Dan zat Flier ernaast dusquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:57 schreef Nattekat het volgende:
The first ranked teams of both pools will play against the fourth ranked teams of the other pool. The second ranked teams will face the second or third ranked teams of the other pool, determined by drawing of lots. The drawing of lots will be held after the last match in the preliminary round.
Voor wie nog twijfelde
Als Amerika niks geks doet later vandaag, dan gaat deze wedstrijd dus helemaal nergens over.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:57 schreef Nattekat het volgende:
The first ranked teams of both pools will play against the fourth ranked teams of the other pool. The second ranked teams will face the second or third ranked teams of the other pool, determined by drawing of lots. The drawing of lots will be held after the last match in the preliminary round.
Voor wie nog twijfelde
Wat een topatletenquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:56 schreef Poepz0r het volgende:
Marathon. Mensen die lopen en dan 40+ km lang![]()
![]()
![]()
Jep.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als Amerika niks geks doet later vandaag, dan gaat deze wedstrijd dus helemaal nergens over.
Moraalquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als Amerika niks geks doet later vandaag, dan gaat deze wedstrijd dus helemaal nergens over.
In welk boerengat woon je dan dat er niks open isquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
Os verneuken wel heel mijn systeem. Ging naar de winkel, winkel dicht huh? Thuis komen instantie bellen nemen niet op, huh en er dan achterkomen dat het zondag is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Supermarkt is gewoon open hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
Os verneuken wel heel mijn systeem. Ging naar de winkel, winkel dicht huh? Thuis komen instantie bellen nemen niet op, huh en er dan achterkomen dat het zondag is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is wel wat open maar niet de winkel waar ik moest zijn Hans.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:01 schreef Szura het volgende:
[..]
In welk boerengat woon je dan dat er niks open is
haha, leuk verhaalquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is gewoon de GGZ-instelling met meerdere gebouwtjesquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Schubbekutteveenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Daar hoefde ik niet te zijnquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Supermarkt is gewoon open hoor
Ah, dit was de wekelijkse dagje uit voor poepzor dusquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is gewoon de GGZ-instelling met meerdere gebouwtjes
de wekelijkse dagjequote:Op zondag 14 augustus 2016 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah, dit was de wekelijkse dagje uit voor poepzor dus
De wekelijkse dagje. Zou voor jou ook een uitkomst zijn zie ikquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah, dit was de wekelijkse dagje uit voor poepzor dus
quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja godverdomme zeg, ga lekker Nattekat haten of zo
Wat zou je nog meer voor mij doen?quote:
Ik heb nog weinig fouten gemaakt vandaagquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja godverdomme zeg, ga lekker Nattekat haten of zo
Voor jouw doen misschienquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig fouten gemaakt vandaag
De dag is nog jong.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig fouten gemaakt vandaag
Geheel in stijl van TeamNLquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
9-8 achter, dit wordt niks
Straks lekker mee met losersvlucht
Goeie post, hoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Handig zo'n Oostblokse vrouw. Die kunnen alles he Hans. Asperges steken, stucadoren, dakbedekking etcquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind die Servische nummer 19 wel
Gaan ze niet meer halen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Inderdaad vet handig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Handig zo'n Oostblokse vrouw. Die kunnen alles he Hans. Asperges steken, stucadoren, dakbedekking etc
Moeten aangepakt wordenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:06 schreef Shreyas het volgende:
Waarom hebben vrouwelijke sporters en sportteams bijna altijd een mannelijke coach?
Omdat anders de aanrechten onderbezet rakenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:06 schreef Shreyas het volgende:
Waarom hebben vrouwelijke sporters en sportteams bijna altijd een mannelijke coach?
Omdat vrouwen natuurlijk in de keuken horen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:06 schreef Shreyas het volgende:
Omdat vrouwen geen leiding kunnen gevenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:06 schreef Shreyas het volgende:
Ze moeten het toch met iemand doen daarquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:06 schreef Shreyas het volgende:
bij hockey nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:06 schreef Shreyas het volgende:
Deze wilde ik ook makenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen natuurlijk in de keuken horen.
Wellicht is dit het beste antwoord ja, ook al bevatten de andere antwoorden veel waarheidquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat vrouwen geen leiding kunnen geven
Die kijkt de marathon.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat gaat DeLuna hiervan vinden?
Ik weet ook niet of Annan de meest gelukkige keuze is voor de damesploeg om eerlijk te zijnquote:
Die is dinsdagquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze moeten nog een wedstrijd voor ze er definitief uit liggen.
Je hebt altijd een haan nodig in een kippenhokquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat vrouwen geen leiding kunnen geven
Dat PLAKt lekkerquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:09 schreef Mani89 het volgende:
Die vloer is wel goed nat zeg, ze moeten de hele tijd dweilen, echt goed nat.
Bohhh boh bohquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:09 schreef Mani89 het volgende:
Die vloer is wel goed nat zeg, ze moeten de hele tijd dweilen, echt goed nat.
Yup het is weer zo'n dag, betekent wel dat je haar in de kwartfinale gewoon weer op de bank kan zettenquote:
Drie toch?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:10 schreef Szura het volgende:
Hoeveel van die time-outs hebben ze per set eigenlijk
Heb tot nu toe nog niet echt een slechte dag van de gezien. Soms een mindere set, maar that's allquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup het is weer zo'n dag, betekent wel dat je haar in de kwartfinale gewoon weer op de bank kan zetten
Tweequote:Op zondag 14 augustus 2016 15:10 schreef Szura het volgende:
Hoeveel van die time-outs hebben ze per set eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |