeker met een app?
Nee, heb een garmin sporthorloge. Geinig speelgoed wel.

Vandaag weer ongeveer 15km gedaan.
pi_164613816
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:19 schreef IDkaart het volgende:
Wat is dit. Vanmorgen dacht ik nog "jippie mijn riem kan strakker" en ik heb alleen wat brood gegeten en nu ben ik een opgezwollen zeekoe. :r
Dat is normaal niet mee zitten
Ik had ook dat ik sochtends rustigere buik had en savonds ineens zon zwanger buik :ss
pi_164613823
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 14:19 schreef IDkaart het volgende:
Flutzooi. :r Ik eet al een paar dagen geen snacks en het scheelt dat ik weet dat melk in ijsjes en zo mij schaadt, maar dit is gewoon flut. :r
Mag je geen melk?
Koude melk :D :D

Alleen moet ik niet te veel glazen drinken soms drink ik wel 1 liter koude melk op een dag :@
pi_164638379
Door deze pagina voel ik me echt bedonderd.

http://krachttraining.net(...)t-in-de-fitness.html
pi_164638462
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 18:24 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Bij onze fitness heb je ook van die ballen, dus af en toe doe ik er wel oefeningen mee, maar ik zou het niet gauw kopen om thuis mee aan te werken eigenlijk. Maar je kan er volgens mij best goed op chillen
Het schijnt dat het een goed idee is om je bureaustoel te vervangen voor die bal. :D www.womenshealthmag.nl/He(...)tnessbal-moet-zitten

En ik was nog van plan om voor 40 euro een Backjoy bij de Tuinen te kopen. :') Maar ik ga nog even nalopen in hoeverre dit klopt van die bal...
pi_164650787
Hier een klein stukje met een tip HIIT training te gaan doen.

HIIT = High Intensity Interval Training
Ook in moeilijke tijden.
pi_164657466
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 01:30 schreef IDkaart het volgende:
Door deze pagina voel ik me echt bedonderd.

http://krachttraining.net(...)t-in-de-fitness.html
Gewoon die oefeningen niet meer doen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_164659900
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:16 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Gewoon die oefeningen niet meer doen.
Inderdaad. :r Zonde dat sportscholen zo commercieel zijn en je op deze manier erachter moet komen dat sommige apparaten tijdverspilling zijn.
pi_164660070
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 01:36 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Het schijnt dat het een goed idee is om je bureaustoel te vervangen voor die bal. :D www.womenshealthmag.nl/He(...)tnessbal-moet-zitten

En ik was nog van plan om voor 40 euro een Backjoy bij de Tuinen te kopen. :') Maar ik ga nog even nalopen in hoeverre dit klopt van die bal...
Ik ga het gewoon proberen :P
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_164660392
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 21:26 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Inderdaad. :r Zonde dat sportscholen zo commercieel zijn en je op deze manier erachter moet komen dat sommige apparaten tijdverspilling zijn.
Ik ben blij dat hier best snel in het fitness- en bodybuildtopic heb gekeken. Nog best wel veel van geleerd. En daar van uit mijn eigen schema gemaakt.

Maar het is inderdaad jammer wanneer sportscholen uit laksheid mensen maar op apperaten plant. :{
ROBODEMONS..................|:(
pi_164660400
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 21:30 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ik ga het gewoon proberen :P
Ik heb vandaag in de sportschool een 65cm gymbal getest en die was geweldig. <3 Hij was ook een beetje stroef waardoor je die makkelijk vast kan pakken. Merk: Escape.

Wel ben ik bang dat die ontploft terwijl ik erop zit, het was net een ballon. :')
pi_164665108
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hier een klein stukje met een tip HIIT training te gaan doen.

HIIT = High Intensity Interval Training
HIIT is wel tof ja.
pi_164665148
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 01:36 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Wij hebben ze op het werk naast bureaustoelen. Ik vind het ontzettend kut zitten.
pi_164684775
Vandaag een klas Fanta gedronken toen ik op een sociale gelegenheid was, AAAHHHH!!! :'(
pi_164779765
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 19:01 schreef IDkaart het volgende:
Vandaag een klas Fanta gedronken toen ik op een sociale gelegenheid was, AAAHHHH!!! :'(
zo erg is dat nou ook weer niet
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_164845336
Nu 4 dagen bezig met oefeningen, trainen, conditietraining. Bevalt goed :D
Ook in moeilijke tijden.
pi_164846068
Meloen is lekker :P
pi_164850594
Één ding in het leven is zeker, dat we allemaal een keer doodgaan. Lieve Fokkers, jullie zijn mooi zoals jullie zijn. Laat je niet indoctrineren met het zogenaamde ideale schoonheidsbeeld wat de media je voorschotelt. Doe wat je leuk vind en eet wat je lekker vind. Zoek de balans, succes.
AD
pi_164851855
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:57 schreef Advocaatvdduivel het volgende:
Één ding in het leven is zeker, dat we allemaal een keer doodgaan. Lieve Fokkers, jullie zijn mooi zoals jullie zijn. Laat je niet indoctrineren met het zogenaamde ideale schoonheidsbeeld wat de media je voorschotelt. Doe wat je leuk vind en eet wat je lekker vind. Zoek de balans, succes.
Doet me denken aan dit:

Het meisje met de donkere haren is hier sterk gefotoshopt. Ze zou lelijk zijn. Maar ik vind haar helemaal niet lelijk. :?
pi_164873062
Ik ga maandag toch maar weer proberen te beginnen met Kayla... Maar dan niet zoals zij dat wil. (Volgens mij is de bedoeling elke oefening 7 minuten lang zo vaak mogelijk te doen)
pi_164930087
Morgen voor het eerst Kayla Itsines... Ik ga ronde 1 en 2 ieder gewoon een keer doen in de eerste week, en twee keer in de tweede week.
Morgen doe ik week 1/3 en staan er 15 jump squats, 15 squats, 24 walking lunches, 24 knee ups, 16 X jumps, 10 burpees, 24 weighted step ups en 15 medicine ball squat and press op het programma.

In plaats van dat opstaptarief gebruik ik een trapteede, gewichtjes heb ik wel en die ga ik wrs ook gebruiken als alternatieve voor de medicine ball.

#mapimagoesfit
pi_164956585
Ik heb Kayla vandaag/gisteren gedaan zoals hierboven staat, en ik heb nu in bed pijn aan mijn billen. :(
pi_164964229
Mijn kont en benen branden. _O-
pi_165002721
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:23 schreef Renesite het volgende:
Ben ook wat aam het afvallen. Ritme opbouwen in eetgewoontes. Verder frisdranken verbieden en ook dagen gewoon geen rijst/aardappels/pasta. 's avonds niet meer eten :Y
Dit maakt niet uit, 100 kcal om 12:00 is hetzelfde als om 22:00.
pi_165038218
Vanaf vandaag gebruik ik MyFitnessPal weer... Ik heb vandaag twee boterhammen met beleg, drie Matzes en een Baby Bell gegeten. Vanavond eten wij thuis pizza. :')

Ik heb vanaf heden een Zitbal in huis. :) Ik gebruik die als bureaustoel, maar ik begrijp dat je er ook hele fijne oefeningen mee kunt doen?
pi_165109206
Welk springtouw is fijn volgens jullie? :( Ik wil er een kopen maar zie door de bomen het bos niet meer.

Oja, Kayla week 2 dag 1 heeft 2 min springtouwen op het programma staan, wat ik nu dus zonder touw doe, maar ik heb het idee dat dat minder intensief is. -O-
pi_165123659
Ik doe mee! Ik val niks af terwijl ik helemaal niet zo ongezond eet/drink, drink vrijwel alleen maar water en thee zonder suiker. Verder eet ik 's avonds normaal, 's ochtends vaak niks (das wel slecht ja) en met de lunch brood met pindakaas en sambal. Ik sport minstens een keer in de week.

Lengte: 1.67 m
Gewicht: 68,3 kg
Leeftijd: 20
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')