Ook allemaal video's "ruzie met boef" om meer views te krijgen kktjappiesquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:17 schreef wuuht het volgende:
Dit soort figuren
Hoe ze praten"Strijders, SO, youngboys, Alleen maar liefde"
Die laffe wouten in de video
Aaah is gewoon boef man.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:24 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ook allemaal video's "ruzie met boef" om meer views te krijgen kktjappies
Ik heb 1 minuut gekeken. Ik moest zo hard lachen om die naam van dat meisje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 19:13 schreef wuuht het volgende:
ZO TOKKIE, die namen, die kop van die vader, die moeder))))))))))))))))))))))))))))
BEN BENGquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef JK het volgende:
[..]
Aaah is gewoon boef man.
Ken je die al?'gewoonboef'
sowieso, boef is hardquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:32 schreef JK het volgende:
[..]
Aaah is gewoon boef man.
Ken je die al?'gewoonboef'
Dat niet alleen, daarnaast gebruikt hij de kinderwagen als opslagplaats voor het aangekochte vuurwerk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:07 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Arme kinderen. Ongevraagd op Youtube door je ouders gezet worden.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat niet alleen, daarnaast gebruikt hij de kinderwagen als opslagplaats voor het aangekochte vuurwerk.
Deze verscheen ook ineens bij mijn recommendationsquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:17 schreef wuuht het volgende:
Dit soort figuren
wat een kneuzenkermisquote:Op zondag 14 augustus 2016 21:17 schreef wuuht het volgende:
Dit soort figuren
* De meeste vloggers ZIJN mongolen die [...]quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:53 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Naar mijn mening zijn de meeste vloggers nog steeds mongolen die denken dat ze interessant zijn.
Djalychiaquote:Op zondag 14 augustus 2016 19:13 schreef wuuht het volgende:
ZO TOKKIE, die namen, die kop van die vader, die moeder))))))))))))))))))))))))))))
En een kinderwagen met 3 kindertjes, vol vuurwerk!quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:07 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Arme kinderen. Ongevraagd op Youtube door je ouders gezet worden.
De stoere jongen spelen in een Touareg uit 2002quote:
Manon niet! Ze is zo LIEF!quote:Op zondag 14 augustus 2016 22:55 schreef IDkaart het volgende:
[..]
* De meeste vloggers ZIJN mongolen die [...]
Op 2:50.quote:Op zondag 14 augustus 2016 21:17 schreef wuuht het volgende:
Dit soort figuren
Hahaha de popo staat aan de kant van de mocro'squote:Op maandag 15 augustus 2016 00:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Op 2:50.Wie is die FOK!ker die ze hebben geklapt?
En maar afvragen waarom dit land steeds meer een hekel krijgt aan dit soort.
Jij bent echt een trieste kneus.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:29 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Hahaha de popo staat aan de kant van de mocro'shadden we in zwolle maar deze agenten
![]()
Ja dat bad zo doorsnijden is wel aso maar dat met die slang is gewoon een normaal leuk grapje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:55 schreef IDkaart het volgende:
Wat zijn dit voor een tokkies? Zwembad doorsnijden, op internet zetten hoe de kinderen "plassend" het nieuwe zwembad vullen, WTF?
Leuk als klasgenootjes van die kinderen later dat stuk rond 14:00 zien.
Klopt, maar het is wel tokkie om het op internet te zetten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 01:13 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ja dat bad zo doorsnijden is wel aso maar dat met die slang is gewoon een normaal leuk grapje.
"Ik moet natuurlijk niet te hard van stapel lopen hè"quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:08 schreef chroestjov het volgende:
Ik hoop voornamelijk op een representatieve omgeving van het weegmoment.
.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:08 schreef chroestjov het volgende:
Ik hoop voornamelijk op een representatieve omgeving van het weegmoment.
quote:Op maandag 15 augustus 2016 07:38 schreef DeBaba het volgende:
[..]
.
Trek eens wat anders aan. Je loopt nu al dagen in dat oranje shirt te vloggen.
Dacht dat je in kader van gezond doen op tyd naar bed ginh.
Met dat hardlopen bedoelde ik uiteraard dat ik niet op dat moment ging hardlopen, ik ben wel begonnen met hardlopen, maar niet dagelijks.quote:Op maandag 15 augustus 2016 03:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Ik moet natuurlijk niet te hard van stapel lopen hè"
"Het is niet dat ik nu ga hardlopen ofzo"
Nou, dat is toch wel ongeveer de manier om van die kilootjes af te komen.
Verder wederom een prachtige vlog van BradgeTV, bedankt voor het delen chroestjov.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |