S is ook meegeweest naar de crematie van mijn moeder 3 weken geleden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:21 schreef Franny_G het volgende:
I heeft zich gisteren bij de crematie heel goed gedragen. En het was echt heel fijn dat ze er bij was; zeker voor opa en oma. Ik had haar mandje meegenomen met wat klein speelgoed. De plechtigheid duurde een klein uurtje. In het begin zat ze op schoot, nog wat onder de indruk van de sfeer, de plek, en de plechtige stilte. Maar op een gegeven moment wilde ze in het gangpad staan. Tijdens Ave Maria is ze met een roos naar voren gelopen (ik zei "ga maar naar oma") en toen heeft ze eerst geknuffeld met opa en oma, en toen heeft ze met behulp van een tante de roos op de kist gelegd. Opa, die daarna een speech moest geven, kwam gewoon niet meer uit z'n woorden, zo ontroerd was hij.. Die onbevangenheid van een kind is bij zoiets erg mooi. Haar grote (half)broer Jelmer (die al 21 is) was er ook bij en het is ook altijd top om hen samen te zien. (We haalden hem op van het station en zodra hij de auto in stapte, vertelde I hem "Papa oma is stuk, is stopt." op zo'n heel opgewekte toon)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat zo snel allemaal.
Ze snapt zoveel en kan al goed praten.
Ze begint met praten zodra ze wakker is, heeft tussen de middag even pauze (want slapen) en gaat daarna weer verder tot ze weer slaapt. Zo leuk en gezellig, en soms ook vermoeiend![]()
En ze wordt al zo groot. Net het inschrijfformulier voor de basisschool ingevuld, zodat ik het volgende week kan inleveren.
Mijn baby![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 09:47 schreef Burdie het volgende:
"Hoi lieve mama. Kuiken blij van mama!" en vervolgens word ik overladen met kusjes. Mijn buik wordt ontbloot en hij zegt: "Twee liefjes, hier zit de baby! Kuiken baby tuffelen, Kuiken baby ook lief" en allemaal kusjes op mijn buik.
Ik lig even op de grond een plasje te wezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |