Dan zat Flier ernaast dusquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:57 schreef Nattekat het volgende:
The first ranked teams of both pools will play against the fourth ranked teams of the other pool. The second ranked teams will face the second or third ranked teams of the other pool, determined by drawing of lots. The drawing of lots will be held after the last match in the preliminary round.
Voor wie nog twijfelde
Als Amerika niks geks doet later vandaag, dan gaat deze wedstrijd dus helemaal nergens over.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:57 schreef Nattekat het volgende:
The first ranked teams of both pools will play against the fourth ranked teams of the other pool. The second ranked teams will face the second or third ranked teams of the other pool, determined by drawing of lots. The drawing of lots will be held after the last match in the preliminary round.
Voor wie nog twijfelde
Wat een topatletenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:56 schreef Poepz0r het volgende:
Marathon. Mensen die lopen en dan 40+ km lang![]()
![]()
![]()
Jep.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als Amerika niks geks doet later vandaag, dan gaat deze wedstrijd dus helemaal nergens over.
Moraalquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als Amerika niks geks doet later vandaag, dan gaat deze wedstrijd dus helemaal nergens over.
In welk boerengat woon je dan dat er niks open isquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
Os verneuken wel heel mijn systeem. Ging naar de winkel, winkel dicht huh? Thuis komen instantie bellen nemen niet op, huh en er dan achterkomen dat het zondag is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Supermarkt is gewoon open hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
Os verneuken wel heel mijn systeem. Ging naar de winkel, winkel dicht huh? Thuis komen instantie bellen nemen niet op, huh en er dan achterkomen dat het zondag is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is wel wat open maar niet de winkel waar ik moest zijn Hans.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:01 schreef Szura het volgende:
[..]
In welk boerengat woon je dan dat er niks open is
haha, leuk verhaalquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is gewoon de GGZ-instelling met meerdere gebouwtjesquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Schubbekutteveenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar hoefde ik niet te zijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Supermarkt is gewoon open hoor
Ah, dit was de wekelijkse dagje uit voor poepzor dusquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is gewoon de GGZ-instelling met meerdere gebouwtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |